رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ مرداد ۱۳۹۹

سینما اطلس مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

سینما اطلس مشهد یکی از اماکن تفریحی مشهد است که در کنار زیارت و دیدن از جاذبه های طبیعی مشهد می توانید به مرکز خرید اطلس بروید و با دیدن فیلم در سینما اطلس اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید .سینما اطلس ، در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۱ افتتاح شد و در مدتی کوتاه، به رشد چشمگیری رسید. امروزه این سینما از مدرن‌ترین سینماهای کشور محسوب می‌شود. در جشنواره فجر سال ۹۷، این سینما تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین سینماهای ایران شد.

سینما اطلس مشهد

ظرفیت پردیس سینمایی اطلس

پردیس سینما اطلس مشهددر حومه شهر مشهد واقع شده است و ۱۲۰ هزار هکتار مساحت دارد . این سینما دارای ۱۱ سالن با تمامی امکانات پیشرفته از جمله سیستم پخش دیجیتالی و سیستم صدای دالبی است که از این یازده سالن، یکی مخصوص پخش فیلم‌های ۷ بعدی و دو سالن مخصوص کودکان و نوجوانان است که روی هم ظرفیتی بالغ بر ۱۱۰۰ صندلی دارد. سینما اطلس همچنین دارای ۳ سالن اختصاصی است که با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید از امکانات ویژه‌ای مانند پذیرایی توسط پرسنل حرفه‌ای مجتمع، تماشای فیلم دلخواه، امکان صرف انواع غذا و نوشیدنی‌های سرد و گرم در سالن و در کنار خانواده، صندلی‌های مبله و راحت و فضای خصوصی، بهره‌مند شده و از دیدن فیلم موردعلاقه‌تان در کنار خانواده، دوستان و آشنایان لذت ببرید.

سینما اطلس مشهد

ظرفیت سالن‌های معمولی

سالن یک ۷۹ نفر ظرفیت ، سالن دو ۱۹۵ نفر ظرفیت ، سالن سه ۷۵ نفر ظرفیت ، سالن چهار ۱۴۲ نفر ظرفیت ، سالن پنج ۱۶۸ نفر ظرفیت ، سالن شش ۱۱۸ نفر ظرفیت ، سالن هفت ۱۴۴ نفر ظرفیت ، سالن هشت ۵۵ نفر ظرفیت ، سالن نه ۲۲ نفر ظرفیت ، سالن ده ۱۳ نفر ظرفیت و در آخر سالن یازده ۲۲ نفر ظرفیت دارد.
سینما اطلس مشهد توانست با دعوت از بازیگران و کارگردانان پرآوازه کشور، به سرعت جایگاه خود را در سینمای ایران باز کند. این سینما میزبان فرش قرمز فیلم‌های متعدد و معروفی از جمله آینه بغل، بدون تاریخ بدون امضا، ماهورا، مصادره و … بوده است. به دلیل داشتن امکانات مناسب، بسیاری از جلسه‌های عوامل فیلم‌های مختلف، جلسات خود را با بازیگران و کارشناسان سینما در این سینما برگزار کرده اند. در سال ۹۸، سینما اطلس برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرحی را با عنوان “چهل فیلم برگزیده کشور” اجرا کرد.

سینما اطلس مشهد

پارکینگ اختصاصی سینما اطلس

از نکات مثبت سینما اطلس مشهد، داشتن پارکینگ اختصاصی برای طبقه F است، که در همان طبقه پردیس سینمایی قرار دارد. لازم نیست نگران جای پارک یا امنیت ماشین خود باشید زیرا که پارکینگ مجتمع اطلس، در کل چیزی حدود ۱۳۰۰ ماشین را می‌تواند در ۴ طبقه در خود جا دهد.

نحوه دسترسی به سینما اطلس

سینما اطلس مشهد در کنار بلوار نماز قرار دارد و دسترسی به آن با وسایل نقلیه شخصی بسیار راحت است. مجتمع اطلس مشهد در میدان حافظ، بلوار کوشش، بزرگراه کلانتری، پلاک جنوبی قرار گرفته است و طبقه F آن به پردیس سینمایی اطلس مشهد تعلق دارد. در صورتی که امکان استفاده از وسیله نقلی شخصی را نداشته باشید می‌توانید به ایستگاه هفده شهریور رفته و از خط مترو شماره یک یا از خط‌های اتوبوس ۷۱ و ۷۱/۱ استفاده کنید. خوب است بدانید که کل مجتمع اطلس (بازار و سینما) با تاکسیرانی‌های اینترنتی قرارداد دارد و برای استفاده همه بازدیدکنندگان تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

سینما اطلس مشهد

فود کورت سینما اطلس مشهد

مورد دیگری که این سینما را از دیگر سینماهای کشور جذاب‌تر و محبوب‌تر می‌کند، طراحی دکوراسیون زیبای آن است. بر دیوار ورودی پردیس سینما، چهره‌های شاخص و معروف سینمای ایران نقاشی شده‌اند و در فضاهای مختلف پردیس، استفاده از تابلوهای قدیمی فیلم‌هایی چون خواهران غریب، گل‌های داوودی و … فضایی متفاوت و جذاب را برای بینندگان به ارمغان آورده است.

طبقه F مجتمع تجاری اطلس مشهد به دو بخش تقسیم شده است. یک بخش متعلق به سینما، شهر کتاب و سرویس‌های بهداشتی است و بخش دیگر به فودکورت اطلس اختصاص یافته است. یک شعبه از شهر کتاب مشهد، در طبقه F این ساختمان قرار دارد که در کنار فروش کتاب، وسایل تزئینی هم به فروش می‌رساند.
بخش دیگری از این طبقه به مجموعه غذایی اطلس اختصاص دارد. رستوران این سینما تمامی ذائقه‌های ایرانی و خارجی را پوشش می‌دهد و ۱۴ تا از بهترین مجموعه‌های غذایی در این سینما به بهترین شکل ممکن سرویس‌دهی می‌کنند. غذاهای ایرانی از جمله کباب و جوجه، غذاهای عربی مانند شاورما، کرسپی و غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا را سرو می‌کنند.

سینما اطلس مشهد
دکوراسیون رستوران پردیس سینمایی اطلس، فضایی وسیع و دکوراسیونی با رنگ‌های شاد دارد. دیوارهای این بخش پوشیده از پنجره‌های بلند هستند که منظره زیبایی را از مشهد به نمایش می‌گذارند. فود کورت پردیس سینمای اطلس مشهد در هنگام پخش مسابقات ورزشی مهم مانند مسابقات ملی، این مسابقات را در صفحه نمایش‌های بزرگ موجود در فضای فود کورت پخش کرده تا مردم در کنار هم به تماشای این مسابقات نشسته و از تشویق دسته ‌جمعی تیم مورد علاقه خود در کنار دوستان، آشنایان و خانواده، لذت ببرند.
این سینما در طبقه F بازار اطلس قراردارد و شما می‌توانید پس از خریدی طولانی با دیدن فیلمی در سینمای اطلس و انتخاب از منوی غذای گسترده فودکورت پردیس سینمای اطلس، به استراحت بپردازید.

ساعات کاری سینما

هر روز از صبح تا ۴ بعد از ظهر و از سایت ۱۱ شب تا دو بامداد باز است و آماده خدمات دهی به تمام فیلم دوستان و خانوداه‌ها است.ساعت بازدید از مجتمع تجاری – تفریحی اطلس از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.

بهترین زمان بازدید

این سینما به دلیل قرار داشتن در مرکز خرید اطلس و امکانات فراوانی که دارد، همواره شلوغ است. مخصوصا در زمان‌هایی که یکی از چهره‌های مهم سینمای ایران در این پردیس سینمایی جلسه یا اکران فیلم داشته باشد. اما نگران نباشید. سینمای اطلس مشهد سانس‌ها و سالن‌های متعددی برای اکران فیلم‌های بروز دارد و کارکنان آن همواره با تلاش و کوشش فراوان به همه مشتریان سرویس‌دهی می‌کنند و پارکینگ بزرگ مجتمع، این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید ماشین خود را در جای مطمئن قرار دهید.

سینما اطلس مشهد

 

 

 

 

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *