رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۹ آذر ۱۳۹۸

رستوران کوه نور کیش

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران کوه نور کیش در داخل یک کوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران کوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز کافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌کننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این کوه استثنایی را تکمیل می‌کند. موسیقی زنده، فضا و دکوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.نمای بیرونی این رستوران به خصوص در شب خیلی زیبا و منحصر بفرد است. از بیرون که به این رستوران نگاه می کنید حالت صخره ای دارد و با نورپردازی زیبایی که دارد در شب کاملا منحصر بفرد است.علاوه بر این از بالای صخره آبی به سمت پایین در جریان است که وجود این آبشار به همراه درختان و گل های زیبایی که در اطراف آن وجود دارد زیبایی محیط را دو چندان کرده است.

رستوران کوه نور کیش رستوران کوه نور کیش

بعد از ورود به رستوران دکور داخلی آن که از سنگ و صخره است خیلی جذاب است. وجود تخته سنگهای بزرگ،نقش برجسته های اسطوره‌ای و اشعار کهن این رستوران را به یکی از جالب ترین جاذبه های کیش تبدیل کرده است.رستوران کوه نور در محیطی گسترده با صندلی هایی حصیری شکل که فضای این رستوران را زیباتر کرده است. همچنین در گوشه ای از رستوران جایگاهی مخصوص پیانو در نظر گرفته شده است که در ساعاتی مشخص، فردی به نواختن موسیقی می پردازد و فضای رستوران را تلطیف میکند.
ظرفیت داخلی این رستوران در حدود ۱۰۰ نفر است، وسعت این رستوران حدودا ۶۰۰ متر است که با محیط استثنائی که دارد و سرویس دهی عالی همواره پاسخگوی میهمانان زیادی است.رستوران کوه نور یکی از رستوران های مدرن و کاملا گران جزیره کیش است. پس در این رستوران انتظار غذای ارزان را نداشته باشید.

در صورت انتخاب رزرو مستقیم جهت حضور خود در رستوران کوه نور کیش ترانسفر رایگان از محل اقامت در اختیار شما قرار می گیرد.این رستوران امکانات و خدمات خوب و حرفه ای را برای گردشگران تدارک دیده است. از جمله امکانات این رستوران می توان به سالاد بار، دستگاه پوز و پخش موسیقی زنده اشاره کرد.همچنین امکانات و تجهیزات فوق العاده ای برای برپایی جشن ها را امکان پذیر می کند.همچنین در طبقه ی بالای رستوران، کافی شاپی بزرگ به وسعت ۱۲۰ متر قرار دارد که شما در این کافی شاپ نمایی زیبا از جزیره کیش را خواهید دید.

رستوران کوه نور کیش رستوران کوه نور کیش

اجرای موزیک زنده هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ توسط خواننده های مطرح جنوبی و ساز و آلات مخصوص جزیره برگزار می گردد.در فضای باز رستوران میزها و صندلی هایی در نظر گرفته شده و میهمانان می توانند در طبیعت پر دار و درخت و در کنار گل های زیبا، به میل کردن نوشیدنی و مشاهده ی مناظر اطراف بپردازند.در هنگام ورود به سالن در صورت رزرو قبلی، میز شما بنا به درخواست شما مشخص بوده و توسط کارکنان تشریفات داخل سالن به سمت میز خود راهنمایی می شوید.چنانچه میهمانان بدون رزرو قبلی به رستوران مراجعه کنند، بهترین میز ممکن در اختیارشان قرار می گیرد.

درب های این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی گردشگران باز است.

آدرس: کیش – هرمزگان – میدان امیر کبیر، رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش رستوران کوه نور کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *