جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستوران های عربی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۸ بهمن ۱۳۹۹

در این مطلب می خواهیم بهترین رستورانهای عربی تهران را معرفی کنیم . تهران سالانه گردشگران جنوبی و گردشگران زیادی از کشورهای عربی همسایه ایران را پذیرا می باشد . از این جهت رستورانهای عربی زیادی در تهران می توانید پیدا کنید . از آنجا که رستوران ها با سبک های خاص و منوهای متفاوت در تهران زیاد است ما جداگانه به معرفی رستورانهای عربی پرداخته ایم .همه ما می دانیم دکوراسیون و دیزاین کشورهای عربی بسیار سبک و سیاق چشمگیری دارد و خوردن غذا در چنین محیطی بسیار لذتبخش است. خوردن چای در بهترین رستوران های عربی تهران همراه با قلیان‌های سنتی عربی تجربه‌ای دلپذیر خواهد بود غذاهای عربی به ویژه کباب و پیش غذاهای عربی طرفدارهای زیادی در ایران دارد. به همین دلیل است که رستوران های عربی در ایران روز به روز بیشتر می‌شوند. در میان انواع مختلف غذاهای ملل مختلف غذاهای عربی بسیار شبیه به غذاهای ایرانی است و با ذائقه و سلیقه ایرانیان بسیار جور است.

رستوران کوبابا جردن

یک رستوران مجلل با غذاهای عربی، ترکی و ایرانی با بهترین کیفیت اما غذاهای عربی هستند که نام کوبابا را مشهور کرده است. بهترین غذاهای عربی شامل انواع کباب‌ها، نوشیدنی‌ها، دسرها، سالاد فتوش، خوراک زبان و شاورما در کوبابا به خصوص اگر برای صرف کردن غذا میزهای تراس را انتخاب کرده باشید که جزو بهترین رستوران های عربی تهران است، سرو می‌شوند.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، پلاک ۲۵۷، طبقه ۱

کوبابا بهترین رستوران های عربی تهران

کافه رستوران مغرب

یکی دیگر از بهترین رستوران های عربی در تهران کافه رستوران مغرب است. اگر با فضای فرهنگی و معماری مصر، مراکش و شمال آفریقا آشنا باشید، به‌ محض ورود به این رستوران متوجه شباهت آن با بازارهای قاهره و مراکش خواهید شد. در هنگام ورود به رستوران از شما با انواع شیرینی‌های عربی که درظرف‌های عربی هستند پذیرایی خواهند شد که یکی از بخش‌های جذاب و دوست‌داشتنی این رستوران است. در این رستوران انواع قلیان‌های عربی همراه با چای و دورچین‌های مخصوص سرو می‌شود.

آدرس: نیاوران، روبروی خیابان جماران، جنب بانک مسکن، رستوران مغرب

مغرب بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران باب البحر

رستوران باب البحر از رستوران های پنج ستاره بین المللی و جزو بهترین رستوران‌های عربی تهران است که غذاهای لبنانی را سرو می‌کند. دکوراسیون این رستوران به شکل بسیار زیبایی به شیوه رستوران های مجلل عربی طراحی شده است و حس فوق العاده‌ای به شما منتقل می‌کند. همچنین سرآشپز رستوران باب البحر، لبنانی است. در این رستوران شما میتوانید ‌از پیش غذا تا غذاهای اصلی و نوشیدنی و دسرهای خاص سرو کنید و لذت ببرید.

باب البحر بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران عروس لبنان درتهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های عربی تهران که چند سالی است نام خود را در لیست بهترین رستوران های لبنانی تهران جای داده عروس لبنان است. رستورانی با سطح اقتصادی و خدماتی متوسط که تنها دلیل محبوب بودنش، کیفیت و طعم غذاهایش است. جالب است بدانید که در رستوران عروس لبنان، غذاهای ترکی هم طبخ می‌شود و در واقع یک رستوران خاورمیانه‌ای است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، مابین سهروردی و شریعتی، نبش خیابان داریوش.

عروس لبنان بهترین رستوران های عربی تهران

کافه رستوران عربی خیمه

رستوران خیمه یکی از بهترین رستوران‌های عربی تهران با فضای بسیار دلنشین و خاص در شهرک غرب است. اين رستوران با سرو انواع غذاهای عربی كه كيفيت قابل قبولی هم دارد در خدمت مشتريان خود است. فضایی زیبا با دکوراسیون عربی و صدای موزیک عربی، لذت خوردن غذای عربی را برای شما دوچندان می‌کند.این رستوران با منوی متنوع و حرفه‌ای آماده پذیرایی از شما است. دستگاه دودسازِ پرطرفدار که یکی از ماندگارترین اختراعات اعراب است جزو جدایی‌ناپذیر رستوران های عربی است. اگر طرفدار این تفریح نه چندان سالم هستید، این رستوران قلیان‌های خوبی دارد که می‌تواند رضایت شما را در تراس دل باز خود، جلب کند.

آدرس: نیاوران، خیابان جماران، کوچه لاله، پلاک ۶

خیمه بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران لبنانی بیروت

بیروت موفق‌ترین و یکی دیگر از برترین رستوران‌های عربی تهران است. با سرآشپزی عرب که درک خوبی از ذائقه مردم ایران دارد و بسیار هنرمندانه غذاهای بیروتی و لبنانی را با این ذائقه مشکل‌پسند هماهنگ می‌کند. دکوراسیونی جالب در کنار آهنگ‌های عربی گوش‌نواز که در حال پخش است تجربه‌ای جالب برای شما کنار خانواده خواهد ساخت. این رستوران قلیان ندارد.

آدرس: پاسداران، رو به روی گلستان ۷

%name بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران لبنانی ایلیبنو

اگر به دنبال رستوران لبنانی در تهران هستید که با غذاهایی شبیه به غذاهای خانگی لبنانی از شما پذیرایی کند و البته قیمت آن هم متناسب‌تر باشد، پیشنهاد ما رستوران لبنانی ایلیبنو است. این رستوران هم جزو رستوران‌های لبنانی جردن است. فضای داخلی ایلیبنو مدرن است که با جلوه‌هایی از فضای سنتی لبنانی و عربی چیدمان شده است.در منوی این رستوران هم شما تنوع خوبی از غذاهای لبنانی و عربی را مشاهده خواهید کرد که کیفیت مناسبی هم دارند. اگر به دنبال رستوران لبنانی با قیمت مناسب می‌گردید، پیشنهاد ما سرزدن به این رستوران است.

آدرس : جردن، بالاتر از حقانی، خیابان دیدار شمالی۷ بین کیش و پدیدار.

ایلینو بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران لبنانی فتوش

خب، انتظارها از رستورانی لبنانی که نام یک سالاد لبنانی‌ـ‌عربی هم روی خود گذاشته بسیار است؛ چون سالاد و پیش‌غذاها از خصوصیات اصلی غذاهای لبنانی است . رستوران لبنانی فتوش ازجمله ۷ رستوران لبنانی در تهران است که نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است.این رستوران قیمت مناسبی دارد و البته فضای دلنشین آن در منطقه‌ی فرمانیه می‌تواند آن را به یکی از گزینه‌های جذاب برای صرف غذایی لبنانی در محیطی دلنشین و دوستانه کند. رستوران لبنانی فتوش ظرفیت پذیرایی از ۴۰ نفر را دارد و می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری دورهمی دوستانه باشد.

آدرس : فرمانیه‌ی غربی، بین سه‌راه وطن‌پور، خیابان آقایی.

فتوش بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران عربی مدائن

یکی از زیباترین رستوران های عربی تهران، با دکوراسیون عربی بسیار دلنشین، در خیابان ظفر قرار دارد. رستوران مدائن طوری طرحی شده است که با رنگ‌های شاد و المان‌های خاص عربی، به شما حس بودن در رستورانی در قلب لبنان یا مراکش را هدیه می‌دهد. غذاهای متنوع عربی به همراه تنوع کم‌نظیری از سالادها و پیش‌غذاهای خوشمزه در منوی این رستوران باعث می‌شود که هر کسی با هر سلیقه‌ای راضی باشد.گر چه اگر به غذاهای تند و پرادویه علاقه ندارید بهتر است برای غذا خوردن به یک رستوران عربی مراجعه نکنید، اما باید بدانید مدائن با شما شوخی ندارد و در تلاش است که غذاهای عربی را با عطر و طعمی ناب برایتان سرو کند. رستوران مدائن جای خوبی برای قرارهای دوستانه است و می‌توانید در کنار دوستانتان از چای مغربی، دسرهای خوشمزه عربی و قلیان عربی هم نهایت لذت را ببرید.

موسیقی، پارکینگ، اینترنت رایگان و رفتار حرفه‌ای و عالی پرسنل باعث می‌شود لذت خوردن غذاهای درجه یک مدائن چند برابر شود. این رستوران تراس دنج و زیبایی هم دارد. مدائن را اکثر مشتری‌ها به عنوان رستورانی لوکس و باکیفیت اما کمی گران می‌شناسند. شما هم به رستوران مدائن بروید و غذاهای خوشمزه عربی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید.

آدرس : خیابان ظفر شرقی، خیابان فرید افشار، بلوار آرش شرقی، پلاک ۴۴

مدائن 1 بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران عربی الحریرا

الحریرا رستورانی عربی مراکشی است که از همان بدو ورود شما را به یک هال مراکشی زیبا دعوت می‌کند. دکوراسیون، در الحریرا، تماما عربی است. از میز و صندلی‌ها بگیر تا ظرف و ظروف، لوستر، تزئینات در و دیوار هر چه که می‌بینید اینجا نمادی از زیبایی‌های عربی را در خود دارد. مشتری‌های اینجا علاوه بر طعم دلپذیر غذاها، از محیط آرام و دلنشین الحریرا بسیار راضی‌اند.یکی از بهترین غذاها را در رستوران های عربی تهران، الحریرا دارد. منوی این رستوران با غذاهای متنوع از کشورهای عربی مختلف و کشور خودمان می‌تواند همه را راضی نگه دارد. در رستوران عربی الحریرا حتی پاستا و استیک هم می‌توانید نوش جان کنید. چای در قوری‌های زیبا، کنافه و باقلوای لبنانی و انواع نوشیدنی‌های سرد از دیگر خوشمزه‌هایی است که در این رستوران سرو می‌شود. ظرف دو نفره سالاد را هم در این رستوران امتحان کنید که ترکیبی از پیش‌غذاهای متنوع عربی است.در رستوران الحریرا کارکنان نهایت تلاش را برای آرامش و لذت بردن شما انجام می‌دهند، پس خیالتان از همه بابت راحت باشد. در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف جای پارک به راحتی در دسترس است.

آدرس: ونک، ملاصدرا، خیابان شیرازی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس

الحریرا بهترین رستوران های عربی تهران

کافه رستوران عربی هرمز

رستورانی دنج و باصفا با موسیقی زنده می‌خواهید؟ در بین رستوران های عربی تهران هرمز یکی از بهترین انتخاب‌هاست. کافه رستوران هرمز فضایی زیبا دارد که شما را به یاد کاخ‌های عربی می‌اندازد. میز و صندلی‌ها با فاصله مناسبی از هم قرار دارند که فضای خصوصی شما حفظ شود.منوی کافه رستوران هرمز ترکیب جالب و خوشمزه‌ای است از غذاهای عربی و ایرانی، غذاهای دریایی، دسرهای خوشمزه عربی، سالادهای مخصوص و خوراکی‌های کافی‌شاپی. در این رستوران چایی و قلیان هم سرو می‌شود. اکثر شب‌ها در رستوران می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید.به همه این‌ها رفتار عالی پرسنل را هم اضافه کنید. جای پارک آسان هم از دیگر مزایای این رستوران عالی است.

آدرس : هفت تیر، خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند جنوبی، پلاک ۶۳

هرمز بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران عربی کیسان

یک رستوران شیک و تر و تمیز دیگر در نیاوران. کافه رستوران کیسان با محیطی مبله و زیبا و دکوراسیونی با المان‌های سنتی عربی لحظات شادی برایتان خواهد ساخت. در رستوران کیسان از انواع غذاهای عربی گرفته تا سالادها و دسرهای خوشمزه ایرانی و عربی، از نوشیدنی‌های کافی‌شاپی تا دمنوش و چای هر چه که بخواهید برایتان فراهم است.در این رستوران قلیان عربی هم سرو می‌شود. دیزاین غذاها، کارکنان حرفه‌ای و خوش‌پوش این رستوران و اتمسفر آرام و در عین حال پرنشاطش از دلایلی است که مردم رستوران کیسان را دوست دارند. اگر دلتان می‌خوهاد در بین رستوران های عربی تهران انتخاب خوبی داشته باشید و قیمت هم زیاد برایتان مهم نیست، رستوران کیسان را انتخاب کنید.

آدرس : نیاوران، خیابان پوابتهاج( کاشانک)، جنب قنادی ناتلی، پلاک ۳۴۴

کیسان 1 بهترین رستوران های عربی تهران

رستوران عربی هترا

یکی از رستوران های عربی تهران در شرق پایتخت، هترا است. رستوران هترا با دکوراسیون فاخر و بسیار زیبا حال و هوای عربی خاصی دارد. حتی قبل از ورود به رستوران، نمای آن شما را به یاد قصرهای عربی می‌اندازد. با ورود هم این حس در شما تثبیت می‌شود.لوسترهای بزرگ و زیبا، پارتیشن‌های طرح‌دار، در و دیوار و همه وسایل پذیرایی شما را به دنیای رویایی این قصرها نزدیک‌تر می‌کند. موسیقی عربی و رفتار حرفه‌ای و صمیمی کارکنان نیز لذت حضورتان در رستوران را دوچندان می‌کند. منوی رستوران هترا ترکیبی از غذاهای ایرانی و عربی است.انواع پیش‌غذاها، سالادها و غذاهای ایرانی و عربی با کیفیت خوب به شما ارائه می‌شود. سرویس چای و قلیان عربی هم برای کسانی که اهل قلیانند، خاطره خوشی می‌سازد. اینترنت رایگان هم باعث می‌شود حتی اگر تنها به این کافه رستوان می‌روید حوصله‌تان سر نرود.

آدرس: اتوبان رسالت، خیابان بنی هاشم، پلاک ۲۳، روبروی مترو خواجه عبدالله.

هترا بهترین رستوران های عربی تهران

همانطور که گفتیم غذاهای کشور لبنان جزو محبوب‌ترین‌ها در بین غذاهای کشورهای عربی هستند، همین موضوع باعث شده که پس از رستوران های ایتالیایی، رستوران های عربی بیشترین حضور در بین رستوران های سایر ملل را در همه جای تهران داشته باشند. همین افزایش تعداد رقابت را بین این رستوران‌ها سخت کرده است و تعدادی محدودی از این رستورانها توانسته‌اند مشتریان را راضی از رستوران راهی کنند. امیدواریم با این مطالب کمکی کوچک در انتخاب بهترین رستوران های عربی تهران کرده باشیم. در ادامه هم می توانید با بهترین رستوران های ایرانی تهران آشنا شوید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد