رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ مهر ۱۳۹۸

رستوران نهنگ سفید کیش

اشتراک گذاری

رستوران نهنگ سفید از محبوب ترین رستوران های جزیره کیش است .جزیره کیش یکی از توریستی ترین مکان های کشور ما می باشد که توجه جهانگردان مختلف را به خود جلب کرده است. جزیره کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود.سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند.در این جزیره علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیر، رستوران های بی نظیری هم چون نهنگ سفید وجود دارد که همانطور که از نامش پیدا است این رستوران به شکل یک نهنگ و بسیار زیبا طراحی شده است و سبب جذب گردشگران به سمت خود می شود .

رستوران نهنگ سفید کیش در جوار سواحل زیبای خلیج فارس واقع شده و چشم اندازی بی نظیر از آن را به نمایش می گذارد که گردشگران تور کیش با تماشای آن مسحور می شوند.این رستوران به شکل نهنگ سفید ساخته شده است و قرار گرفتن آن در ساحل خلیج نمای زیبایی را ایجاد کرده است. این رستوران دو طبقه دارد. یک قسمت در داخل خود نهنگ است و دیگری روی سقف نهنگ است. اگر قسمت بالا را انتخاب کنید چون روباز است می توانید از منظره دریا هم استفاده کنید.رستوران نهنگ سفید یکی از رستوران های موزیک دار در جزیره کیش میباشد که در نوار ساحلی و پشت بازار مریم قرار گرفته است و تنها چند دقیقه تا اسکله فاصله دارد.

رستوران نهنگ سفید کیش

این رستوران با سرو انواع غذاهای دریایی ،فرنگی و ایرانی آماده پذیرایی از مسافران می باشد .
از آنجایی که از نامش پیداست منو رستوران نهنگ سفید کیش بیشتر غذاهای دریایی از جمله کوسه کباب ،قلیه ماهی و میگو پفکی جای گرفته است .
این رستوران به طور کلی غذاهای دریایی بسیار خوشمزه ای را طبخ و ارائه می کند و بسیار مناسب علاقه مندان به غذاهای دریایی می باشد. فضای زیبا و لوکس رستوران باعث محبوبیت آن شده و شما می توانید در این مکان نشسته و از انواع غذاهای دریایی محللی و بین المللی که بسیار خوش طعم نیز هستند، نوش جان کنید. غذاهای خوشمزه ای که در منوی رستوران نهنگ سفید کیش وجود دارد، با تزئینی بسیار زیبا در اختیار میهمانان قرار می گیرد .
اگرچه قیمت غذا در رستوران نهنگ سفید کیش گران است اما ارزش رفتن را دارد .چنانچه قصد رفتن به این رستوران را دارید ، نگران اقامت خود نباشید زیرا هتل فارابی تا این رستوان تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. پس با یکبار رفتن به این رستوران مشتری دائمی آن شوید زیرا طعم غذاهای رستوران نهنگ سفید بسیار خوشمزه و دلچسب است .
از جاذبه‌های تاریخی کیش می‌توان به حریره، پایاب و کاریز اشاره کرد علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران است، پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم، شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.
آدرس رستوران نهنگ سفید کیش : کیش – پشت بازار مریم – نوار ساحلی
تلفن رستوران نهنگ سفید کیش : ۰۷۶۴۷۶۹۳۷۵۴

رستوران نهنگ سفید کیش  رستوران نهنگ سفید کیش
رستوران نهنگ سفید کیش  رستوران نهنگ سفید کیش

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *