رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ تیر ۱۳۹۸

رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از تفریحات ما ایرانیان رفتن به رستوران و تجربه خوردن غذاها و محیطهای رستورانهای مجلل و متفاوت  است . برای بهتر گذراندن یک روز دلگیر، مراسم تولد و مناسبت ها و یا قرارهای کاری و دوستانه؛ انتخاب رستوران مناسب اهمیت زیادی دارد. در تهران رستوران بسیار زیاد است از رستورانهای لوکس و مجلل و فرنگی گرفته تا سفره خانه ها و کافه های دنج ،اما یکی از پرطرفدارین نوع رستوران؛ رستوران های مجلل با موسیقی زنده هستند. در این مطلب سعی داریم شما را رستورانهای مجلل تهران با موسیقی زنده آشنا سازیم .پس با سیری در ایران همراه باشید …

۱-رستوران سنتی شهربانو شهرک غرب با موسیقی زنده
رستوران سنتی شهربانو مدرن‌ترین و با شکوه‌ترین رستوران سنتی در شمال غرب تهران آغاز به کار کرده است. این رستوران با معماری داخلی سنتی به همراه استفاده از دکوراسیون لوکس و تجهیزات مدرن امروزی، میزبان خانواده‌های محترم ایرانی می‌باشد. این واحد صنفی از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان واحد منتخب این سازمان معرفی شده است. همچنین این رستوران موفق به دریافت گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ در سیستم مدیریت کیفیت و HACCP شده است.
طبخ انواع کباب هاب ایرانی و دیزی سنگی سنتی به همراه نان داغ تنوری از جمله غذاهای ایرانی سرو شده در این رستوران می‌باشد. این رستوران در دو قسمت مجزا (رستوران – سفره خانه و کافی شاپ) آماده پذیرایی از مهمانی‌ها و جشن‌ها، جلسات رسمی و کاری و مهمانان ویژه شما می‌باشد. شما می‌توانید یک شب شاد و به یاد ماندنی را همراه خانواده و دوستانتان با پکیج نهار و شام رستوران شهربانو تجربه کنید.

رستوران سنتی شهربانو رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۲-رستوران شبستان با موسیقی زنده
رستوران سنتی شبستان با موسیقی زنده در مرکز تهران واقع شده است و فضا و دکور بسیار زیبا و سنتی دارد. البته ورودی که شما برای موسیقی زنده می پردازید بالاست؛ کیفیت غذاها خوب و اجرای موسیقی زنده هم بسیار زیبا و عالی است. برای رفتن به شبستان؛ باید به خیابان استاد نجات الهی(ویلا) بعد ازچهار راه طالقانی پلاک ۹۰ بروید.

رستوران با موسیقی زنده  رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۳-رستوران سنتی عالی قاپو با موسیقی زنده

رستوران سنتی عالی قاپو” از بهترین رستورانهای تهران با سبک معماری ایرانی می باشد و حال و هوای تهران قدیم را دارد. این رستوران می تواند پیشنهادی بسیار خوب برای نوش جان کردن غذا در یک فضای خاص و شیک باشد . عالی قاپو شاید بهترین و لوکس ترین رستوران با موسیقی زنده در شمال تهران باشد. رستورانی که همه ویژگی های یک رستوران عالی را دارد: دکور و مکان بسیار زیبا، خوانندگان کاربلد؛ کیفیت عالی غذاها و رفتار حرفه ای پرسنل؛ باعث می شوند عالی قاپو بهترین انتخاب یک رستوران با موسیقی زنده در شمال تهران باشد.
آدرس : تهران ، ونک، خیابان حقانی, خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های ۲۳ و ۲۵ ، پلاک ۵۵

رستورانهای تهران با موسیقی زنده  رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۴-رستوران سنتی ترمه هتل فردوسی با موسیقی زنده
اگر دنبال یک رستوران خوب با موسیقی زنده در جنوب تهران می گردید؛ بهترین انتخاب رستوران ترمه در هتل فردوسی است. رستورانی سنتی با فضا و غذاهای عالی و البته موسیقی بسیار خوب و شاد. این رستوران در میدان امام خمینی،ابتدای خیابان فردوسی ،خیابان کوشک مصری،هتل بزرگ فردوسی قرار دارد.

مجلل ترین رستورانهای تهران  رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۵-رستوران سروستان با موسیقی زنده

این هم یک انتخاب خوب برای کسانی که از پیدا کردن رستوران با موسیقی زنده در غرب تهران ناامید هستند. این رستوران هر شب موسیقی زنده دارد و غذاهای با کیفیتش قطعا شما را راضی می کند.

۶-رستوران باباقدرت با موسیقی زنده
کمتر کسی اسم این رستوران سنتی و مدرن با موسیقی زنده را نشنیده است. رستوران بسیار حرفه ای؛ سطح بالا و باکیفیت که در میدان هروی، خیابان وفا منش، نبش کوچه شمس، پلاک ۵۳ قرار دارد.

 رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۷- رستوران دالون دراز با موسیقی زنده
دالون دراز یک سفره خانه و رستوران سنتی است که کیفیت غذاهاش خوبه و موسیقی زنده هم دارد و قیمت های مناسبی هم دارد .
آدرس : تهران ، خیابان کارگر شمالی، امیرآباد، روبروی بیمارستان قلب، پلاک ۴۱۷
تلفن تماس : ۸۸۶۳۲۱۲۱ – ۸۸۶۳۲۱۲۲

مجلل ترین رستورانهای تهران  رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۸-رستوران باغ صبا با موسیقی زنده

در طبقه زیرینرستوران باغ صبا سالن اصلی سفره خانه قرار گرفته است که با موقعیت های گوناگون از جمله تخت ها ، نیمکت ها ، مبلمان و صندلی و سکو ها برای نشستن میهمانان و به سرویس های خاص نهار و شام در نظر گرفته شده است که از همه اقسام پیش غذا ها و پس غذاها در دو چرخ طحافی وسط سفره خانه آماده پذیرایی و سرویس نهار و شام با حالت های خاص و انواع و اقسام غذاهای ایرانی و پرسنل سنتی برای مهمانان آماده و پذیرایی می گردد.خیلی ها خاطراتشان با عطر و طعم چای گره خورده است. عطرچای و هل قندپهلوی مادربزرگ هنوز هم در ذهن بسیاری باقیست. چایخانه باغ صبا در محیطی متفاوت آماده است تا با ارایه انواع چای های ساده و طعم دار مطابق با سلیقه تان از شما پذیرایی نماید.
تجربه شنیدن زنده موسیقی تکرار نشدنی است. حال اگر در جایی باشی که تمام مؤلفه های زیبایی شناسی آن کاملا مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی باشد ، در پوست خود نخواهی گنجید. غذای ایرانی و موسیقی ایرانی و محیطی ایرانی.

رستوران باغ صبا تهران رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۹-سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو با موسیقی زنده
سفره‌خانه سنتی شب‌های سرو یکی از بهترین رستوران‌های سنتی تهران است. غذای باکیفیت، فضایی دلنشین، و موسیقی زنده از ویژگی‌های بارز این سفره‌خانه سنتی است. منوی رستوران شامل انواع کباب‌ها، ماهی قزل‌آلا و میگو است. لازم به ذکر است که پخش موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است. نگران پارک خودرو نیز نباشید.
آدرس :تهران سعادت آباد، ضلع شمال شرقی چهار راه سرو، پلاک ۷۹، پایین بانک گردشگری
تلفن: ۳۹۸۵ ۲۲۳۵-۰۲۱

 رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

۱۰-رستوران گیلار با موسیقی زنده
رستوران گیلار نیاوران با محیطی اصیل و بر پایه معماری روستایی و شهری کهن استان گیلان در راستای حفظ و معرفی میراث معماری سنتی گیلان در سال ۱۳۹۶ اجرا گردیده است.
استان گیلان با ۱۷۰ نوع غذا دارای بیشترین تنوع غذایی در بین دیگر استان های ایران است و رستوران گیلار با منویی شامل پرطرفدارترین غذاهای گیلانی و انواع کباب و غذای ایرانی با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش دیده اش تلاش خود را به ارائه بالاترین کیفیت پذیرایی از میهمانان روزانه اش گماشته است.
تهران، نیاوران، به سمت تجریش، نرسیده به چهارراه مژده، رستوران گیلار
تلفن : ۵ ۶ ۶ ۱ ۴ ۷ ۲ ۲ – ۱ ۲ ۰ | ۳ ۹ ۳ ۱ ۴ ۷ ۲ ۲ – ۱ ۲ ۰

رستوران گیلار تهران رستوران های مجلل تهران با موسیقی زنده

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *