رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ آذر ۱۳۹۷

رستوران آلاچیق محمودآباد

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران آلاچیق که در مازندران واقع شده است و دارای محیطی گرم و صمیمی است و پرسنلی مجرب که آماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز هستند. کلیه غذاهای رستوران از مواد درجه یک و مرغوب تهیه می شوند و طعمی لذیذ و بویی مطبوع دارند. اگر دنبال جایی هستید تا با خانواده و دوستان خود ساعاتی خوش را سپری کنید، بی شک رستوران آلاچیق مازندران گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.رستوران آلاچیق دارای منوی بار انواع سالاد است و یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران موسیقی زنده و شاد آخر هر هفته می باشد.
رستوران آلاچیق مازندران دارای منویی متنوع از غذاهای لذیذ می باشد که همگی از مواد اولیه درجه یک به صورت روزانه تهیه می شود و توسط کارکنانی مجرب و دوره دیده برای شما عزیزان سرو می گردد.
رستوران آلاچیق مازندران دارای اینترنت رایگان می باشد و شما می توانید به صورت رایگان نظرات و پیشنهادات خود را در سایت سیری در ایران با دوستان خود به اشتراک بگزارید . همچنین یکی دیگر از ویژگی این رستوران پارکینگ آن می باشد که می توانید زمانی را که به صرف غذا مشغول هستید با خیال راحت ماشین خود را پارک کرده و نگرانی بابت جای پارک نخواهید داشت.
آدرس : مازندران – محمود اباد – کیلومتر ۵ نور
ساعت کاری: ۱۱ – ۲۲ به صورت یکسره رستوران باز است

رستوران آلاچیق محمودآباد رستوران آلاچیق محمودآباد

رستوران آلاچیق محمودآباد رستوران آلاچیق محمودآباد

           
 

نظر کاربران :

  • کاوه

    بسیار پرسنل بی ادب و آلاچیق های کثیف.

    ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    غذا گرم و خوب بود اما در نحوه بسته بندي ميشه يكم جذاب تر باشه

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *