رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ تیر ۱۳۹۳

فراخوان مقاله دومین کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۴/۲۹ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، جامعه تخصصی‌گردشگری الکترونیکی ایران پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین کنفرانس گردشگری الکترونیکی در سال گذشته افتخار دارد دومین کنفرانس” گردشگری‌الکترونیکی ایران “را با همکاری دستگاهها وسازمان های دولتی، مراکز علمی و دانشگاهی، جوامع صنفی و بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری در تعامل و همزمان با همایش اقتصاد و تجارت الکترونیکی در برج میلاد تهران از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه ۹۳ برگزار نماید.

چهار محور اصلی دومین کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران عبارتند از فرهنگ سازی وآموزش در گردشگری الکترونیکی، شبکه های اجتماعی در گردشگری الکترونیکی، سیستم های هوشمند در خدمات گردشگری الکترونیکی، بازاریابی گردشگری الکترونیکی.

مهلت ارسال مقالات حداکثر تا تاریخ ۲۰ /۶/۱۳۹۳ می‌باشد و دریافت مقالات به صورت آنلاین از طریق وب سایت همایش امکان پذیر می باشد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان مقاله به سایت www.ecec.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تماس ۴۴۲۱۴۷۷۷ دبیرخانه کمیته علمی کنفرانس واقع در دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ تماس حاصل نمایند.

56446646 فراخوان مقاله دومین کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *