جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خرید خدمات سفر با بهترین قیمت، در پویش «نوروز از امروز» اسنپ تریپ

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ اسفند ۱۳۹۹

اسنپ تریپ برای ارائه بهترین قیمت خدمات سفر اقدام به راه‌اندازی پویشی با عنوان «نوروز از امروز» کرده است. در این پویش به مسافران نوروزی توصیه می‌شود برای خرید ارزان بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل داخلی و خارجی و اقامتگاه برای سفرهای نوروزی زودتر اقدام کنند تا از تخفیف‌های ویژه اسنپ تریپ بهره‌مند شوند.

اسنپ تریپ خرید خدمات سفر با بهترین قیمت، در پویش «نوروز از امروز» اسنپ تریپ
با مشخص شدن جزئیات انجام سفرهای نوروزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اسنپ تریپ تمام توان خود را برای معرفی بهداشتی‌ترین هتل‌های داخلی و خارجی و اقامتگاه‌ها و ارائه بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما داخلی و خارجی به بهترین قیمت به کار گرفته است. اسنپ تریپ در راستای پاسخ به دغدغه‌های اقتصادی مردم و تسهیل خرید خدمات سفر، با راه‌اندازی پویشی به نام «نوروز از امروز»، تخفیف‌هایی را برای خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل داخلی و خارجی ارائه کرده است. در این پویش بیشترین تخفیف‌ خرید خدمات سفر به افرادی تعلق می‌گیرد که زودتر اقدام به خرید کرده باشند. این تخفیف‌ها در وبسایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ در دسترس است. برای استفاده از این تخفیف‌ها همین حالا اقدام به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار یا رزرو هتل داخلی و خارجی کنید، تا با قیمت‌های بالای خدمات سفر در روزهای پایانی سال مواجه نشوید.
با توجه به اینکه اسنپ تریپ با معتبرترین بازیگران حوزه سفر و گردشگری همکاری می‌کند می‌توان به مسافران نوروز ۱۴۰۰ نوید سفری توام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا را داد. افزون بر این اسنپ تریپ از چند ماه گذشته از یک سو لیستی از بهداشتی ترین هتل‌های هر شهر که توسط کاربران انتخاب شده‌اند را منتشر کرده و از سوی دیگر امتیاز رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در هتل‌ها را اضافه کرده است تا به مسافران برای انتخاب هتل‌هایی که از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی از نظر کاربران امتیاز بیشتری دارند، کمک کند.
گفتنی است، آنطور که ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده براساس طرح تصویب شده برای انجام سفرهای نوروزی دو مسیر سفر ایمن و سفر سبز برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. همچنین تمام برنامه‌ریزی‌ها برای استان‌ها و شهر‌هایی هستند که زرد و آبی باشند و در صورتی که امکان سفر در نوروز برقرار نشود امکان استفاده از رزرو‌ها تا سه ماه آینده وجود خواهد داشت.
اسنپ تریپ همچنین از تمام افرادی که قصد انجام سفر در نوروز ۱۴۰۰ دارند دعوت می‌کند پروتکل‌های بهداشتی کرونا را در طول سفر رعایت کرده و برای خرید خدمات سفر با بهترین قیمت به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد