جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مستر جوجه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ آذر ۱۳۹۶

شاید برای شما هم پیش آمده باشد از فست فود خسته و دوست داشته باشید رستورانی ایرانی با عطر و طعم ایرانی را امتحان کنید . رستوران مستر جوجه از آن دست رستوران هایی است که با غذاهای خوشمزه که عطر و طعم ناب ایرانی را به همراه دارد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
سیری در ایران قصد دارد امروز شما همراهان عزیز را به گلوگاه ببرد، تعجب نکنید درست شنیدید، خیلی از شما وصف اکبر جوجه گلوگاه یعنی اولین شعبه اکبر جوجه را شنیدید و دوست داشتید طعم لذیذ جوجه های آن را بچشید، سیری در ایران امروز با خبرهای خوش آمده است و می خواهد شعبه اصلی این رستوران معروف را در تهران به شما معرفی کند.
اکبر جوجه اصل گلوگاه با چلو کره و سس مخصوص در مستر جوجه، رستوران مستر جوجه باسرویسچایوقلیاناسپشیالومعمولیهمراهباخوشمزهترینخوراکیهادر محیطی دلنشین و زیبا میزبان شماست
غذایی با طعمی دلنشین را در رستوران مستر جوجه تجربه کنید ، شما می توانید با ویژگی های منحصر به فرد رستوران از جمله ، پرسنل مجرب و حرفه ای ، محیطی آرام و صمیمی، غذاهایی با کیفیت بالا، دورهمی دوستانه و خانوادگی خود را در رستوران مستر جوجه برگزار کنید و شب بیاد ماندنی را در کنار عزیزانتان بگذرانید.با یکبار امتحان مستر جوجه مشتری آن می شوید.. لذت نوش جان کردن غذاهای محبوب ایرانی و به خصوص کباب های مستر جوجه پیشنهادی نیست که رد کردن آن آسان باشد. پس خود را از لذت این غذای خوشمزه محروم نسازید.

آدرس : سعادت آباد، شمال غربی چهارراه سرو، کندرو آسمانها، خیابان پاشا، خیابان گل افشان
شماره تلفن: ۲۲۱۴۷۶۱۶ – ۲۲۳۷۴۳۲۴
ساعت کاری : همه روزه ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و شام از ساعت ۱۹ الی ۲۳

رستوران مستر جوجه تهران 2 رستوران مستر جوجه تهران

رستوران مستر جوجه تهران 3 رستوران مستر جوجه تهران

رستوران مستر جوجه تهران 4 رستوران مستر جوجه تهران

رستوران مستر جوجه تهران 5 رستوران مستر جوجه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد فدایی

    تعطیل شده

    ۱۹ آذر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *