رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ مرداد ۱۳۹۳

معاون میراث فرهنگی :تحصیلات بسیاری از مستخدمان این سازمان با وظایف شان غیر مرتبط است

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۰۲ – شهرکرد – ایرنا- معاون امور مجلس، حقوقی واستان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت :تحصیلات و رشته شغلی بسیاری از کارکنان استخدام شده دراین سازمان در مدت فعالیت دولت های نهم و دهم با وظایف سازمانی غیر مرتبط است.

اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود :نیروهای این سازمان پس از ادغام سازمان میراث فرهنگی با سازمان جهانگردی و افزوده شدن سازمان صنایع دستی در سال ۸۵، حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر بودکه این تعداد در دولت های نهم و دهم به بیش از ۱۱ هزار نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پذیرفته شدگان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تخصص یا رشته تحصیلی مورد نیاز برای تصدی مسئولیت های سازمانی و تحقق برنامه ها برخوردار نیستند، افزود:این موضوع، مشکلات فراوانی برای این سازمان ایجاد کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین با بیان اقدامات این سازمان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز صنعت گردشگری و افزایش ورود گردشگر خارجی به کشور، افزود:با تعامل مناسب و نگاه تعاملی دولت تدبیر و امید با کشورهای جهان، روند ورود گردشگر به کشور از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد:بر اساس آمارها، تخت های هتل های ۴ و ۵ ستاره استان های اصفهان، یزد و فارس تا بیش از شش ماه آینده رزرو شده و این مهم، نوید بخش رونق در گردشگری کشور است.

درویش امیری ادامه داد:دولت و این سازمان نیز عزم خود را جزم کرده اند تا مشکلات رونق این صنعت را رفع کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور معارفه مدیرکل جدید این سازمان در چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده بود.

81248148-5841246 معاون میراث فرهنگی :تحصیلات بسیاری از مستخدمان این سازمان با وظایف شان غیر مرتبط است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *