جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فرهنگسرای هنگام تهران

تاریخ بروزرسانی :
۷ بهمن ۱۳۹۷

فرهنگسرای هنگام تهران از دی ماه سال ۱۳۸۲ با نام «سلامت» فعالیت‌هایش را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۹ نامش به «‌هنگام» تغییر یافت. برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگ عمومی و ارتقای فرهنگ شهروندی از طریق پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی و تقویت مهارت‌های زندگی شهروندان، اعتلا و عمق‌بخشی به‌معرفت و بصیرت دینی و قرآنی شهروندان، به‌کارگیری و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی‌هنری شهروندان در قالب کانون‌های مردمی از جمله اهداف فرهنگسرای هنگام تهران است.
سالن اجتماعات، سینما، کتابخانه، سالن نشست‌ها و کارگاه‌ها، مرکز مشاوره، کلاس‌های آموزشی وغرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی از بخش‏های فرهنگ‌سرای هنگام تهران است.
عمده فعالیت فرهنگسرای هنگام تهران شامل دوره‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری، کسب مهارتهای حرفه‌ای، اجرای نمایش کودک و بزرگسال، اکران فیلم، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری،‌ تشکیل کانونهای داوطلب، برگزاری همایش‌های مختلف، اجرای برنامه‌های مناسبتی اعم از مذهبی، علمی و فرهنگی و ویژه برنامه‌های تابستانی می‌باشد.
کتابخانه هنگام :
کتابخانه سلامت با مساحت ۸۷ متر واقع در فرهنگسرای سلامت، در سال ۱۳۸۳ دایر گردید و مدت ۷ سال زیر نظر شهرداری به فعالیت می پرداخت تا اینکه در سال ۱۳۸۹به کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری واگذار گردید. هم اکنون کتابخانه زیر نظر فرهنگسرای سلامت فعالیت می‌نماید
آدرس: رسالت، خیابان هنگام، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، فرهنگسرای هنگام

 

 

4 18 فرهنگسرای هنگام تهران
1 17 فرهنگسرای هنگام تهران
3 21 فرهنگسرای هنگام تهران

 

منابع : همگردی , کی کجاست

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسن حسن زاده

    فرهنگسرا ها بايد بيشتر و بيشتر شوند حتي در بعضي از شهر ها كوچك فرهنگسرا ندارن

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *