جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سفر ارزان به کیش، قشم و اهواز با اجاره ویلا

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ مهر ۱۳۹۸

ایران کشوری چهار فصل است که در همه‌ی ایام سال می‌توان در گوشه و کنار آن جاذبه‌های بسیاری برای سفر و گشت و گذار پیدا نمود. در میان مناطق پر گردشگر ایران شهرها و جزایر جنوبی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. هم به لحاظ نوع آب و هوا و طبیعت بکر و ویژه و هم به لحاظ خونگرمی و مهمان‌نوازی مردم بومی این مناطق. سرمای هوا و باران و برف پاییز و زمستان بهترین زمان برای پناه بردن به هوای معتدل و بهاری جنوب و حاشیه‌ی خلیج فارس است. در حالی که تابستان بهترین فرصت برای سفر به شهرهای خنک شمالی مانند رامسر و کلاردشت یا شهرهای کوهستانی مانند شهرکرد و سنندج است پاییز بهترین زمان سفر به جزایر کیش و قشم و هرمز و شهرهای اهواز و چابهاراست.

سفر به قشم سفر ارزان به کیش، قشم و اهواز با اجاره ویلا

نکاتی برای کاهش هزینه‌های سفر

اوخر فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به کیش و قشم است نه تنها به دلیل خنکی هوا بلکه به دلیل بازشدن مدارس و دانشگاه‌ها و کاهش رونق سفرهای طولانی مدت. این مساله موجب کاهش قیمت بلیط ، هتل ، اجاره ویلا و هزینه‌های گردشگری ، بازید از جاذبه‌های دیدنی و دیگر تفریحات می‌شود. یکی دیگر از روش‌هایی که موجب پایین آمدن بیشتر هزینه‌ها می‌شود انتخاب روزهای وسط هفته برای سفر می‌باشد. البته باز هم روش‌هایی برای سفری کم هزینه و اقتصادی اما با کیفیت به کیش و قشم وجود دارد.

اجاره ویلا یا سوئیت روشی است که نسبت به اقامت در هتل سفری کم هزینه و اقتصادی را برایمان رقم می‌زند. ویلا و سوئیت در کیش علاوه بر این که ارزان‌تر از رزرو اتاق در هتل می‌باشد مزایای بسیار زیادی دارد. برای سفرهای گروهی چه چیزی بهتر از این که بتوانیم ویلا یا سوئیتی با ظرفیت بالا اجاره کنیم و با تقسیم هزینه ها سفری خوب را تجربه نماییم.

محبوب‌ترین مقاصد سفر در جنوب

تا حرف سفر به جنوب می‌ شود همه فورا یاد کیش و قشم می‌افتند در صورتی که جنوب ایران پر از شهرهای زیبا و جاذبه‌های دلپذیر برای مسافران است. فرهنگ مهمان نواز مردم محلی، غذاهای خوش رنگ و لعاب و خوش طعم و جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد همه از دلایلی است که باید از شهرهای دیگر جنوب ایران هم دیدن کرد.

اهواز دیار زیبای کارون

ساحل زیبای کارون، نخل‌های سرافراز خرما، پل سفید از نمادها و جلوه‌های این شهر همیشه بیدار است.ساحل زیبای کارون، نخل‌های سرافراز خرما، پل سفید از نمادها و جلوه‌های این شهر همیشه بیدار است. اهواز پایتخت استان خوزستان و با دمایی بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد در تابستان و حدود ۵ درجه در اوج سرمای فصل زمستان است. اهواز که از کلان شهرهای ایران محسوب می‌شود با گذشتن کارون از میان آن به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود. رودخانه کارون که پرآب ترین و طولانی ترین رودخانه ایران است تنها رودی است که امکان کشتیرانی در آن وجود دارد. اهواز با ۱۰ پل احداث شده بر روی کارون شهر پل‌ها هم نامیده می‌شود. برای اقامت و اجاره سوئیت در اهواز می‌توانید به Shab.ir مراجعه کنید و از میان سوئیت‌‎ها و اقامتگاه‌های ثبت شده در سایت شب مناسب‌ترین مورد را برای اقامت خود و همسفرانتان انتخاب نمایید.

قشم بزرگترین جزیره‌ی ایران

تاریخ جزیره‌ی قشم به دوران ساسانیان بر می‌گردد. قشم از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های داخلی و خارجی محسوب می‌شود. بازارها و مراکز خرید متعدد و تفریحات آبی از عمده‌ترین دلایل سفر گردشگران به قشم است اما جاذبه‌های طبیعی قشم آنقدر زیاد است که چند روز زمان خیلی کمی برای دیدن همه‌ی آنهاست. برای اقامت نیر اصلا نگران نباشید. تعداد زیاد گردشگران قشم موجب شده انواع امکانات تفریحی و رفاهی و اقامتی در این جزیره مهیا باشد. اگر قصد دارید اقامتی کم هزینه تر داشته باشید با اجاره سوئیت و ویلا در قشم می‌توانید اقامتی ارزان‌تر از هتل تجربه نمایید.

سفر به هرمز سفر ارزان به کیش، قشم و اهواز با اجاره ویلا

جزیره‌ رنگارنگ هرمز

هرمز جزیره‌ای است پر از رنگ‌ها و شگفتی‌های مختلف که از میان آب‌های نیلگون خلیج فارس سر برآورده است. هر مز با همه‌جا فرق دارد. همه جا پر از رنگ است از خاک گرفته تا صخره‌ها دالان‌ها و کوه‌ها. خاک خوراکی این جزیره یکی از شگفتی های هرمز شناخته می‌شود. برای اقامت در هرمز می‌توانید در خانه‌های محلی اقامتگاه‌های بومگردی ثبت شده در سایت شب اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو نمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد