رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اسفند ۱۳۹۲

معاون جدید میراث فرهنگی کارنامه درخشانی دارد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه میراث فرهنگی ـ یک کارشناس میراث فرهنگی با ابراز خوشنودی از انتخاب معاون جدید میراث فرهنگی کشور معتقد است، در حال حاضر شخصی این سمت را بر عهده گرفته که هم در حوزه نظر و هم در حوزه عمل، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته‌است.

«علیرضا قلی‌نژاد»، دکتری معماری و مدیر سابق دفتر بافت تاریخی کشور، درباره معاون جدید میراث فرهنگی سازمان به CHN گفت: «محمدحسن طالبیان طی نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در سازمان میراث فرهنگی، نشان داده که هرگز خود را درگیر مسائل سیاسی و جناحی نکرده و آنچه برای‌اش اهمیت داشته موضوع میراث فرهنگی بوده‌است.»

وی در ادامه گفت: «آقای طالبیان هرگز به دنبال منصب نبوده‌است. زمانی که او مدیر میراث فرهنگی استان فارس بود، به خواست کازرونی، مدیر وقت سازمان میراث فرهنگی، قرار شد معاون حفظ و احیاء سازمان شود. پس به تهران آمد اما به هر دلیل این اتفاق نیافتاد و پس از آمدن سید محمد بهشتی طالبیان به درخواست رئیس سازمان به چغازنبیل فت. او نیز بدون آنکه کوچکترین اعتراضی داشته باشد، رفت و نخستین گام‌ها برای تشکیل پایگاه‌های میراث جهانی را برداشت.»

به گفته قلی‌نژاد، طالبیان هم در حوزه دانشگاه و پژوهش و هم در حوزه عملکرد، کارنامه قابل قبولی از خود به جا گذاشته و این موضوع می‌تواند در اداره معاونت میراث فرهنگی به او کمک کند.»

قلی‌نژاد افزود: «دوستان و همکاران آقای طالبیان او را فردی با اخلاق و پاکدست می‌دانند که این نیز سرمایه خوبی برای ادامه فعالیت وی در سمت جدید‌اش است.»

وی در پایان گفت: «در طی سال‌های گذشته آقای طالبیان نشان داد که توانایی تحمل دوست و دشمن را دارد و تنها به موضوع میراث فرهنگی و انجام وظایف خود می‌اندیشد.»
IMAGE635296345449234444 معاون جدید میراث فرهنگی کارنامه درخشانی دارد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *