رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ آذر ۱۴۰۱

معرفی ۵ هتل ارزان در شهر وان ترکیه

لینک این مطلب کپی شد!

اگر به دنبال مقصدی خارجی ارزان، با طبیعت زیبا، امکانات گردشگری و از همه مهم‌تر مراکز خرید خوب که فاصله کمی تا ایران دارد می‌گردید، به طور حتم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما شهر وان در ترکیه خواهد بود. به دلایلی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، شهر وان به مقصدی محبوب در میان ایرانیان تبدیل شده که به صورت زمینی و حتی با خودروی شخصی نیز می‌توانید به این شهر سفر کنید. اگر قصد سفر به این شهر محبوب ترکیه را دارید و به دنبال رزرو ارزانترین هتل‌ های وان هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هتل کامفورت سوئیت وان

یکی از هتل های اقتصادی اما باکیفیت شهر وان ترکیه، هتل کامفورت سوئیت وان بوده که با ارائه خدمات و امکانات مناسب به خوبی توانسته نظر گردشگران را جلب کند. این هتل که در فاصله ۵ دقیقه‌ای خیابان معروف جمهوریت واقع شده، دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید وان دارد. هتل سه ستاره کامفورت سوئیت وان در منطقه آناتولی شرقی قرار گرفته و تا موزه وان و تئاتر وان فاصله کوتاهی دارد. فاصله هتل کامفورت سوئیت وان تا فرودگاه تنها ۷ کیلومتر است.

 معرفی 5 هتل ارزان در شهر وان ترکیه

هتل دیمت پارک

هتل دیمت پارک یکی از هتل های مقرون به صرفه شهر وان است که شروع فعالیت آن به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، از این رو جزو هتل های نوساز شهر نیز محسوب می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به حمام ترکی، وای فای رایگان، صرافی، رستوران، سالن اسپا، سالن بخار، خدمات ماساژ، تراس، خدمات نگهداری چمدان و پارکینگ اشاره کرد. تئاتر دولتی وان، موزه وان و استادیوم شهر آتاتورک از جمله جاذبه‌ های گردشگری اطراف هتل هستند که کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.

هتل دوسکو

یکی دیگر از هتل های ارزان و اقتصادی شهر کوچک وان، هتل دوسکو بوده که در منطقه بسیار خوبی از شهر واقع شده و به جاذبه ‌های دیدنی وان نزدیک است. این هتل دارای انواع سوئیت‌ های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، اتاق ‌های یک ‌نفره، دو نفره، دو تخته و سه تخته بوده که با بهترین امکانات در اختیار مهمانان قرار گرفته‌اند. خوب است بدانید کارکنان هتل دوسکو علاوه بر زبان ترکی به زبان ‌های عربی و انگلیسی نیز مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خود ارتباط برقرار می‌کنند.

-1 معرفی 5 هتل ارزان در شهر وان ترکیه

هتل رویال برک وان

هتل رویال برک یکی دیگر از هتل های ارزان شهر وان است که با قرار گیری در مرکز شهر، دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید و خیابان جمهوریت دارد. این هتل دارای ۴۳ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت بوده و مسافران می‌توانند بسته به تعداد همسفران و نوع نیازشان یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنند. از امکانات و خدمات هتل رویال برک می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ، حمام اختصاصی، سالن کنفرانس و همچنین ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل کروان وان

یکی از هتل های سه ستاره شهر وان هتل کروان است که با قیمت مقرون به صرفه خود به خوبی توانسته رضایت مسافرانی را که به دنبال تجربه سفری ارزان هستند، جلب کند. این هتل کوچک دارای ۲۸ واحد اقامتی بوده که در سه طبقه واقع شده‌اند. صرافی، روم سرویس، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، خدمات تهیه بلیط و محوطه مخصوص سیگار از امکانات خوب هتل کروان وان است.

وان سیتی اپارت اوتل

آرامش فضای هتل، امکانات رفاهی خوب و پرسنل خوش‌برخورد هتل کوچک وان سیتی اپارت اوتل باعث جلب نظر تعداد زیادی از مسافران هنگام تصمیم گیری برای رزور هتل در وان شده است. علاوه بر امکانات رفاهی بسیار مناسب، این هتل در چند قدمی جاذبه های دیدنی وان قرار گرفته؛ در نتیجه افرادی که با هدف تفریح به شهر وان سفر می‌کنند، با رزرو هتل وان سیتی اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را در این شهر تجربه خواهند کرد. در این هتل راحتی و رضایت میهمانان حرف اول را می‌زند و کارکنان آن مشتاقانه آماده میزبانی از مسافران عزیز شهر وان هستند.

-2 معرفی 5 هتل ارزان در شهر وان ترکیه

رزرو ارزان هتل های وان با فلای تودی

شهر وان پر است از هتل های مقرون به صرفه و ارزان قیمتی که کمک زیادی به مدیریت هزینه‌های شما در سفر می‌کند. اگر دوست دارید سفری اقتصادی به وان را تجربه کنید، رزرو ارزان هتل در این شهر بسیار کارآمد خواهد بود. در این مطلب تعدادی از هتل های ارزان قیمت اما باکیفیت وان را خدمتتان معرفی کردیم، اما هتل های ارزان وان تنها به این چند مورد محدود نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با سایر هتل های وان و رزرو با پایین ترین قیمت، کافیست سری به سایت جامع و کامل فلای تودی بزنید. فلای تودی مرجع ارزان ترین قیمت رزرو هتل در ایران و سراسر جهان و البته مرجع ارزانترین بلیط هواپیما در ایران است. پس اگر قصد رزرو هتل دارید، بدون شک فلای تودی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

با رزرو هتل وان فلای تودی تنها مجموعه اقامتی خود را انتخاب نکرده‌اید بلکه یک تجربه دلنشین از رزرو هتل های وان را برای خودتان رقم زده‌اید. با انتخاب فلای تودی برای رزرو هتل های وان دیگر هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. در هر کجا و هر ساعت از ‌روز با بررسی دقیق امکانات و قیمت هتل در وان می‌توانید بهترین هتل های ارزان وان را رزرو کنید. تجربه دیگر کاربران و امکانات هتل های وان را مطالعه کنید، تصاویر هتل را ببینید و با برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی در هر روز هفته، بهترین رزرو هتل وان را انجام دهید.

نحوه رزرو ارزان ترین هتل های وان

برای رزرو هتل وان با بهترین قیمت کافیست به صفحه رزرو هتل خارجی فلای تودی مراجعه کنید. با وارد کردن وان به عنوان مقصد، تاریخ ورود و خروج و تعداد همسفران، در کمتر از چند ثانیه به لیست کاملی از هتل های وان دسترسی پیدا خواهید کرد که به ترتیب از ارزانترین به گرانترین قیمت برایتان به نمایش درمی‌آید.

همچنین می‌توانید با کمک فیلترهایی که سایت در سمت راست صفحه در اختیارتان قرار می‌دهد به راحتی نوع نیازتان را به وسیله فیلترهایی مانند نمودار قیمتی، تعداد ستاره هتل، امکانات هتل و موقعیت هتل در سطح شهر مورد نظر و محدوده ترافیکی را انتخاب کرده تا هتلی متناسب با خواسته‌هایتان نمایش داده شود.

بعد از انتخاب هتل، وارد صفحه رزرو آن هتل می‌شوید و می‌توانید قوانین هتل، امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می‌دهد، موقعیت هتل روی نقشه و فاصله آن تا مراکز مهم و دیدنی شهر و میزان رضایت سایر مهمانان از این هتل را ببینید. در نهایت اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، آنلاین هزینه رزرو هتل وان را پرداخت و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *