رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱ دی ۱۴۰۰

با فلای تودی در لحظه سفر کن

اشتراک گذاری

سفر یکی از لذتبخش‌ترین کارهایی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. همه مردم منتظر فرصت مناسب و تعطیلات هستند تا بتوانند به مقصدی خارج از محل زندگیشان بروند و لحظاتی خوش را برای خود خلق کنند. یکی از دغدغه‌ها در زمینه سفر، هزینه آن است و به همین دلیل افراد در برنامه‌ریزی‌هایشان به دنبال رزرو هتل ارزان و خریدبلیط ارزان هستند و تلاش‌های زیادی برای مدیریت هزینه‌های سفر انجام می‌دهند. به جز هزینه، سرعت و سادگی رزرو هتل و خرید بلیط هم اهمیت دارد و هر چه این کار راحت‌تر انجام شود، حس رضایت بیشتری از سفر به وجود می‌آید.

فلای تودی

فلای تودی این امکان را برای شما فراهم آورده تا خدمات سفر را بی دغدغه و سریع و در بستری امن دریافت کنید. این وبسایت خدمات و امکاناتی را به شما ارائه می‌دهد تا در زمان برنامه‌ریزی برای سفر، نگران خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نباشید. در ادامه در مورد این امکانات و خدمات با شما صحبت می‌کنیم:

فلای تودی

خرید بلیط و رزرو هتل در سریع ترین زمان

خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی بسیار آسان است و در چند دقیقه همه مراحل کار تمام می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما به منوی پرواز در سایت فلای تودی بروید. پس از وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی و … کلید جستجو را فشار دهید. پس از چند ثانیه فهرست پروازهای دارای جای خالی پیش روی شما خواهد بود. پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.
برای رزرو هتل از فلای تودی به منوی هتل در این سایت بروید. مشخصات مورد نیاز مانند مقصد، تاریخ اقامت، تعداد اتاق‌ها و تعداد مسافران را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. چند ثانیه صبر کنید تا فهرست هتل‌های دارای واحد اقامتی خالی به شما نمایش داده شود. حالا با خیال راحت هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه رزرو هتل می‌توانید واچر هتل را بگیرید.

فلای تودی

فیلتر کردن نتایج جستجو

در زمان جستجوی بلیط و هتل، امکان فیلتر کردن نتایج وجود دارد. به عنوان مثال برای پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری برای مسیر مورد نظرتان می‌توانید از فیلتر لحظه آخری در صفحه نتایج جستجوی بلیط استفاده کنید. با کلیک روی این فیلتر، تنها بلیط های لحظه آخری به شما نمایش داده می‌شوند. برای بلیط های سیستمی و چارتر هم چنین امکانی وجود دارد؛ همچنین می‌توانید با فیلتر کردن نتایج، تنها پروازهای مربوط به یک ایرلاین خاص را ببینید.
در صفحه نتایج جستجوی هتل هم می‌توانید هتل ها را بر اساس ستاره، موقعیت جغرافیایی، امکانات و وعده‌های غذایی فیلتر کنید. به عنوان مثال برای دیدن فهرست هتل های پنج ستاره در شهر مورد نظرتان، فیلتر مربوط به آن را با یک کلیک فعال کنید تا در چند ثانیه، این هتل ها به شما نمایش داده شوند.

رزرو هتل و بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت ها

با مراجعه به سایت فلای تودی کمترین هزینه را برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر جای جهان خواهید پرداخت. پس از جستجوی بلیط هواپیما یا هتل در فلای تودی با فهرستی مواجه می‌شوید که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است. بنابراین اولین مورد همیشه ارزان ترین است و به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.
در زمان جستجوی بلیط هواپیما، با ابزارهایی مواجه می‌شوید که فلای تودی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در اختیار شما گذاشته است. این ابزارها تقویم قیمتی و نمودار قیمتی نام دارند و دسترسی به آنها در صفحه نتایج جستجوی پرواز امکانپذیر است. با کلیک روی تقویم قیمتی با تقویمی مواجه می‌شوید که بالاترین و پایین ترین قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. تقویم قیمتی چارتی است که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط مورد نظرتان را در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش می‌دهد. با استفاده از این دو ابزار متوجه می‌شوید که آیا امکان خرید بلیط ارزان تر با تغییر زمان سفر وجود دارد یا نه. گاهی با عوض کردن تاریخ سفر صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه سفر خواهید داشت.
سرویس اطلاع از آخرین قیمت در زمان خرید بلیط هواپیما به کمک شما می‌آید تا نیازی به چک کردن قیمت بلیط مورد نظرتان در هر لحظه نداشته باشید. با وارد کردن ایمیلتان در این سرویس، با تغییر در قیمت بلیط، در لحظه مطلع خواهید شد. بنابراین با ارزان شدن بلیط به سرعت می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

فلای تودی

نیازی به کردیت کارت نیست!

تفاوتی ندارد که بلیطتان را برای کدام شهر می‌خواهید یا قصد رزرو هتل در کدام نقطه از جهان را دارید. برای خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی نیازی به کردیت کارت های بین‌المللی ندارید و فقط باید یک کارت عضو شبکه شتاب داشته باشید.
شاید بسیاری از مردم تصور می‌کنند که برای رزرو هتل های خارجی باید حتما به دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه کنند تا کارشناسان کار رزرو هتل را برایشان انجام دهند اما این تصور اشتباه است. فلای تودی این امکان را فراهم آورده تا هتل های خارجی را به راحتی رزرو کنید. در منوی هتل در سایت فلای تودی، روی هتل خارجی کلیک کنید. نام مقصد، تاریخ اقامت، تعداد نفرات و تعداد اتاق را بنویسید و کلید جستجو را بزنید. از فهرست هتل‌ها، یکی را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات، هزینه رزرو هتل را با کارت های بانکی ایران بپردازید. در عرض چند ثانیه واچر هتل شما آماده خواهد شد. در زمان مقرر به هتل مراجعه کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

فلای تودی

پشتیبانی پاسخگو

فرلقی نمی‌کند که به دنبال خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هستید یا سوالاتی در زمینه قوانین پروازها و هتل ها دارید؛ در هر صورت می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و مشکل یا سوال خود را مطرح کنید. مهم نیست که در کدام روز هفته و چه ساعتی از شبانه روز به کمک نیاز دارید، ما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی شما خواهیم بود.
در هر مرحله‌ای از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و در لحظه پاسخ خود را دریافت کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *