رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ آبان ۱۳۹۶

رستوران بارولا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران بارولا تهران، از مدرن‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های پایتخت بوده که در سال ۱۳۹۵ به روی اهالی این شهر گشوده شد. راستش را بخواهید، بارولا تنها یک رستوران نیست. در ابتدا شاید این جمله را باور نداشته باشید. اما با قدم گذاشتن در بارولا متوجه آرامش عجیب حکمفرما بر محیط شده و از انتخاب خود به عنوان بهترین رستوران منطقه زعفرانیه تهران مطمئن می‌شوید. باید بگوییم که مدیریت این مجموعه نام‌آشنا بر عهده جناب آقای عزتی می‌باشد.
در مورد فضای داخلی رستوران بارولای تهران، باید بگوییم که ظرفیت ۲۵۰ نفری این مکان بهترین محیط را برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه فراهم کرده است. باید بدانید که هر ساعتی که به بارولا مراجعه کنید غذا حاضر بوده و از این جهت هیچ محدودیتی در این رستوران وجود ندارد. اهالی بارولا برای تفریح و سرگرمی شما عزیزان نیز فکری کرده‌اند. میز فوتبال دستی در گوشه سالن اصلی، می‌تواند ساعت‌ها شما و همراهانتان را سرگرم کند. فضای باز زیبا و باصفای رستوران بارولا، از امتیازات مثبت این مکان فوق‌العاده محسوب می‌شود. این محیط یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن عصری دلپذیر مخصوصاٌ در هوای دلچسب و عالی بهاری است.
سرآشپز اصلی این رستوران، با تجربه‌ای عالی و مهارتی بالا در کنار ۴ سرآشپز دیگر در بخش‌های غذاهای ایرانی، پیتزا، پاستا و گریل بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را برای شما عزیزان آماده می‌کنند. قیمت و حجم غذاها در بارولا بسیار مناسب بوده و عالی‌ترین خوراکی‌ها را در این رستوران پیدا می‌کنید. باید بگوییم که برای تهیه غذاهای رستوران بارولا تهران از گوشت تازه کشتار روز استفاده شده و شالیزارهای سرسبز شمال کشور برنج خوش‌عطر این مکان را تأمین می‌کنند. جالب است بدانید که در کیوسکی تعبیه شده در این رستوران به نام کیوسک زرد انواع سالاد برای شما عزیزان سرو می‌شود.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین الف و ب، مجتمع تجاری میلان، طبقه دوم.
شماره تماس: ۲۶۳۰۹۱۶۱-(۰۲۱)

-بارولا-تهران رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران1 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران2 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران3 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران4 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران5 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران6 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران7 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران8 رستوران بارولا تهران

-بارولا-تهران9 رستوران بارولا تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *