جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران البرز محمود آباد

تاریخ بروزرسانی :
۷ دی ۱۳۹۷

رستوران البرز محمود آباد با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص، دو سالن پذیرایی، و یک سالن VIP مصمم تر و منسجم تر از گذشته در خدمت شما مشتریان عزیز و همیشگی می باشد.
کیفیت غذا و رضایت مشتری اولویت اول در رستوران البرز محمود آباد می باشد.
رستوران البرز محمود آباد با پذیرایی خاص در رستورانی ویژه توسط کادری مجرب و اموزش دیده خاطراتی تکرار نشدنی را برای شما فرآهم می آورد.
در رستوران البرز محمود اباد می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و شمالی اصیل را سفارش دهید ، تمامی غذاها از مواد مرغوب و درجه یک تهیه شده است که به صورت روزانه تهیه می گردد.
بالاترین کیفیت غذا را می توانید در رستوران البرز محمود آباد مشاهده کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این رستوران جای پارک آسان می باشد. شما عزیزانی که رستوران البرز محمود آباد را برای گذراندن اوقات خوش با عزیزانتان انتخاب می کنید نگران جای پارک وسیله نقلیه نبوده و به راحتی می توانید در نزدیکی رستوران ماشین خود را پارک نمایید.
نگران شلوغی رستوران البرز محمود اباد نباشید. بعد از انتظار متوجه می شوید که ارزشش را داشته است و با طعم تکرار نشدنی و لذیذ غذاهای ایرانی ، دریایی، فرنگی رو به رو می شوید که باعث می شود مشتری همیشگی این رستوران شوید.
آدرس : محمودآباد، نرسیده به جایگاه CNG

رستوران البرز محمود آباد 1 رستوران البرز محمود آباد

رستوران البرز محمود آباد 2 رستوران البرز محمود آباد

رستوران البرز محمود آباد رستوران البرز محمود آباد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    جدا اسم البرز و شهرتتش براي سرو كباب از قديم ،باياد زرشك پلو با مرغ در اين رستوران، واقعا بي نظيره .تا حدي كه اين غدا ديگه به عنوانه يك غذايه معمول ، داخل منو نيست

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • جمشید رحمانی

    یکی از شلوغ ترین رستوران های محمود اباد ف رستوران البرز همه شعبات اش شلوغه و غذاهاش واقعا بی نظیر و با کیفیت، هرکی یکبار غذاهای رستوران رو بخوره حتما مشتری ثابتش خواهد شد.

    ۶ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *