جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران برگر زغالی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ آذر ۱۳۹۶

رستوران برگر زغالی تهران، رستورانی قدیمی است که در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی به وسیله حسین حاجی یخچالی در خیابان ظفر این شهر احداث گردید. جایی‌که اولین عرضه کننده برگر زغالی در ایران بوده و سال‌هاست که میزبان عاشقان برگر می‌باشد. رستوران برگر زغالی تهران، از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های فست‌فود تهران بوده که به خاطر مشتری‌مداری و کیفیت بالای برگرهایش جای خود را در میان مردم باز کرده است. تنوع بالای برگر، سس‌های خوش‌طعم و ویژه برگر زغالی، سرو غذا در محیطی آرام و دنج در کنار سرویس‌دهی عالی از دلایل دیگر محبوبیت این رستوران محسوب می‌شوند. رستوران برگر زغالی تهران، کار خود را با شعار” ما تلاش می‌کنیم تا همچنان مانند قدیم باقی بمانیم اما قدیمی نشویم” آغاز کرده و هنوز هم به آن پایبند می‌باشد.
این رستوران ۴۰ ساله، کارش را با فضایی کوچک‌تر آغاز کرد و از اولین رستوران‌هایی است که با وجود آشپزخانه‌ای باز می‌توانید همه مراحل آماده‌سازی غذا را در آن مشاهده کنید. با وجود ظرفیت ۳۲ نفری این مکان، باید زمانی را برای خالی شدن صندلی‌ها منتظر بمانید. اما گاهی مجبور به این کار نبوده و فضای بیرون برگر زغالی آماده پذیرایی از شماست. در این فضا سیستم گرمایشی برای فصل زمستان و صندلی‌هایی شیک نیز تعبیه شده تا مهمانان لحظاتی سرشار از آرامش را در آن تجربه کنند. باید بدانید که برگر زغالی تهران، به جای استفاده از شعله پخش‌کن‌های چدنی از زغال برای انتقال حرارت مستقیم به همبرگر استفاده کرده است. روش پختی که به غیر از سالم بودن، طعم فوق‌العاده بهتری را به همبرگر می‌دهد. سس‌های برگر زغالی تهران، با دستور ویژه این رستوران آماده شده و نظیر آن‌ها را در هیچ جای دیگری از تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید.
از جمله برگرهای خوش‌طعم و لذیذ برگر زغالی تهران، می‌توان به چیزبرگر، قارچ برگر، همبرگر، بیکن برگر، مرغ برگر و بیکن برگر اشاره کرد که به بهترین شکل برای مهمانان عزیز طبخ می‌شوند. محبوب‌ترین این برگرها اسموکی برگر، بیکن برگر و چیز برگر بوده که طرفداران پروپاقرص خودشان را در میان مشتری‌ها دارند. جالب است که بدانید اولین قارچ برگر به وسیله برگر زغالی به ایران وارد شده و این موضوع در معروفیت این رستوران دخیل می‌باشد. علاوه بر این‌ها، انواع سالاد مانند سالاد مخصوص کلم و فصل در کنار پیش‌غذاهایی همچون پیاز حلقه‌ای و سیب‌زمینی سرخ‌کرده برای مهمانان سرو می‌شوند.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، شماره ۹۰.
شماره تماس: ۲۲۹۰۲۰۰۸،۲۲۹۰۲۰۰۳،۲۲۲۲۱۲۴۹-(۰۲۱)
تهران، ۳۵ متری قیطریه، روبروی پارک قیطریه، شماره ۴۹.
شماره تماس:۲۲۲۳۷۱۹۶،۲۲۲۴۶۲۰۲، ۲۲۲۴۶۲۰۱ -(۰۲۱)

رستوران برگر زغالی 1 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 2 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 3 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 5 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 6 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 7 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 8 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 9 رستوران برگر زغالی تهران

رستوران برگر زغالی 10 رستوران برگر زغالی تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 1.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • کامران فاضلی

    غذاي خيلي خوب، جاي خيلي زيبا و پرسنل بسيار مودب و سريع ممنونيم براي يه خاطره ي خوب

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *