رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ فروردین ۱۳۹۳

مشارکت بخش خصوصی در نگهداری از بناهای تاریخی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۳ – معاون رئیس جمهور در سفر خود به استان اصفهان از جذب سرمایه بخش خصوصی در نگهداری و بهره برداری از بناهای تاریخی خبر داد.
به گزارش واحد خبر ستاد هماهنگی خدمات سفر، مسعود سلطانی فر در سفر امروز خود(شنبه ۲ فرودین ماه) به استان اصفهان از ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان بازدید کرد.
مسعود سلطانی در حاشیه این بازدید در دیدار با خبرنگاران عنوان کرد: جدای از بناهای شاخص کشور ما که به ثبت جهانی رسیده اند یا جزء بناهای فاخر هستند، یک میلیون جاذبه فرهنگی در کشور داریم که هزاران اثر آن در استان اصفهان قرار دارد.
وی ادامه داد: باید برای نگهداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور کوشا باشیم و برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری بخش خصوصی هستیم .
سطانی فر با اشاره به سیاست های سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد:با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۳ و رسیدن به این هدف باید کوشش کنیم از طریق اقتصاد، گردشگری را متحول کنیم و دولت عزم دارد تا در سال ۹۳ به این مهم دست پیدا کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به استان های برتر مسافر پذیر در نوروز ۹۳ اشاره کرد و گفت: استان اصفهان جزء ۸ استان پیشتاز در زمینه مسافران و گردشگران نوروزی است . این استان در ارائه خدمات به مسافران در رتبه پیشتاز قرار دارد.
در این سفر مسعود سلطانی فر از پایگاه های امدادی هلال احمر، چهار مرکز هدایت و اسکان مسافران نوروزی ،باغ فدک و ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد و مدیران میراث فرهنگی، هلال احمر و مسئول اسکان سفر های آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های ستاد هماهنگی سفر را در چهار روزگذشته ارائه دادند.
در بازدید سلطانی فر به استان اصفهان، معاون استاندار اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی کردند.

untitled مشارکت بخش خصوصی در نگهداری از بناهای تاریخی

           
 

نظر کاربران :

  • سرمایه گذار

    احتمالا” قربانی های بعدی این دولت ، این بخت برگشته ها هستند به خاطر سرمایه گذاری و کسب در آمد از کجا آوردی؟

    ۱۹ اسفند, ۱۳۹۳ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *