جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مستر دیزی نور

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آذر ۱۳۹۷

به شمال کشور رفته و در هوای پاییزی به دنبال رستورانی متفاوت می گردید ؟
سیری در ایران خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می دهد، اگر در نور دنبال غذای خوب هستید شاید پاسخ شما مستر دیزی شهرستان نور باشد. در نور دیزی به شما نزدیک تر از آن است که فکر می کنید و ما از دریافتن این موضوع بسی شاد شدیم. هوس دیزی کرده بودیم و به دوستان نوید دادم که اگر پایه هستید می توانم دیزی خوشمزه به نحوی که پس از میل کردن آن دنبال یکی دو مورد از انگشتان تان بگردید برای شما بپزم و دوستان ندا دادند راضی به زحمت شما نیستیم و پیش به سوی یافتن دیزی در شهر نور. غذای خوب از مقدسات زندگی من بوده و هست و خواهد بود و در جریان ایرانگردی هایی که داریم البته رستوران گردی نیز جایگاه خاص خود را دارد.
در مستر دیزی مازندران تمام مواد غذایی به صورت روزانه از مواد غذایی و گوشت های مرغوب و درجه یک تهیه می شود که توسط کارکنانی مجرب سرو می شود. دارای محیطی صمیم و دوستانه می باشد و شما عزیزان می توانید اوقات خوشی را در رستوران مستر دیزی مازندران بگزرانید.

به دنبال دیزی خوب و با کیفیت سر از مستر دیزی شهرستان نور در می آوریم و بی آنکه گفته باشیم برای صدرگشت عکاسی کرده و گزارش تهیه می کنیم غذا سفارش داده و می خوریم و انصافا هم فضا و هم غذا بسیار عالی است و توصیه می کنم در سفر به نور حتما یک وعده را به دیزی اختصاص داده و دیزی را نیز در دیزی سرای مستر دیزی نور میل کنید.

مستر دیزی نور 1 مستر دیزی نور

مستر دیزی نور1 مستر دیزی نور

مستر دیزی نور2 1 مستر دیزی نور

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • aifygydfddg

    غذاش اصلا خوب نبود

    ۱۹ مرداد, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    مستر دیزی همه غذاهای همه شعباتش خوبه همونجور که اسمشه بیشتر دیزی داره و دیزی هاش و دسر و ترشی هاش که حالا بار چیده میشه خیلی خوشمزه کامله ، گوشت هاش هم که همش گوسفندی هستش

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *