رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

وزیر گردشگری لبنان: آماده برگزاری دومین کمیته گردشگری ایران و لبنان هستیم

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر ۱۳۹۳/۰۲/۰۲- ایرنا -به گزارش ایرنا، میشل فرعون روز سه شنبه در دیدار با « غضفنر رکن آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان بر آمادگی کشور متبوعش برای گسترش همکاری های دو کشور بویژه در زمینه گردشگری تاکید کرد.

وی با تشکر از پیام تبریک همتای ایرانی خود، به سفر تعداد زیاد گردشگران ایرانی به لبنان در سال های گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک در رأس هیأتی از شرکت های گردشگری لبنانی به تهران سفر کند.

میشل فرعون آمادگی وزارت گردشگری لبنان را برای استقبال و میزبانی از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران مورد تاکید قرار داد.

وزیر گردشگری لبنان همچنین مشکلات ناشی از کاهش سفر و تعداد جهانگردان خارجی به لبنان به دلیل بحران سوریه و بی ثباتی سیاسی و امنیتی داخلی لبنان را تشریح کرد.

وی با توجه به استقرار دولت جدید و تلاش های بعمل آمده ، تثبیت اوضاع امنیتی در کلیه مناطق لبنان را توام با موفقیت خواند و ابراز امیدواری کرد تا در پرتو اتخاذ سیاست های جدید شرایط برای رونق مجدد صنعت گردشگری لبنان فراهم شود.

سفیر ایران در لبنان نیز در این دیدار پیام تبریک « مسعود سلطانی فر» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به مناسبت انتخاب میشل فرعون به عنوان وزیر جدید گردشگری لبنان به وی تسلیم کرد.

رکن آبادی با اشاره به سوابق همکاری های فی ما بین از جمله سند موافقتنامه همکاری گردشگری میان دو کشور و برنامه اجرایی امضاء شده آن در سال ۸۹ وهمچنین برگزاری اولین نشست کمیته فنی گردشگری بین دو کشور در تهران در سال ۹۱، آمادگی طرف ایرانی را برای برگزاری دومین نشست این کمیته در بیروت اعلام کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین از وزیر گردشگری لبنان برای سفر به ایران در راس هیاتی مرکب از مسئولین و شرکت های خصوصی فعال در امر گردشگری لبنان دعوت کرد.

81133681-5643184 وزیر گردشگری لبنان: آماده برگزاری دومین کمیته گردشگری ایران و لبنان هستیم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *