جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

تاریخ بروزرسانی :
۲۲ مهر ۱۳۹۷

برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی، یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که حتی دوست ندارند یک لحظه و دقیقه از عمرشان را به بطالت بگذرانند. اما شاید در حین تصمیم گیری، فکرتان به این مشغول باشد که برای تعطیلات بعدی، و اوقاتی که دوباره می توانید با خانواده و دوستان دور هم جمع شوید، کجا بروید!؟

فرصت های گردشگری در شمال کشور
قطعا جنوبی ترین ساکنان کشور ما خوب می دانند که خطه شمالی کشور، یکی از مهم ترین و بهترین و خوش آب و هوا ترین مکان های گردشگری است. ساکنان شهرهای دور و نزدیک به تناسب میزان تعطیلاتی که در اختیار دارند، معمولا برای تفریح و گردش در شمال کشور، برنامه ریزی می کنند.

چرا مازندران را برای گردشگری انتخاب می کنیم؟
استان مازندران یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین شهرهای شمالی کشور است، که از نظر شرایط آب و هوایی، پوشش گیاهی و فرصت های گردشگری، در زمره بهترین شهرهای تفریحی ایران است.
پهنه وسیع دریای خزر، در این استان، شاید بیش از سایر استان های شمالی باشد. از این جهت، علاقمندان به دریا و ساحل علاقه بسیاری به این استان داشته و سعی دارند با استفاده از شهرها و شهرک های ساحلی اوقات فراغت خود را در ان بگذرانند.

ویلا 1 شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا
از آن جا که مازندران خطه ای سرسبز از کشور ماست، حضور در این استان می تواند روحیه شما را جلا دهد و نفس تان را تازه کند. اما این که بخواهید برای اسکان خود، به کمتر از اجاره ویلا در این استان راضی شوید، کم لطفی محض است.

مزایای اجاره ویلا در شمال و مازندران چیست؟
معمولا ویلاهایی که در استان مازندران به اجاره داده می شوند، در شهرک های خصوصی و ساحلی واقع شده اند که امکان گردشگری و اسکانی امن را برای شما فراهم می کنند.

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟
یکی از بهترین چیزهایی که به شما کمک می کند تا بتوانید یک ویلای مورد پسند و متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید استفاده از وب سایت های اجاره دهنده ویلا است. به عنوان مثال، وب سایت ویلایار یکی از مهم ترین و معتبر ترین و شناخته شده ترین وب سایت های اجاره ویلا است که به شما کمک می کند، نسبت به اجاره ویلا در تمام شهرهای ایران، بخصوص در شمال کشور، اقدام کنید.
برای مشاهده و اطلاع از جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف ایران، می توانید از قسمت جاذبه های گردشگری ویلایار استفاده کنید و تجربه توریست ها را بخوانید و از توصیه های آنان بهره مند شوید.

شیوه اجاره ویلا در ویلایار چگونه است؟
اگر برای اجاره ویلا، تصمیم دارید به صورت آنلاین اقدام کنید، باید بدانید که کامل ترین وب سایت و سرویس دهنده اجاره ویلا به طور آنلاین وب سایت ویلا یار است.
کافی است که وارد سایت شده و از ویلاهای موجود در این وب سایت دیدن کنید. با مراجعه به ویلا یار می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید
• دیدن ویلاهای مختلف به تفکیک شهر و شهرک
• اطلاع از قیمت های روزانه اجاره ویلا
• اطلاع از امکانات ویلاها
• امکان رزوو ویلا
• اطلاع از جاذبه های گردشگری
• نوشتن تجربیات گردشگری
• افزودن ویلا

آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟
یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که به دنبال بهره مندی تمام و کمال از فرصت تفریح و گردش و اسکان در ویلا هستند این است که به دنبال اجاره ویلا استخر دار هستند.
شما می توانید به راحتی به کمک وب سایت ویلایار نسبت به شناسایی و رزرو ویلا استخر دار اقدام کنید. با اجاره ویلا استخر دار، در فصل های مختلف مخصوصا فصل زمستان شما می توانید از فرصت شنا و آب تنی در آب گرم و در فضایی کاملا آرام و امن لذت ببرید.

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخر دار در شمال چیست؟
از آن جا که ویلاهای مختلفی در شمال کشور دارای استخر هستند، اما هنگام اجاره ویلا استخردار باید به شرایط ضمنی، مثل مکان ویلا، امکانات و نوع ویلا نیز توجه شود.
به کمک این وب سایت می توانید سریع نسبت به مشاهده این ویلا، اقدام کرده و با پیشنهاد رزرو آن، اقامت خود را در این ویلا برای مدت زمانی که در نظر گرفته اید، تثبیت کنید.
به منظور اجاره ویلا استخر دار در شمال، شما می توانید با کمک قابلیت جستجو، اقدام به جستجو، مقایسه و در نهایت انتخاب ویلای استخر دار کنید و با یک تماس ویلای خود را از دور ترین مسافت رزرو کنید.
برای این که بتوانید از شهرک های شلوغ و پر طرفدار شمال دیدن کنید و با اجاره ویلا در شمال، یکی از شهرک ها را برگزینید، ما دو پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

ویلا 2 شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟
پر طرفدار ترین شهرک ها برای اجاره ویلا در شمال کجاست؟
با توجه به این که در شمال و مازندران، شمار زیادی شهرک وجود دارد اما به دلیل برخی مشخصات، و امکانات دو شهرک در میان تمام شهرک های ساحلی توریستی از استقبال ویژه ای توسط توریست ها برخوردار است که شامل موارد زیر است:
اجاره ویلا در دریا کنار
اجاره ویلا در خزرشهر
همانطور که متوجه شدید، دو شهرک خزرشهر و دریا کنار از جمله شهرک هایی هستند که با اجاره ویلا در آن ها می توانید یک فرصت استثنایی برای گذران اوقات فراغت خود داشته باشید.

شهرک توریستی دریا کنار کجاست؟
دریا کنار شهرکی توریستی و تفریحی است که در امتداد دریای خزر و در شهرستان بابلسر واقع شده است. نزدیک ترین مکان به این شهرک توریستی، فریدون کنار است. با اجاره ویلا در دریا کنار می توانید از فرصت های بی نظیری بهره مند شوید و سفرتان هر چند روز طول بکشد، سراسر خاطره و لذت باشد.
اولین چیزی که توریست ها را به اجاره ویلا دریا کنار، تحریک می کند، مدل و بافت اروپایی و ساخت و ساز این شهرک است.
معمولا این شهرک از میان شهرک های دیگری که در مازندران وجود دارد، شلوغ تر و پر هیجان تر است.

امکانات تفریحی دریا کنار چیست؟
وقتی که به عنوان یک مستاجر موفق به اجاره ویلا در دریا کنار شدید تنها با کارت مخصوص به خود که هر ساله رنگ آن تغییر می کند، تایید هویت می شوید و می توانید در شهرک ورود و خروج و تردد داشته باشید. این را بدانید که به دلیل مدیریت خصوصی این شهرک، نظیر شهرک های خصوصی دیگر، فقط مالک و مستاجر اجازه ورود به شهرک را خواهند داشت و از این جهت امنیت شهرک کاملا حفظ می شود.
مطمئنا شما با اجاره ویلا در شمال به دنبال این نیستید که صرفا یک مکان مسکونی اجاره کرده و استراحت کنید! بلکه باید پا از ویلای استیجاری تان بیرون بگذارید و از امکانات فوق العاده شهرک بهره مند شوید و اوقات فراغت خود را سپری کنید.
امکانات تفریحی دریا کنار شامل موارد زیر است:
۱. امکانات تفریحی ساحلی
۲. امکانات تفریحی غیر ساحلی
امکانات تفریحی ساحلی دریا کنار چیست؟
همانطور که از نام این ویژگی قابل درک است، امکانات تفریحی ساحلی مربوط به ساحل و دریا و آب می شود که از جمله آن می توان به :
۱. شنا
۲. قایق سواری و اجاره قایق
۳. موج سواری و جت اسکی
و دیگر ورزش های آبی اشاره داشت.
امکانات تفریحی غیر آبی در دریا کنار
اما اگر روحیه تان به ورزش های آبی سازگار نیست، می توانید از فرصت های تفریحی دیگر، در این شهرک بهره مند شوید که از جمله آن ها می توان به
۱. اجاره موتور ، دوچرخه، سه چرخه
۲. تجربه بازی های ورزشی مختلف
۳. بهره مندی از فضای سبز شهرک
۴. تجربه ورزش های بدنسازی در شهرک و در فضای سبز
اشاره داشت.
دریا کنار دارای ۱۹ خیابان است که خیابان های زوج به دریا ختم می شود!
اما برای شنا معمولا آقایان باید به ساحل خیابان شنا بروند و از فرصت شنا و ورزش های آبی در ان جا بهره مند شوند. برنامه شنا برای بانوان نیز دارای ساعت و شرایط خاص خود است که ممکن است هر بار دست خوش تغییراتی شود.
سی ساید دریا کنار نیز مکانی مفرح برای لذت بردن در جایی آرام از صحنه زیبای دریای آرام خزر است. در این مکان می توانید به سرو شام و نوشیدنی بپردازید و شاهد تفریحات توریست ها و هیجان آن ها در ساحل آرام و زیبای دریا کنار باشید.
البته برای پیاده روی نیز، ساحل سنگی دریا کنار، مکانی مناسب برای کسانی است که به پرسه زدن و قدم زدن در کنار دریا علاقه دارند.
اما علاوه بر شهرک دریا کنار، شهرک توریستی خزر شهر نیز، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال مکانی خلوت تر و دنج تر برای گذران تفریح چند روزه هستند.

شهرک ساحلی توریستی خزرشهر کجاست؟
اگر برای اقامت خود در شمال کشور، به مدت کوتاه یا بلند! یا حتی در تابستان و یا پاییز و زمستان، اطمینان پیدا کرده اید، می توانید شهرک خزرشهر را برای این منظور انتخاب کنید.
خزرشهر یکی از شهرک های شمالی است که به شهرک لاکچری نشین ها شهرت دارد! به قول خود ساکنین این شهرک ساحلی، اگر می خواهید شویی از متفاوت ترین خودروهای خارجی را ببینید کافی است که به خزرشهر بروید.
در این شهرک ساکنین به صورت، صاحبان ویلا و مستاجرین، تقسیم بندی می شوند و افرادی غیر از این دو دسته، و به صورت آزاد اجازه تردد در این شهرک ندارند. بنابراین بعد از اجاره ویلا، توسط ویلایار، باید طی یک تماس، و قرار کارت مخصوص به مستاجرین را دریافت کنید تا اجاره تردد در این شهرک و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن را داشته باشید.
خزرشهر به دو دسته شمالی و جنوبی تقسیم می شود. این دو شهرک دقیقا روبروی هم قرار گرفته اند و با جاده اصلی بابلسر، از هم جدا می شوند. اما برای اتصال این دو بخش، از یک پل هوایی استفاده شده که به کمک آن می توانید به راحتی، بر روی پل تردد کرده و با پای پیاده در مدت زمانی حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بین شهرک ها تردد کنید.
برای این که بتوانید از ساحل دریا در خزرشهر استفاده کنید می توانید از فرصت اجاره ویلا خزرشهر شمالی استفاده کنید چرا که تنها بخش شمالی از دریا و ساحل و امکان تفریحی کنار ساحل برخوردار است. اما این بدین معنی نیست که ساکنان خزرشهر جنوبی نمی توانند از ساحل و تفریحات دریایی بهره مند باشند.
تنها تفاوتی که وجود دارد این است که ساکنین خزرشهر جنوبی، باید برای بهره مندی از ساحل و دریا، به کمک پل عبور، به شهرک شمالی بروند.
نکته مهم تر این که، شهرک، جنوبی از لول بهتری نسبت به شمالی برخوردار است. افرادی که به دنبال اجاره ویلا استخر دار در شمال هستند می توانند در این شهرک نیز به هدف خود برسند.

ویلا 3 شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی
شهرک خزرشهر همچون سایر شهرک های توریستی ساحلی دارای یک سی ساید بزرگ است که در آن رستوران و کافی شاپ های مختلفی قرار گرفته و این فرصت را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار دریایی آرام و در مکانی دنج، لحظاتی به آرامش برسید.
به منظور استفاده از فرصت شنا در آب های زیبای خزر، در خزرشهر، برنامه خاصی وجود دارد که بانوان در ایام تابستان و تنها ۵ ساعت، ان هم از ساعت ۸ تا ۱۳ امکان شنا خواهند داشت.
امکانات تفریحی و رفاهی خزرشهر به صورت امکانات تفریحی ساحلی و غیر ساحلی تقسیم بندی می شوند.
در صورتی که به قایق سواری، جت اسکی و ورزش های آبی علاقه دارید لازم است که به خزرشهر شمالی بیایید و در سی ساید شاهد این ورزش های هیجان انگیز باشید.
اما اگر هدفتان این است که از فرصت های تفریحی – ورزشی دیگر مثل تنیس ، فوتبال و بسکتبال و نظیر آن بهره مند شوید نیازی نیست که حتما به سی ساید بیایید چرا که در هر دو خزرشهر شمالی و جنوبی امکان تجربه این ورزش ها در زمین های مخصوص وجود دارد
البته ناگفته نماند که تجربه دوچرخه و سه چرخه سواری در فضای سرسبز خزرشهر، چیز دیگری است.
از جمله امکانات خزرشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. فضای سبز جذاب و دلپذیر
۲. کافی شاپ و رستوران در سی ساید ( کنار دریا )
۳. امکانات تفریحی و ورزشی
۴. امکان تجربه مسابقات کشوری جت اسکی
۵. برخورداری از شعبه بانک تجارت در ورودی شهرک
۶. بهره مندی ساکنین خزرشهر از دو بخش شهرک به طور همزمان
۷. بیمارستان امکام خمینی فریدون کنار در فاصله ۷۰۰ متری
۸. وجود فروشگاه های متعدد و برند های معتبر در حاشیه روبروی خزرشهر
۹. نزدیکی به جاذبه های گردشگری بابلسر، سرخرود و غیره
برای اطلاع کامل از شهرک خزرشهر، می توانید به بخش اجاره ویلا در خزرشهر سایت رجوع کنید.
نکاتی در مورد شرایط اجاره ویلا در ویلایار به صورت آنلاین
هنگامی که به کمک وب سیت ویلایار، تصمیم به اجاره ویلا دارید، و قصد دارید با بررسی ویلاهای موجود در این وب سایت، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید، کافی است با کلیک بر این لینک وارد سایت شوید.
در ابتدا، می توانید به کمک امکانات جستجو در سایت، نزدیک ترین ویلا را به هدف خود انتخاب کنید:

ویلایار شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

مطابق آن چه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شما می توانید با ۹ فیلتر موجود در بالا و صفحه اولی سایت ویلا یار، محل ویلای مورد نظر خود، شهر ها و منطقه ها و حتی قیمت ها و تعداد ظرفیت را مورد انتخاب قرار داده و با یک کلیک لیست ویلاها را مشاهده کنید.
در صورتی که صرفا به دنبال اجاره ویلا استخردار هستید، می توانید از طریق تنظیمات زیر گزینه ” استخردار ” را انتخاب کنید:

استخردار شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

با این کار لیست ویلاهای استخر دار با محدوده های انتخابی و جستجوی شما نمایش داده می شود.
در نهایت، با ورود به صفحاتی که مربوط به ویلاهای استخردار است، می توانید ویلای مورد نظر را انتخاب کنید و با ورود به صفحه مخصوص هر ویلا، اطلاعات جامعی در مورد آن ویلا، نظیر:
۱. مساحت زیر بنا
۲. مساحت ویلا
۳. نوع استخر ( سر پوشیده و یا سر باز )
۴. تعداد اتاق ها
۵. تعداد تخت ها
۶. میزان ظرفیت اسکان
۷. میزان نزدیکی به دریا و یا مکان های گردشگری ( به صورت پیاده و سواره )
۸. و دیگر امکانات
می باشد.

کد ملک چیست و به چه کار می آید؟
زمانی که قصد اجاره ویلا دارید، با ورود به صفحات ویلاها، هر ملک را با کد خاصی مشاهده خواهید کرد که این کد، در زیر عکس ویلا و در سمت چپ قرار دارد:

کد ملک شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

پس از مشخص شدن کد ملک، و تصمیم نهایی، می توانید با متصدی رزرو ویلای مورد نظر، که معمولا در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود، تماس برقرار کرده و نسبت به اجاره و رزرو ویلا اقدام کنید.
نکاتی پیرامون رزور ویلا
دقت داشته باشید که برای اجاره ویلا در ایام عید نوروز، بایستی که حداقل ۲ ماه پیش از عید نوروز نسبت به اجاره و رزرو ویلا اقدام نمایید تا بتوانید برای اجاره ویلا انتخاب های بیشتر و دلخواه تری داشته باشید ( از بهمن ماه )
همچنین باید بدانید که در زمان مقرر اجاره ویلا، می بایست میزان درصدی از مبلغ اجاره ویلا را واریز کرده و ما بقی را بعد از حضور در ویلا پرداخت نمایید
نکته دیگر این که، بعد از اجاره ویلا لازم است که حدود نیم ساعت مانده به استقرار شما جلوی شهرک مورد نظر با متصدی تماس حاصل کنید و نسبت به دریافت کلید ویلا، کارت ویلا و سایر موارد اقدام نمایید.
اجاره ویلا در ایام عید به صورت هفتگی می باشد. به عنوان مثال، شما تنها می توانید تنها در هفته اول و یا هفته دوم، به مدت ۷ روز، ویلا اجاره کنید.
در شرایط خاص، در صورتی که ویلایی باقی مانده باشد که بتوان در روزهای کمتری آن را اجاره کرد، حتما متصدی اجاره در این باره به شما اطلاع خواهد داد.
امکان اجاره ویلا به صورت ماهانه، روزانه و حتی سالانه نیز وجود دارد.
قیمت اجاره ویلا در شهرک های شمالی، به نوع ویلا، شهرک، امکانات و امکانات ویلا و سایر موارد وابسته ارتباط دارد و نمی توان برای آن قیمت مشخصی در نظر گرفت.
در صورتی که ظرفیت افراد، برای حضور در ویلا بیشتر از ظرفیت مشخص شده باشد، اجاره بهای بیشتری دریافت خواهد شد.
برای اجاره ویلا استخردار در شمال، می توانید به کمک ویلا یار، به سادگی چند کلیک شهرک و مکان تفریحی اقامتی خود را انتخاب کنید و در نهایت با در نظر گرفتن کد ملک، و یک تماس ویلا را در تاریخ مشخص و مورد نظر خود، رزرو کنید.
در صورتی که اقامت در ویلای مورد نظر، موجب خشنودی شما است، می توانید کد ملک مورد نظر را به ذهن بسپارید و هر بار برای رزرو این ملک مشخص، صرفا با بیان کد آن، اقدام به اجاره نموده و اوقات خوشی را سپری کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد