رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ دی ۱۳۹۷

فست فود استار ساری

لینک این مطلب کپی شد!

فست فود استار ساری یکی از رستوران های زنجیره ای و معروف، با شعبه های مختلف در تهران و شهرستان هاست. شعبه ساری این رستوران، امکان صرف غذا در فضای باز رو به مهمان ها میده و شما می تونین انواع ساندویچ و سوخاری با کیفیت رو تو این رستوران نوش جان کنین.
منوی فست فود استار ساری بسیار متنوع می باشد و اگر طرفدار منوهای متنوع هستنید این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.فست فود استار ساری فضای محدود و تمییز دارد اما از لحاظ مکانی هم نقطه پر تردد می باشد ولی با همه اینها جای پارک مناسب برای شما عزیزان دارد و بدون هیچ نگرانی می توانید لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان بگذرانید.
غذاها در فست فود استار ساری طعم خانگی دارد و همه مواد غذایی از مواد اولیه درجه یک و مرغوب می باشد که به صورت روزانه تهیه می گردد و توسط کارکنانی مجرب و دوره دیده برای شما عزیزان سرو می گردد.

چجور بریم ؟

فست فود استار ساری در مازندران ، ساری ، خیابان پیوندی، روبروی بوستان کولایان قرار گرفته است و راه دسترسی بسیار راحتی دارد. پس فرصت را برای یک دورهمی با دوستان از دست ندهید.

فست فود استار ساری
فست فود استار ساری  فست فود استار ساری

فست فود استار ساری  فست فود استار ساری

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    وقتی حرف از شمال میشه با اون هم تنوع غذایی شمالی خوشمزه از رفتن به ست فودی صرف نظر می کنی، ولی فست فود استار جوریه که وقتی تابلوش رو می بینی نمی تونی ازش بگذری، مخصوصا برگرهاش که مخصوص آماده میشه و طعم برگر خونگی می ده

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *