رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ فروردین ۱۳۹۳

ضریب مسافرپذیری هتل ها در مشهد ۸۰ درصد ظرفیت اعلام شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ – مشهد – ایرنا – رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: متوسط ضریب اشغال گنجایش هتلهای مشهد از شروع تعطیلات نوروزی امسال تاکنون حدود ۸۰ درصد بوده است.

ˈمحمد قانعیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: امسال تعطیلات نوروزی بسیار آرام آغاز شد و در اوج پیک مسافری یعنی روزهای ۲۹ اسفند، اول و دوم فروردین ماه این ضریب به حدود ۹۰ درصد رسید.

وی بیان کرد : ضریب اشغال هتلهای مشهد در نوروز امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش داشته که بخشی از آن ناشی از کاهش آمار مسافران ورودی به مشهد به دلیل سرما و برودت هوا بوده است.

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که موج دوم تعطیلات نوروزی که هم نوع و هم تعداد مسافران با توجه به قرار گرفتن در ایام دهه فاطمیه تغییر می کند شاهد اقبال گسترده تر مسافران باشیم.

وی گفت: امسال همچنین گنجایش هتلهای مشهد با افزوده شدن ۳۳ هتل جدید حدود ۲۵ درصد افزایش یافت که خود به بهبود و ارتقاء سطح خدمات دهی کمک زیادی کرده است.

او افزود: با افزوده شدن این گنجایش هم اینک ۷۷ هزار تخت هتلی در مشهد در حال ارائه خدمت به مسافران است.

رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در ادامه گفت: در خصوص نظارت بر عملکرد هتلها نیز به منظور دسترسی و پاسخگویی سریع به شکایات و اعتراضات مردمی گروههای نظارتی و بازرسی اتحادیه در چند نقطه شهر مشهد مستقر شده اند.

قانعی افزود: رسیدگی به شکایات مردمی در کمتر از ۱۵ دقیقه در محل انجام می شود و خوشبختانه تاکنون تخلف جدی از سوی هتلهای نداشته ایم زیرا آمار تخلفات در کمترین میزان خود بوده است.

81099720-5588907 ضریب مسافرپذیری هتل ها در مشهد 80 درصد ظرفیت اعلام شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *