رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ فروردین ۱۳۹۹

دهکده تفریحی نرسی

اشتراک گذاری

دهکده تفریحی نرسی ، از جمله تفرجگاه هایی می باشد که مکان های خوبی برای گذران اوقات فراغت می باشند.دهکده تفریحی نرسی در محدوده پارک سرخه‌حصار قرار دارد. این مجموعه بیشتر به‌عنوان یک مجموعه شامل تفریحات ورزشی شناخته می‌شود، بااین‌حال این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی و رستوران‌های نسبتاً خوبی نیز هست.

درواقع پس از گشت‌وگذار در پارک ملی سرخه‌حصار می‌توانید به مجموعه نرسی رفته و اندکی کالری بسوزانید. ازجمله مهم‌ترین بازی‌ها و تفریحاتی که در این دهکده  طرفداران بسیاری دارد می‌توان به بیلیارد، اسنوکر، انواع ورزش‌های مرتبط با تیراندازی از تیر و کمان گرفته تا شلیک با تفنگ بادی و کلت، تنیس، فوتبال دستی، ایرهاکی، پینت بال نرسی ، استخر، دارت و… اشاره کرد. دهکده تفریحی نرسی سه شعبه در تهران دارد که این مرکز، شعبه اصلی این مجموعه است.

دهکده تفریحی نرسی دهکده تفریحی نرسی

بهتر است قبل از سر زدن به این  مجموعه  از سایت‌های اینترنتی اقدام به خرید الکترونیک بلیط بازی‌های این مجموعه کنید. چراکه با اندکی جست‌وجو بلیط های ارزانی را می‌توانید بیابید. نرسی به‌عنوان یکی از محل‌های اصلی تمرین تیم ملی تیراندازی کشور شناخته می‌شود و برای استفاده از بازی‌های این مجموعه قوانینی وضع شده است. به‌جز ایرهاکی که راند ده‌دقیقه‌ای برای آن وجود دارد، تقریباً همه بازی‌ها قابلیت رزرو برای یک ساعت دارند، می‌توانید به‌صورت خانوادگی یا مختلط بازی‌ها را رزرو کنید.

نحوه دسترسی به دهکده تفریحی نرسی

آدرس: تهران، سه‌راه تهران‌پارس، پارک جنگلی سرخه‌حصار، انتهای خیابان اقاقیا، ورودی اطلس، دهکده تفریحی نرسی

دهکده تفریحی نرسی دهکده تفریحی نرسی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *