رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ آذر ۱۳۹۳

رییس شورای برنامه ریزی امور کودک و نوجوان سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۰۳-طی حکمی از سوی مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، دکتر حمید ضیایی پرور به عنوان رییس شورای برنامه ریزی امور کودک و نوجوان این سازمان منصوب شد.

ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسان سازمان میراث فرهنگی است که با حفظ سمت، مسئولیت برخی دیگر از امور مرتبط در این سازمان را بر عهده دارد. عضویت در شورای فناوری اطلاعات سازمان، دبیری ستاد فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی سازمان،عضویت در ستاد اقامه نماز سازمان از دیگر مسئولیتهای وی است که با حکم مستقیم ریاست سازمان بر عهده گرفته است.

شورای برنامه ریزی امور کودک و نوجوان سازمان میراث فرهنگی سال گذشته با حکم ریاست پیشین این سازمان آغاز به کار کرده و ۱۱ نفر عضو دارد. هدف اصلی این شورا، گسترش و تعمیق آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری است.پیوند برنامه های فرهنگی – آموزشی در حوزه ماموریتهای سازمان با سرگرمی، تفریح و بازی به ویژه به منظور جذب خردسالان و کودکان به شکل مناسب از دیگر اهداف تشکیل این سازمان است.

ضیایی پرور در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری میراث آریا اظهار داشت: برای تحقق این اهداف از همه فعالان و صاحب نظران و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان یاری و کمک می طلبیم و امید داریم با همکاری بخش های مرتبط در کشور، بتوانیم حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری را به نونهالان کشور معرفی کنیم.

گفتنی است اخیرا با امضای تفاهم نامه میان سازمان میراث فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش زمینه برای توسعه همکاری متقابل در حوزه فعالیتهای دانش آموزی میان این دو دستگاه فرهنگی بیش از پیش فراهم شده است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *