جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای رزرو هتل ساعتی و انتخاب بهداشتی‌ترین هتل‌ها در اسنپ تریپ

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ دی ۱۳۹۹

سفر همیشه تداعی‌کننده تفریح و گردش است. زمانی که دل افراد از روزمرگی می‌گیرد و یا پس از کار زیاد، امتحان‌های درسی و تحمل شرایط سخت نوبت به آسایش می‌رسد، سفر همواره جز گزینه‌های اصلی برای تجدید روحیه است. با این حال سفر همیشه تفریحی نیست و گاهی این درس، کار و درمان است که سبب می‌شود مسافران به سمت مقاصد گوناگون رهسپار شوند. فارغ از اهداف سفر و شیوه‌های مختلف حرکت به سمت مقصد، انتخاب محلی امن و راحت برای اسکان جز عناصر جدانشدنی از برنامه‌ریزی برای سفر است. اما با توجه به شرایط مختلف چگونه باید محل مناسبی را برای استقرار در مقصد انتخاب کرد؟

رزرو ساعتی هتل 800x533 راهنمای رزرو هتل ساعتی و انتخاب بهداشتی‌ترین هتل‌ها در اسنپ تریپ
رزرو ساعتی هتل‌ها

تصور کنید برای انجام سفر خاصی مجبور به انجام دو پرواز برای رسیدن به مقصد هستید اما در فاصله دو پرواز مجبورید ساعاتی را در یک شهر که مقصد شما نیست سپری کنید. همچنین شرایطی را فرض کنید که در یک سفر کاری یک روزه مجبورید ساعاتی را برای اتمام کار خود صبر کنید در حالی که خسته و نیازمند استراحت هستید. در این شرایط آیا مقرون به صرفه است که برای چند ساعت استراحت اقدام به رزرو هتل کنید؟

پاسخ این سوال هم مثبت و هم منفی است. زیرا مقرون به صرفه نیست که برای چند ساعت استراحت یک اتاق هتل را برای یک روز کامل رزرو کنید. اما اگر از امکان رزرو ساعتی اتاق در هتل‌ها با خبر باشید می‌توانید یک اتاق را در چنین شرایطی برای استراحت خود ارزان‌تر و تنها برای چند ساعت رزرو کنید. هر چند تمام هتل‌ها از این امکان برخوردار نیستند ولی با مراجعه به سایت اسنپ تریپ می‌توانید هتل‌هایی را که به صورت ساعتی اتاق در اختیار مسافران قرار می‌دهند پیدا کنید. برای این منظور کافیست پس از ورود به سایت اسنپ تریپ در صفحه‌ی هتل به دنبال عبارت «اقامت چند ساعته» باشید. برای نمونه برای رزرو هتل های بوشهر به صورت ساعتی لازم است وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و در صورت مشاهده عبارت «اقامت چند ساعته» در صفحه‌ی هتل‌های این شهر اقدام به رزرو آن هتل کنید.

رزرو هتل راهنمای رزرو هتل ساعتی و انتخاب بهداشتی‌ترین هتل‌ها در اسنپ تریپ
انتخاب هتل در شرایط شیوع کرونا

سفرهای کاری، درمانی و تحصیلی مواردی هستند که حتی در شرایط شیوع کرونا امکان اجتناب از آن‌ها وجود ندارد. در این شرایط برای حفظ سلامتی در برابر ابتلا به کرونا لازم است بر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا در هتل‌ها حساسیت داشته باشید. اما باز هم سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توان بهداشتی‌ترین هتل‌ها را برای سفرهای ضروری دوران کرونا انتخاب کرد. اسنپ‌تریپ برای این سوال دو جواب و یا بهتر است گفته شود دو خدمت ارائه کرده است.
• لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از نظر کاربران
با وجود اینکه اسنپ تریپ در طول ۵ سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی و ارائه خدمات با کیفیت را جز اولویت‌های اصلی خود برای همکاری با هتل‌ها در نظر داشته است، اما با توجه به حساسیت مضاعف رعایت اصول بهداشتی در شرایط شیوع کرونا این پلتفرم گردشگری براساس نظرات و تجربیات کاربران خود لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها را در اختیار مسافران قرار داده است. فرض کنید برای یک سفر کاری نیاز به اقامت در کاشان دارید. در این شرایط برای رزرو هتل های کاشان می‌توانید هتل مورد نظر خود در این شهر را از لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از نظر کاربران اسنپ‌ تریپ رزرو کنید.
• امتیاز رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا
اقدام دیگر اسنپ تریپ برای تسهیل هتل مناسب برای اقامت در سفرهای ضروری دوران کرونا اضافه کردن امتیاز رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا با امتیازات هتل‌ها است. بر این اساس کاربران پس از اقامت در یک هتل می‌توانند به میزان رعایت این پروتکل‌ها در هتل مورد نظر امتیاز دهند. بدیهی است که این امتیازها کار مسافران دیگر برای انتخاب هتل را آسان می‌کند. برای نمونه اگر قصد رزرو هتل های اهواز را دارید می‌توانید با توجه به امتیاز هتل‌های مختلف اهواز در رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا در وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *