جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی ۱۰ رستوران محبوب کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ آبان ۱۴۰۱

معرفی ۱۰ رستوران محبوب کیش را در این مطلب آورده ایم تا با سفر به این جزیره زیبا به این رستورانهای رفته و لذت ببرید .جزیره کیش یکی از پر رفت و آمد ترین و یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری ایران است . زمانی که خیل مسافران به کیش میروند مسلما برای صرف غذا به رستورانهای کیش می روند از آنجا که کیش رستورانهای خوب و زیادی دارد . مهمترین معیارها برای انتخاب یک رستوران خوب در وهله اول سلامت غذا ، کیفیت مواد اولیه ،دستپخت خوب سرآشپز می باشد و در وهله بعدی ظاهر رستوران از نظر طراحی و داشتن محیطی آرام و همچنین هزینه های این رستوران ها می باشد.

معرفی ۱۰ رستوران محبوب کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش قطعا یکی از ۱۰ رستوران برتر جزیره کیش می باشد. این رستوران ایرانی اروپایی در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است اما به دلیل مدیریت عالی و ارائه خدمات بی نظیر توانسته در همین مدت کم به محبوبیت زیادی بین ساکنین جزیره کیش و مسافرین دست یابد.دکوراسیون این رستوران خیلی شیک است و دارای دو محیط جداگانه سرباز و سرپوشیده می باشد. از مهم ترین امکانات این مجموعه می توان به منوی بسیار کامل برای هر وعده، منوی کافی شاپ، پارکینگ، زمین بازی، وای فای، موزیک زنده و رزرو تلفنی اشاره کرد.
آدرس: کیش- بلوار صدف- فاز ۱- ساختمان بساک- طبقه ۳

رستوران رویال استار کیش معرفی 10 رستوران محبوب کیش
رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش یک رستوران با دکور داخلی از سنگ و صخره که بسیار شیک و جالب است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره‌ای رویایی را به وجود می‌آورد. در منوی این رستوران، غذایی هست به اسم بروشه فرانسوی که زبانزد همه است و در کل، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که تمام سلیقه‌های غذایی را جوابگو باشد. رستوران کوه نور، موسیقی زنده و کافی شاپ هم دارد.
آدرس: میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش

رستوران کوه نور کیش معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران میرمهنا

رستوران میر مهنای کیش، یکی از رستوران‌های خوب و شناخته شده‌ی جزیره‌ی کیش است، که در کنار متل تاپ رز قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند.
آدرس: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی

میرمحنا معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی قطعا جزو یکی از ۱۰ رستوران برتر جزیره کیش می باشد. این رستوران از سال ۱۳۸۴ شروع به کار کرده است .
این رستوران یکی از جاذبه های توریستی کیش بوده و در بهترین و پرتردد ترین نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش قرار گرفته است. پشت بام این ساختمان به طور کامل با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید کامل به دریا می باشد.
آدرس رستوران توتی فروتی: کیش- انتهای بلواردریا

رستوران پایاب کیش

اگر به دنبال رستورانی با محیط سنتی و غذاهای عالی هستید ما به شما رستوران پایاب کیش رامعرفی می کنیم. این رستوران عضوی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است و به عنوان یک جاذبه گردشگری برای استفاده مسافران داخلی وتوریست ها تور کیش می باشد.پخش موزیک زنده در این محیط آرامش بخش به همراه غذاهای سنتی وبین المللی مختلف و همچنین داشتن چایخانه محیط این رستوران را بسیار خاص نموده است.
آدرس رستوران پایاب : کیش- میدان المپیک – بلوار المپیک

876 1 معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران فودلند

فودلند یک رستوران بزرگ با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع می باشد. این رستوران مجلل در مجاورت ساحل کیش و مرکز تجاری مرجان که از بهترین مراکز خرید کیش می باشد قرار گرفته است.این رستوران ۳ سالن متفاوت با دیزاین کاملا متفاوت و برای سلیقه های گوناگون دارد و طراحی بی نظیر این رستوران باعث شده که هر فردی در آن آرامش خاصی دریافت کند.بیش از ۱۰۰ نوع غذا، پیش غذا و دسر در این مجموعه سرو می شود و علاوه بر این منویی از برترین فست فودهای برند نیز در این رستوران عرضه می گردد.
آدرس : بازار مرجان- غرفه های ۷۷ الی ۹۹

فودلند کیش۲ معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران پدیده شاندیز

رستوران شاندیز در سراسر کشورهای شعبه های متعددی دارد و جزو بهترین رستوران ها در هر شهری می باشد. رستوران پدیده کیش نیز یکی از ۱۰ رستوران برتر کیش با شیشلیک های بسیار معروف می باشد.این رستوران یک نمای لنگر که وزن ۱۰۰ تنی دارد را در خود جای داده است و این نماد زیبایی خاصی به این رستوران بخشیده و آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.داشتن تنوع غذایی بالا، پرسنل خوش برخورد و محیطی آرام، شیک و دلچسب از مهم ترین ویژگی های این رستوران می باشند.
آدرس رستوران پدیده : کیش- بلوار جهان- پشت هتل مارینا پارک

رستوران پدیده شاندیز2 معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران عمواکبر

با اینکه رستوران عمو اکبر محیط خیلی لوکسی ندارد اما با این وجود توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کرده و به عنوان یکی از ۱۰ رستوران برتر کیش با سایر رستوران های مطرح رقابت کند.از مهم ترین غذاهای معروف در این رستوران که مشتریان زیادی دارد می توان غذاهای دریایی تازه از جمله میگو و ماهی با طبخ بسیار عالی را نام برد.
آدرس: کیش- بلوار فردوسی- روبروی بازار پانیذ-مجتمع حافظ

عمواکبر معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

خانه اسپاگتی یک رستوران خیلی دنج می باشد که انواع غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. قیمت های این رستوران مناسب هستند و حتی اگر بخواهید می توانید غذای خود را سفارش داده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.رستوران خانه اسپاگتی شب ها برنامه اجرای زنده دارد و مشتریان می توانند در محیطی دنج با خانواده و دوستان خود شام را با موزیکی زیبا میل کنند.
آدرس : کیش- هتل پارامیس- طبقه زیرزمین

864 2 معرفی 10 رستوران محبوب کیش

رستوران نهنگ سفید (رستوران محبوب کیش)

معماری این رستوران به صورت یک نهنگ سفید می باشد و در رستوران نهنگ سفید میتوانید به دنبال بهترین غذاهای دریایی بگردید. علاوه بر این منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در این رستوران معروف یافت می شود.این رستوران در کنار دریا واقع شده و دارای ویو بسیار جذابی می باشد و یکی ۱۰ رستوان برتر کیش البته باید بدانید که غذاهای آن غالبا گران می باشند.
آدرس: کیش- پشت بازار مریم- نوار ساحلی

رستوران نهنگ سفید معرفی 10 رستوران محبوب کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *