جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی بهترین هتل های کیش نزدیک دریا

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ مرداد ۱۳۹۹

سواحل نیلگون و آرام خلیج فارس یکی از بهترین دلایل برای سفر به جزیره کیش می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در سواحل شنی و لذت بردن از ورزش و تفریح های آبی مهیج از جمله دلایلی می باشند که باعث شده اند هتل های نزدیک به دریا با استقبال بسیار زیادی مواجه شوند. سایت رزرو آنلاین هتل رسپینا۲۴ در ادامه بهترین و پرطرفدارترین هتل های ساحلی و نزدیک به دریا برای رزرو هتل کیش را معرفی خواهد نمود و امکانات آنها را بررسی می کند.

رزرو آنلاین هتل کیش معرفی بهترین هتل های کیش نزدیک دریا

هتل داریوش کیش

یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های نزدیک به دریا در کیش، هتل ۵ ستاره داریوش می باشد. این هتل در میدان داریوش و در فاصله کوتاهی با ساحل شرقی قرار گرفته و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نموده است. از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به معماری بسیار زیبا و منحصر به فرد، فضایی کاملا آرام و بدور از هرگونه شلوغی و هیاهو، اتاق هایی با چشم انداز دریا و فراهم شدن امکان تفریح در دریاچه اختصاصی برای مهمانان هتل اشاره نمود. هتل داریوش کیش دارای اتاق و سوئیت های متنوعی از قبیل سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به دریا، اتاق های دو تخته لوکس رو به باغ و دریا، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا و باغ و سوئیت های رویال چهارنفره و سه نفره می باشد که متناسب با شرایط مورد نظرتان می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب و رزرو نمایید.
هتل داریوش کیش علاوه بر منحصر به فرد بودن از نظر معماری و دکوراسیون داخلی اتاق ها و فضای سبز و باغ بسیار رویایی آن، از نظر امکانات تفریحی و رفاهی نیز در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. با رزرو هر یک از اتاق و سوئیت های رو به دریا و باغ این هتل می توانید از امکانات عمومی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن بازی و ورزش، بیلیارد و تجربه غذاهای بسیار با کیفیت دریایی و ایرانی و فرنگی در رستوران های آن استفاده نمایید.

هتل داریوش معرفی بهترین هتل های کیش نزدیک دریا

هتل شایگان کیش

هتل ۳ ستاره شایگان کیش از دیگر هتل های نزدیک به دریا می باشد که نه تنها از نظر موقعیت مکانی، بلکه از نظر امکانات نیز در لیست بهترین و پرطرفدارترین هتل های جزیره قرار گرفته است. این هتل در مجموع دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ اتاق می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در ابتدای بلوار رودکی آغاز نموده است. این هتل یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای سفرهای کاری و تجاری می باشد، چون در فاصله کوتاهی با مراکز خریدی مانند پانیذ و پردیس یک و دو قرار گرفته است. همچنین دسترسی به پارک دلفین ها و اسکله تفریحی از آن بسیار آسان می باشد. اتاق های هتل شایگان شامل اتاق های دو و سه تخته و سوئیت یکخوابه چهار نفره می باشد که همگی از شرایط و امکانات ایده آلی برخوردار هستند. به طوریکه می توان با رزرو هر یک از این اتاق ها از امکانات تفریحی و رفاهی از قبیل سونا، ماساژ، رستوران بام، چایخانه سنتی، پارک کودک، کرایه اتومبیل و اینترنت بی سیم رایگان بهره مند خواهید شد.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما جدیدترین هتل ۵ ستاره کیش می باشد که در بلوار رودکی و در فاصله کوتاهی با ساحل خلیح فارس قرار گرفته است. این هتل در مجموع دارای ۱۵ طبقه و ۲۶۷ اتاق می باشد که اتاق های آن شامل دو تخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته و کانکت بوده و همگی در سطح بسیار مطلوبی از نظر امکانات رفاهی قرار دارند. علاوه بر فاصله کوتاه هتل پانوراما کیش به ساحل دریا، دسترسی بسیار آسانی به مراکز خرید متعددی از قبیل مرکز خرید سارینا۲ و زیتون و بازار دیپلمات دارد. لازم به ذکر است که با رزرو هر یک از اتاق های این هتل از امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، سرویس خواب های تمیز، IPTV، شبکه پخش فیلم، چای ساز، مبلمان و سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین استخر، سونا، جکوزی و کرایه اتومبیل بدون راننده بهره مند خواهید شد.

هتل پانوراما معرفی بهترین هتل های کیش نزدیک دریا

هتل شایان کیش

یکی از نزدیک ترین هتل های کیش به دریا، هتل شایان می باشد که در گروه هتل های ۵ ستاره و با سابقه این جزیره قرار دارد. هتل ۵ ستاره شایان کیش با ۴ طبقه و ۱۹۱ اتاق و سوئیت کاملا مجهز فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ در بلوار ساحل آغاز نموده است. هتل شایان در فاصله بسیار کوتاهی با اسکله تفریحی واقع شده و سوئیت و اتاق های آن دارای چشم انداز دریا می باشند. از جمله ویژگی های خوب این هتل می توان به تنوع بالا در اتاق و سوئیت های آن اشاره نمود. به طوریکه می توان یکی از سوئیت های ساحلی دو نفره، اتاق دو تخته جزیره، اتاق های دو تخته رو به دریا، سوئیت های سه نفره و سوئیت دوبلکس چهار نفره را برای اقامت چند روزه در سفر به کیش انتخاب و رزرو کرد.

هتل بین المللی کیش

از دیگر هتل های کیش نزدیک به دریا می توان به هتل بین المللی اشاره نمود که در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت کاملا مجهز از پرطرفدارترین هتل های جزیره به شمار می رود. هتل بین المللی کیش نه تنها به اسکله تفریحی دسترسی آسانی دارد، بلکه با اقامت در آن می توان در مدت زمان بسیار کوتاه به مرکز خرید مریم و ونوس دسترسی داشت.
علاوه بر موارد فوق، هتل هایی از قبیل هتل لوتوس، آنا، پارس نیک، فلامینگو، هتل آپارتمان پارسیان و هتل صدف از دیگر هتل های کیش نزدیک به دریا می باشند که همگی در سطح مطلوبی از امکانات تفریحی و رفاهی و موقعیت مکانی قرار دارند.

رزرو آنلاین هتل کیش

با توجه به تنوع بسیار زیاد در هتل های کیش و تفاوت هایی که در نوع امکانات تفریحی و رفاهی و همچنین موقعیت مکانی و قیمت آنها وجود دارد، بهترین راهکار برای انتخاب بهترین گزینه رزرو آنلاین هتل می باشد. رسپینا۲۴ یکی از کامل ترین سایت های رزرو هتل های داخلی و خارجی می باشد که لیست کاملی از هتل ها را پوشش داده و اطلاعات جامعی از هر یک ارائه داده است. همچنین لازم به ذکر است که رسپینا۲۴ دارای امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار داخلی و خارجی، خرید بلیط اتوبوس، رزرو تور داخلی و خارجی می باشد که همگی از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار می باشند. با رسپینا۲۴ روی زمین نمی مانید…

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • s.ghorbani

    هتل شایان از همه نظر عالیه. هم نزدیکه ساحله هم امکاناتش خوبن

    ۲۶ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • majid

    پانوراما از نظر نزدیکی به بازار خیلی خوب بود.

    ۲۲ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • علیرضا

    همچنان هتل داریوشو ترجیح میدم.

    ۱۹ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • زهرا مجدی

    شک نکنین که هتل ترنج بهترین گزینه س. یه تجربه کاملا متفاوته البته اگه ببتونین با بوی نم و رطوبتش کنار بیاین

    ۱۶ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • farah sobhani

    از بین تمام هتلایی که تا به حال رزرو کردم، هتل شایان از همه بهتر بود.

    ۱۵ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سپیده مرادی

    هیچ کدوم به اندازه هتل داریوش لوکس نیست و به نظرم پرداخت یه مقدار هزینه بیشتر ارزشش رو داره

    ۱۱ فروردین, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد