رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فست فود دانانو سلمانشهر

تاریخ بروزرسانی :
۱ بهمن ۱۳۹۷

فست فود دانانو سلمانشهر ، دارای محیطی بی نظیر می باشد. هم فضای باز دارد و هم فضای بسته ، خوشمزه ترین برگر ها ، پیتزاها را دارد و برای شب های زمستان که دنبال فضایی مناسب و غذایی خوش طعم هستید. جزو پیشنهادهای ویژه سیری در ایران می باشد.منوی رستوران دانانو سلمانشهر بسیار متنوع می باشد و از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شده است.، همچنین طبخ غذاها بصورت گریل از مزایای فست فود دانانو سلمانشهر می باشد. در فست فود دانانو سلمانشهر شما می توانید انواع برگر ذغالی های ویژه بسیار خوشمزه را امتحان کنید.
غذاها در فست فود دانانو سلمانشهر به صورت کاملا سالم و بهداشتی طبخ می شود.برگر های فست فود دانانو سلمانشهر دست ساز می باشد. همچنین سرو و پذیرایی توسط پرسنل مجرب و خوش برخورد می باشد .
با رفتن به رستوران ایتالیایی دانانو یکی از بهترین تجربه های زندگی خود را داشته باشید.
ظرفیت پذیرایی فست فود دانانو سلمانشهر ۳۲ نفر و شما با هماهنگی قبلی می توانید جشن های خود را در این فست فود گرفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان داشته باشید.

ساعات پاسخگویی و سرویس دهی: ۱۱:۳۰ الی ۱۷ و ۱۸ الی ۲۳:۳۰

آدرس: سلمانشهر – مازندران – متل قو، نرسیده به برج های عظیم زاده، نبش دهکده شیرین، رستوران ایتالیایی دانانو
تلفـن: ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۹

 

 

1-11 فست فود دانانو سلمانشهر
2-13 فست فود دانانو سلمانشهر
4-13 فست فود دانانو سلمانشهر

           
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفيع

    رستوران شيك و جمع و جوريه، غذاهاش هم خوشمزه است. حتما طبقه بالا رو براي نشستن انتخاب كنيد. و سيب زميني تنوري با پنير رو هم امتحان كنيد

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    رستوران دانانو در نزدیکی متل قو هستش، رستوران شیک و دو طبقه و اکثر اوقات شلوغ، فقط توی پیتزاهاش یه چیز شبیه کره محلی میریزه که خیلی سلیقه ای میشه طعمش که به نظر میاد زیاد طرفدار نداشته باشه

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *