جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معاون رئیس جمهور:افزایش نظارت بر هتل ها ، تورها و رستورانها

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ بهمن ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ – به گزارش پایگاه خبری آنلاین۱۱۰ ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تسهیلاتی که دولت یازدهم برای سفرهای نوروزی مردم دارد، گفت: ما پیشنهادهایی در چند بخش داریم که انشاءالله تسهیلاتی تا قبل از سفرهای نوروزی مردم ارائه شود.

مسعود سلطانی فر در گفت وگو با خبرنگار جامعه فارس در پاسخ به این پرسش که آیا دولت یازدهم قرار نیست تسهیلاتی برای سفرهای نوروزی مردم اعم از اختصاص بنزین ویژه سفر، تخفیف هزینه اقامت در هتلها و… داشته باشد؟ اظهار داشت: هنوز برنامه های ستاد خدمات سفرهای نوروزی مشخص نشده و تازه تشکیل ستاد به استانها ابلاغ شده است، بنده با تمام استانداران صحبت کرده ام که انشاءالله ظرف یک هفته آینده جلسات ستاد خدمات سفرهای نوروزی را برگزار و در آنجا تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به اینکه طی سنوات گذشته دولت، تسهیلاتی برای مسافران نوروزی در نظر می گرفت اما برای نوروز ۹۳ تاکنون هیچ تسهیلاتی اعلام نشده است، گفت: ما پیشنهادهایی در چند بخش داریم که انشاءالله تا قبل از آغاز سفرهای مردم بتوانیم تسهیلاتی برای مردم داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص موضوع این پیشنهادها پاسخ داد: همین تسهیلاتی که اشاره کردید انشاءالله مردم بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

سلطانی فر اضافه کرد: نکته مورد تأکید ما برای نوروز ۹۳ نظارت دقیق بر خدمات رسانی دستگاه هایی است که می خواهند در این ایام به مردم سرویس بدهند باید وظیفه قانونی مان را انجام دهیم.

وی افزود: نظارت بر هتلها و اقامتگاه ها، رستورانها، آژانسهای گردشگری و تورها را افزایش می دهیم تا رضایت کامل مردم را داشته باشیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره نرخ های بالای تورهای گردشگری نیز گفت: این موضوع باید بررسی شود و حتماً نظارت ها در این زمینه را افزایش می دهیم.
13921110000303 PhotoA معاون رئیس جمهور:افزایش نظارت بر هتل ها ، تورها و رستورانها

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد