جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ماجرای کانکس‌های گردشگری که گردشگر به خود ندیده‌اند!

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۱۰/۲۸-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی بر تعیین تکلیف کانکس‌های گردشگری در بوستان ملی بش قارداش بجنورد از سوی شهرداری تاکید کرد.

محمد سویدانلویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی اظهار کرد: طی چند سال گذشته هفت کانکس به منظور استفاده گردشگران در محل بوستان بش قارداش تجهیز و جانمایی شد. ابتدا متولی این کانکس این اداره کل بود اما بعد از درخواست شهرداری، مدیریت آن‌ها به این نهاد واگذار شد اما از زمان جانمایی این کانکس‌ها در آن محل، هیچ گردشگری در آن مکان‌ها مستقر نشدند.

سویدانلویی ادامه داد: طی سال گذشته شهردار بجنورد پیشنهاد جابه جایی آن‌ها به پارک بابامان بجنورد را داد که باید تا پایان سال اجرایی می‌شد اما اقدامی در این خصوص انجام نشد.

وی با اشاره به اینکه حتی دیوان محاسبات به دنبال تعیین تکلیف این کانکس‌هاست، اظهار کرد: باید هر چه سریع تر تکلیف این کانکس‌ها مشخص شود.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه براساس شنیده‌ها قرار بر این بود تا کانکس‌ها به بخش خصوصی واگذار شود اما آنها نیز از قبول کانکس‌ها خودداری کرده‌اند، توضیح داد: ما می‌خواهیم آن‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم اما آن‌ها قبول نمی‌کنند و سخت بودن شرایط یکی از علت‌هاست.

89 ماجرای کانکس‌های گردشگری که گردشگر به خود ندیده‌اند!

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد