رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۷ آذر ۱۳۹۸

مجتمع تجاری پانوراما تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مجتمع تجاری پانوراما تهران یا نورا یک مجتمع تجاری، فرهنگی، تفریحی است که به اسم سینما پیروزی نیز شناخته می‌شود. این مجتمع تجاری می‌تواند همه ملزومات شما را فراهم و کاری کند که از خرید خود کاملا لذت ببرید. بازدید و خرید از این مجموعه طرفداران زیادی دارد .نمای ورودی این مجتمع که نزدیک چهارراه کوکاکولا قرار دارد، با استفاده از معماری ایرانی و اسلامی ساخته شده است. بخش تجاری این مرکز خرید هشت طبقه را به‌خود اختصاص داده و بیشتر از ۳۰۰ واحد تجاری در این طبقات مشغول به‌کار هستند. در ادامه متوجه می‌شوید که مجتمع نورا فقط یک پاساژ برای خرید نیست.

-تجاری-نورا-تهران1 مجتمع تجاری پانوراما تهران

هنگام ورود به مجتمع تجاری نورا با یک مغازه‌ چادرفروشی به‌نام پرنیان مواجه می‌شوید که انواع چادر‌ها را می‌فروشد. غرفه‌های گلدان‌فروشی، بدلیجات، وسایل مربوط به کودکان مانند لباس و کیف، سوراخ کردن گوش با دستگاه، عطر، پاستیل، لوازم فانتری مانند تابلو و کیف پول و… در مجتمع تجاری نورا شما را شگفت‌زده می‌کند. در طبقه همکف  لباس‌های سنتی، قهوه ترک، چای سبز، دمنوش، دکوری، لباس زنانه و مردانه، کفش و کتونی، روسری، کیف، ساعت، لباس مجلسی، لباس راحتی، لوازم کادویی و… دارد.در طبقه منفی یک همه‌ مغازه‌ها به‌فروش طلا و جواهر می‌پردازند. اگر به طبقه منفی دو بروید، می‌توانید مغازه‌های مربوط به فروش موبایل، کامپیوتر و لوازم جانبی آن‌ها را پیدا کنید.در طبقه منفی سه کیف و روسری سنتی، لباس زنانه، دکوری، آموزش و سفارش نقاشی‌های پرتره و سیاه قلم و رنگی و… یافت می‌شود.

با استفاده از پله‌برقی به طبقه دوم می‌رسید. فروشگاه‌های مجتمع تجاری نورا در این طبقه به فروش کالا و ارائه خدماتی مانند تعمیر ساعت، لباس ورزشی، لباس راحتی، لوازم خانگی و… می‌پردازند.در طبقه سوم فروشگاه بدلیجات و نقره و آبکاری و ساخت طلا و نقره را مشاهده می کنید. بالاتر که بروید در طبقه چهارم فودکورت ، کافه بستنی و سرویس بهداشتی و دنیای بازی برای کودکان وجود دارد .شهربازی این مجموعه مجهز و سرگرم کننده می باشد .

سینما پیروزی که این مجتمع به این نام هم معروف است در طبقه پنجم قرار دارد . در ضمن این مجتمع علاوه بر پله برقی به آسانسور هم مجهز است و برای دسترسی سریعتر به سینما می توانید از آسانسور مجموعه استفاده کنید .

-تجاری-نورا-تهران مجتمع تجاری پانوراما تهران

نحوه دسترسی

آدرس:تهران، خیابان پیروزی، چهارراه کوکاکولا
حتما از ترافیک خیابان پیروزی خبر دارید. این خیابان همیشه شلوغ است؛ برای همین پیشنهاد می‌کنیم تا از مترو استفاده کنید. متروی نبرد فقط ۱۰۰ متر از این پاساژ فاصله دارد. البته روبروی این مجتمع پارکینگ عمومی ساخته شده که می‌توان از این مکان نیز برای پارک خوروی شخصی استفاده کرد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *