رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آبان ۱۳۹۴

مجموعه جنگلی پارک قائم کرمان، مرکز گردشگری نمونه کشور در آینده نزدیک

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۸/۲۶- استاندار کرمان با بیان اینکه مجموعه جنگلی پارک قائم کرمان بزودی مرکز گردشگری نمونه در کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه گردشگری با ۲۶۰ هکتار درخت را باید به نحو احسنت ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، “علیرضا رزم حسینی ” ظهر امروز سه شنبه ۲۶ آبانماه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی مجموعه اقامتی تفریحی بام کرمان گفت: نباید به پروژه‌های عمرانی شهر و استان کرمان نگاه سیاسی شود زیرا این پروژه‌ها به منظور آبادانی و در جهت خدمت به مردم کرمان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های استان کرمان، تکریم سرمایه‌گذاران است تصریح کرد: هر کسی که در کرمان آجری را بر روی آجر آبادانی این منطقه بگذارد، مورد احترام قرار خواهد گرفت

استاندار کرمان اظهار کرد: اجرای پروژه تله کابین و بام کرمان باید در سال‌های گذشته انجام می‌شد که متاسفانه به دلیل راه‌های نحس بروکراسی اداری، مشکلات زیادی را برای اجرایی کردن این پروژه و سرمایه گذاران به وجود آورد که سبب شد این کار با تاخیر چند ساله از امروز عملیات خود را آغاز کند.

رزم حسینی تصریح کرد: مدیر کل بازرسی استان کرمان را مامور کردیم تا تمامی پروژه‌هایی که در این دولت کلنگ زنی می‌شوند را مد نظر قرار داده تا هر جایی که کاری انجام نشد، همه را موظف به عذرخواهی از مردم کرمان کند زیرا مردم کرمان باید همه چیز را بدانند و مسئولین باید پاسخگو باشند.

وی خطاب به رسانه‌ها نیز گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گر باشند و هیچ هراسی را بابت مطالبه‌گری خود به دل راه ندهند و آنها باید بدانند با انتقاد درست و پیگیری پروژه‌ها، چیزی تضعیف نخواهد شد بلکه هدف ما جلب اعتماد مردم است زیرا معتقدیم اگر این اعتماد از بین رود، قطعا انقلاب نیز تضعیف خواهد شد.

استاندار کرمان اظهار کرد: نباید به اسم و رسم پروژه‌ها نگاه کنیم بلکه باید به نتیجه و تکلیف آنها نگاه شود زیرا مردم کرمان مستحق بهترین‌ها هستند و ما نیز وظیفه داریم تا جایی که می‌توانیم برای این مردم نجیب کار کنیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در ادامه با اشاره به ساخت مجموعه جنگلی پارک قائم، ادامه داد: منطقه جنگل قائم، محل شهدا و ایثارگران استان کرمان است و باید این منطقه به نحوی ساخته شود که هر توریستی که وارد این مکان می شود، باتدا بحث تکریم و احترام به شهدا را وظیفه خود بداند .

رزم حسینی در پایان با بیان اینکه مجموعه جنگلی پارک قائم بزودی مرکز گردشگری نمونه در کشور خواهد شد، خاطر نشان کرد: این مجموعه گردشگری با ۲۶۰ هکتار درخت را باید به نحو احسنت ساخت .

28 مجموعه جنگلی پارک قائم کرمان، مرکز گردشگری نمونه کشور در آینده نزدیک

           
 

نظر کاربران :

  • نسترن حبیب الهی

    پارک خوبی است که گنبد جبلیه و موزه سنگ در اون قرار گرفته، ما برای دیدن گنبد و موزه به این پارک رفتیم .

    ۱۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *