جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی بهترین سواحل دبی

تاریخ بروزرسانی :
۵ تیر ۱۴۰۰

دبی یکی از مهم ترین مراکز تجاری دنیا به حساب می آید. این شهر مدرن که بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی است، به برج های بلند و سر به فلک کشیده اش معروف است. کافی است یکبار به این شهر جذاب سفر کنید تا امکانات تفریحی لذت بخش و هتل های لوکس آن را از نزدیک تجربه کنید و عاشق این شهر شوید.
یکی از مکان های تفریحی جذاب دبی سواحل آن است. خط ساحلی این شهر بسیار طولانی است و از ماسه های سفید شکل گرفته است. در این سواحل امکانات تفریحی مثل تخت و کابین های مختلف، دوش و سرویس بهداشتی، رستوران ها، کافه های جذاب و رستوران های سیار وجود دارد تا گردشگران نهایت لذت را در آن تجربه کنند. بلیط هواپیما تهران دبی خریداری کردید و قصد دارید از سواحل زیبای این شهر دیدن کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین سواحل این شهر را به شما معرفی کنیم.

دبی 1 800x534 معرفی بهترین سواحل دبی
در این مقاله سواحل زیر را به شما معرفی می کنیم:
– ساحل کایت
– ساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ
– ساحل مارینا دبی یا مارینا بیچ
– ساحل لا مر
– ساحل روسی
– پارک ساحلی الممزار
– ساحل جمیرا

ساحل کایت

یکی از جذاب ترین سواحل شهر دبی، ساحل کایت(Kite Beach) است. اگر به موج سواری علاقه مندید، حتما به این ساحل بروید. در شن های سفید این ساحل می توانید پیاده روی کنید،‌ بدوید یا ‌والیبال بازی کنید. اگر هم به ورزش های هیجان انگیز علاقه دارید، می توانید از کایت سواری و مینی بانجی جامپینگ این ساحل استفاده کنید. در این ساحل زیبا بادباک های رنگارنگ و زیبایی را می بینید که در حال پرواز بر فراز آسمان هستند.
از امکانات دیگر این ساحل می توان به مسیر ۱۴ کیلومتری اشاره کرد که برای افراد ورزشکار تعبیه شده است تا با دویدن بدن خود را روی فرم نگه دارند. در ساحل کایت، زمین اسکی مجهزی وجود دارد تا اسکیت سواران بر روی آن لذت اسکیت سواری حرفه ای را تجربه کنند. اگر گرسنه شدید به کیوسک های غذاخوری آن مراجعه کنید و از فست فودهای خوشمزه آن غذا تهیه کنید. اگر اهل کتاب خواندن هستید می توانید به کیوسک کتاب فروشی این ساحل رفته و کتاب مورد علاقه تان را بخرید. خلاصه هر نوع امکاناتی را می توانید در این ساحل پیدا کنید. برای دسترسی به این ساحل از ایستگاه متروی “Noor Bank ” استفاده کنید.

ساحل أم سقیم یا سان‌سِت بیچ

یکی از زیباترین سواحل دبی در منطقه «ام سقیم» قرار گرفته و به همین نام شناخته می شود. ساحل ام سقیم (Umm Suqeim Beach) که به آن “Sunset Beach” نیز می گویند در کنار هتل «جمیرا بیچ» قرار گرفته است. اگر دوست دارید در آب های خلیج فارس شنا کنید حتما به این ساحل بروید. از امکانات موجود در آن می توان به سایه بان،‌ دوش، رختکن، زمین بازی مخصوص کودکان، مسیر ویژه پیاده روی و دو و کیوسک های غذاخوری اشاره کرد.

دبی 2 800x505 معرفی بهترین سواحل دبی

اگر آدرنالین خونتان کم شده و دوست دارید در سفر خود هیجان بیشتری را تجربه کنید، می توانید از جت اسکی یا فلای بورد های این ساحل استفاده کنید. اگر هم از شنا کردن در روز خسته شده اید، در ساحل سانست بیچ امکانات خوبی مثل نورپردازی و غریق نجات برای شنا کردن در شب فراهم شده است. با خیال راحت می توانید تا ۳۰ متر دورتر از خط ساحلی شنا کنید.

مارینای دبی

مارینای دبی(Dubai Marina) یکی از لوکس ترین تفرجگاه های ساحلی دبی است. مارینای دبی در واقع نام یک محله بسیار لوکس در دبی است که در آن یک کانال مصنوعی آب به طول ۳ کیلومتر ساخته شده است و آب خلیج فارس به داخل آن می آید. در این محله انواع امکانات رفاهی نظیر رستوران، ‌باغ‌های زیبا، پارک،‌ محوطه بازی برای کودکان و هتل های لوکس وجود دارد.
در درون این کانال مصنوعی می توانید حیوانات آبزی جذابی مثل کوسه یا نهنگ را مشاهده کنید. ساحل مارینای دبی یکی از بهترین ساحل ها برای شنا و پیاده روی است. اگر بلیط چارتر هواپیما خود را به مقصد دبی خریداری کردید و دوست دارید یک سفر لوکس را تجربه کنید حتما در هتل های این محله اتاق رزرو کنید.

ساحل لا مر

دبی 800x600 معرفی بهترین سواحل دبی

یکی از جدیدترین سواحل دبی ساحل لامر(La Mer Beach) است که از سه بخش ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تشکیل می شود. از امکانات جذاب این ساحل می توان به دوش،‌ رختکن و سایه بان (برای افرادی که می خواهند در آب شنا کنند یا آفتاب بگیرند) و کافه ها و آبمیوه فروشی های جذاب و رنگارنگ اشاره کرد.
در این ساحل می توانید ورزش مهیج اسکی روی آب را امتحان کنید. اگر هم اهل پیاده روی هستید می توانید مدت ها در خط ساحلی قدم بزنید و از زیبایی های اطراف لذت ببرید. اگر هم دوست داشتید یک فیلم خوب ببینید، یک سینمای خوب در این ساحل وجود دارد و می توانید به آن سر بزنید. اگر دوست دارید هیجان بیشتری را تجربه کنید حتما یک جت اسکی اجاره کنید یا سری به سایت غواصی موجود در این مکان بزنید.
این ساحل در خیابان جمیرا، خیابان ۳۹ اس، خیابان اِی ۲ قرار دارد. برای دسترسی به این ساحل زیبا از اتوبوس های خط RTA استفاده کنید. ساحل لامر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.

ساحل روسی

ساحل روسی، یکی از محبوب ترین سواحل دبی است که به دلیل علاقه گردشگران روس به نام ساحل روسی (( Russian Beach شناخته می شود. این ساحل بخشی از ساحل جمیرا است و به همین خاطر برخی از افراد نام دیگری روی آن گذاشته اند: ساحل گسترش یافته جمیرا (( Jumeirah Open Beach. از امکانات جذاب این ساحل می توان به پیست اسکیت آن اشاره کرد. همچنین اگر به دوچرخه سواری یا قایق سواری علاقه دارید، ‌در ساحل روسی امکانات خوبی برای شما فراهم شده است.
اگر گرسنه شدید یا نیاز به خوراکی خاصی داشتید، از داخل این ساحل به راحتی می توانید به رستوران ها و فروشگاه های اطراف آن دسترسی داشته باشید. اگر هم به دویدن علاقه دارید از خط ساحلی بسیار زیبای این منطقه برای دویدن استفاده کنید. اگر هوس آب تنی به سرتان زد و خواستید کمی در آب های خلیج فارس شنا کنید، دوش هایی برای شما تعبیه شده تا بعد از شنا کردن از آن ها استفاده کنید.

پارک ساحلی الممزار

یکی از جذاب ترین پارک های ساحلی دبی، پرک ساحلی الممراز Al Mamzar Beach Park )) است. این پارک ساحلی زیبا دارای امکانات بی نظیری مثل استخر شنا، کلبه های ییلاقی برای اقامت، زمین های چمن برای پیک نیک، ساحل سرپوشیده، زمین های بازی و فضاهایی مخصوص کودکان است. وقتی برای اولین بار در این پارک قدم می گذرانید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند درختان نخل و نارگیلی زیبا و سر به فلک کشیده ای است که در سرتاسر پارک کاشته شده اند.
پارک ساحلی الممراز از ۵ ساحل تشکیل شده است. اگر دوست داشتید در آبهای نیلگون خلیج فارس آب تنی کنید، حتما به این پارک بروید. بعد از شنا می توانید از رختکن و دوش های که در آنجا تعبیه شده استفاده کنید. اگر هم دوست داشتید کمی دراز بکشید می توانید از سایبان های موجود در پارک استفاده کنید.
اگر دوست داشتید کمی بیشتر استراحت کنید یک کلبه خصوصی اجاره کنید. کلبه های این پارک را می توان تا یک روز اجاره کرد و در آنها امکاناتی مثل آب، برق، سرویس بهداشتی،‌ دوش، آشپزخانه و باربیکیو وجود دارد. اگر دوست داشتید از فضای جذاب این پارک استفاده کنید در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به آن سر بزنید.

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا(Jumeirah Beach) از اولین پارک های ساحلی شهر دبی است. این ساحل جذاب و زیبا که در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد، از سه بخش جمیرا ۱،‌جمیرا ۲ جمیرا ۳ تشکیل می شود. در این ساحل زیبا دو هتل لوکس برج العرب و جمیرا بیچ قرار دارد. از امکانات موجود دراین پارک ساحلی می توان به صندلی هایی برای استراحت، دوش، زمین بازی والیبال و محوطه های برای پیک نیک اشاره کرد.
اگر اهل کتاب خواندن هستید می توانید به کتابخانه این ساحل مراجعه کنید و به طور رایگان کتاب مورد علاقه تان را قرض بگیرید و بر روی شن های نرم ساحل دراز بکشید و مشغول کتاب خواندن شوید. در این پارک مسجدی برای مسلمانان وجود دارد اما افراد غیر مسلمان نیز می توانند از آن دیدن کنند.
این ساحل برای عموم مردم قابل استفاده است و برای دسترسی به آن باید به ایستگاه مترو Business Bay ” ” بروید. ساعات بازدید از این پارک ساحلی از ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است. این پارک در روزهای شنبه مخصوص بانوان و کودکان زیر ۵ سال است و ورود آقایان به آنجا ممنوع است.
در این مقاله بهترین سواحل شهر دبی را معرفی کردیم. اگر بلیط هواپیما به مقصد این شهر را خریداری کردید و قصد داشتید در سفر خود به این شهر سواحل جذاب و زیبای آن را از نزدیک ببینید، حتما به ساحل هایی که معرفی کردیم سر بزنید.

منبع: safarmarket.com

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد