رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آذر ۱۳۹۸

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

اشتراک گذاری

تهران شهر پاساژها و مراکز خریدی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود . در هرنقطه از این شهر بزرگ مرکز خرید یا مجتمع تجاری تفریحی با امکانات خرید و سرگرمی و حتی رستورانها و فودکورت ها وجود دارد . هر کدام از این مراکز خرید ویژگی خاص خود را دارند . یکی از این مراکز خرید که در شمال تهران حدود سه سال از زمان شروع فعالیتش می گذرد مرکز خرید آرتمیس فرمانیه است .این مرکز توانسته به‌خوبی جایش را در دل پایتخت‌نشینان باز کند و طرف‌داران خودش را پیدا کند و برخلاف برخی مراکز خرید سوت و کور نیست.

در ورودی مرکز خرید آرتمیس هماهنگ با فصل یا مناسبت‌های خاص همیشه دکوری جالب چیده می‌شود که نوعی خوشامدگویی محسوب می‌شود. این دکورها همیشه آن‌قدر جذاب هستند که همه قبل از ورود به محوطه اصلی مرکز خرید، عکسی با آن‌ها می‌گیرند.آرتمیس فرمانیه سه طبقه روی طبقه همکف و نه طبقه زیر طبقه همکف دارد و یکی از مراکز خرید مدرن تهران محسوب می‌شود.طبقه منفی ۹ تا منفی پنج به پارکینگ مجموعه اختصاص دارد، بنابراین خیالتان بابت جای پارک راحت باشد. پیداکردن جای پارک دغدغه خیلی از افراد موقع رفتن به مراکز خرید است، آن هم در چنین منطقه‌ای، اما خوشبختانه مرکز خرید آرتمیس برای این مشکل تدبیر لازم را اندیشیده است.

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه  مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

یکی از سالن‌ها در ایوان قرار گرفته است و از آن بالا منظره بسیار خوبی به خیابان دارد، مخصوصا در شب. پیشنهاد می‌کنم حتما این سالن را امتحان کنید و پایان روز خریدگردی خود را با گذراندن در این رستوران تکمیل کنید.طبقه منفی چهار هم پارکینگ است اما در بخشی از آن سرویس بهداشتی آقایان و در بخشی دیگر نمازخانه آقایان قرار دارد. طبقه منفی سه هم پارکینگ است اما در بخشی از آن سرویس بهداشتی بانوان و در بخشی دیگر نمازخانه بانوان قرار دارد.

طبقه منفی دو علاوه بر پارکینگ، دربرگیرنده دفتر مدیریت مجموعه و یک سوپرمارکت مجهز است که شما را از رفتن به خارج مجموعه برای انجام خریدهای روزانه‌تان بی‌نیاز می‌کند.طبقه منفی یک به واحدهای تجاری اختصاص دارد. برندهای مختلف در مغازه‌هایی با ابعاد متفاوت در این طبقه مستقر هستند. یک کافی‌شاپ بزرگ با میز و صندلی‌های فراوان درست وسط این طبقه قرار گرفته است که اتفاقا شعبه یکی از کافی‌شاپ‌های معروف‌ زنجیره‌ای است. بنابراین اگر بعد از گشت‌وگذار در مرکز خرید خسته شده‌اید و دوست دارید نفسی تازه کنید، کافی است خود را به این طبقه برسانید و روی مبل‌های راحتی کافه بنشینید و قهوه‌ای میل کنید.

طبقه همکف که طبقه ورودی و خروجی از مرکز خرید هم هست، کاملا مختص واحدهای تجاری است. ایستگاه باشگاه مشتریان هم در این طبقه قرار دارد.نحوه چیدمان واحدهای تجاری در مرکز خرید آرتمیس به این شکل است که پله‌برقی‌ها و آسانسور که رابط طبقه‌ها هستند، در وسط مجموعه و تمامی واحدهای تجاری دورتادور طبقه قرار گرفته‌اند. دو آسانسور دیگر نیز در منتهی‌الیه سمت چپ مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه  مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

طبقه اول نیز فقط به واحدهای تجاری اختصاص دارد. ویترین‌های خوش‌رنگ‌ولعاب و چیدمان‌‌های صحیح و اصولی کالاها از ویژگی‌های واحدهای تجاری آرتمیس است و کاملا به مراکز خرید روز دنیا شباهت دارد.طبقه دوم یک بخش تجاری دارد و بخشی دیگر برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است که به آن خانه بازی می‌گویند و با لوازم بادی کودک پر شده است. استفاده از این بخش رایگان است. رستوران آدور هم در این طبقه قرار دارد، رستورانی به مساحت ۹۰۰ مترمربع که سه سالن با سه طراحی کاملا متفاوت دارد.
در طبقه سوم فودکورت مجموعه قرار دارد که آن هم به‌سبب ارتفاع زیادش و داشتن پنجره‌های قدی سراسری منظره‌ای بسیار زیبا از خیابان‌های اطراف به نمایش می‌گذارد. تنها چیزی که به‌نظر من در این فودکورت باید اصلاح شود، کم‌بودن تعداد رستوران‌ها و تنوع آن‌هاست که بهتر است بیشتر و متنوع‌تر شوند.آرتمیس فرمانیه تزیینات داخلی مرکز خرید را نیز با تغییر فصل به‌روز می‌کند، مثلا با شروع فصل پاییز اقدام به نصب بادکنک‌هایی با رنگ‌های پاییزی کرده است که اقدامی جالب است. همچنین این مجموعه باشگاه خریدارانی را راه‌اندازی کرده است که با مراجعه به باجه آن در طبقه همکف می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کرده و از مزایایی بهره‌مند شوید که برای اعضای آن در نظر گرفته‌اند.

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه  مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

نحوه دسترسی

آدرس: پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، نبش رز و نارنجستان چهارم

اگر تمایل دارید با وسیله نقلیه عمومی به مرکز خرید بروید، می‌توانید در ایستگاه مترو نوبنیاد پیاده شده و با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به آرتمیس برسانید. اگر تمایل دارید از تاکسی استفاده کنید، باید از تاکسی‌هایی استفاده کنید که در پایانه نوبنیاد هستند.
اگر تمایل به استفاده از خودرو شخصی دارید، کافی‌ است خود را به چهارراه فرمانیه برسانید تا پایین‌تر از چهارراه، ساختمان مرکز خرید را ببینید. اگر هم داخل اتوبان صدر هستید، وقتی وارد خروجی پاسداران شوید مرکز خرید را خواهید دید. مرکز خرید آرتمیس در نقشه گوگل ثبت شده است و بهتر است برای یافتن مسیر مناسب‌تر از آن استفاده کنید.

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه  مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

مرکز خرید آرتمیس فرمانیه مرکز خرید آرتمیس فرمانیه

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *