رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ فروردین ۱۳۹۹

رستوران ملل کاشان

اشتراک گذاری

رستوران ملل کاشان از رستوران های پرطرفدار این شهر، هم برای محلی های کاشان و هم برای توریست ها می باشد.این رستوران معماری بسیار زیبایی دارد و دارای سالن های مجلل و شیکی می باشد. این سالن ها ظرفیت زیادی حدود ۴۰۰ نفر را دارد. معماری و دکوراسیون داخلی رستوران ملل با میز و صندلی‌های شیک و خوش‌رنگ، دیوارهایی که با سنگ‌های ایرانی مزین شده‌اند و نورپردازی زیبای سالن حتما غذاخوردن را برایتان لذتبخش‌تر می‌کند.

فضای زیبا و جذاب، میز و صندلی‌های تمیز و خوش رنگ و نورپردازی دلربا چیزی است که در نظر اول توجهتان را به خود جلب می‌کند. وقتی در سالن آنجا می‌نشینید، محیط دنج آن آرامش را به شما هدیه می‌دهد و برای ساعتی چند می‌توانید نفسی تازه کنید. همین ویژگی‌های رستوران ملل است که آن را به یکی از رستوران های معروف کاشان تبدیل کرده است و خاطره‌ای خوش را از سفر به این دیار برایتان رقم خواهد زد.

رستوران ملل کاشان رستوران ملل کاشان

وقتی به خیابان امیرکبیر شهر کاشان رسیدید، وارد خیابان امیرالمومنین خواهید شد و در کوچه ذولفقار ۱۴ به رستوران ملل می‌رسید که به خوبی از شما پذیرایی کرده و پرسنل مجرب آنجا با مهربانی به شما خوشامد می‌گویند.محیط بیرونی رستوران ملل تفریحگاه و استراحتگاه خوبی است که روحتان را جلا می‌دهد. یکی دیگر از جذابیت‌های رستوران ملل، منطقه زیبایی است که برای نمایش گلاب‌گیری تعبیه کرده‌اند. در این آلاچیق، می‌توانید دیگ و دستگاه تقطیر را که با آن پیش چشمان خودتان گلابگیری می‌کنند ببینید و لذت ببرید.

سرویس صبحانه، ناهار و شام با بوفه سالاد و هر چیزی که بخواهید تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز برایتان مهیاست. امکان رزرو تلفنی، اینترنت وایرلس رایگان و پارگینگ هم از دیگر مزایای این رستوران خوش‌نام است. منوی غذاهای رستوران ملل کاشان تلفیقی است از غذاهای ایرانی و فرنگی که هر کدام با مواد غذایی درجه یک طبخ و با نهایت زیبایی تزیین می‌شوند تا رضایت کامل مشتری‌ها را جلب کنند. خوردن خوراکی‌های خوشمزه را هم در کافه خوب این رستوران از دست ندهید. رستوران ملل در نزدیکی تپه‌های سیلک کاشان است پس اگر سری به تمدن هشت هزار ساله سیلک زدید برای نوش جان کردن وعده‌ای خوشمزه به این رستوران در خیابان امیرکبیر بروید.

رستوران ملل کاشان رستوران ملل کاشان

رستوران ملل که به عنوان یکی از رستوران های خوب کاشان شناخته می‌شود، طرفداران زیادی دارد و همه روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که از راه دور و نزدیک به آنجا سفر می‌کنند. رستوران ملل با داشتن بوفه سلف سرویس خوراکی‌های تازه به مسافران ارائه می‌کند و به شما توصیه می‌کنیم که در سفر به کاشان سری به یکی از رستوران های باکیفیت کاشان بزنید و از خدمات خوب رستوران ملل مانند محیط خانوادگی، تالار، سرویس صبحانه، پذیرش ۲۴ ساعته، کافه و اینترنت نیز استفاده کنید.

برای پارک کردن ماشین شخصیتان نیز نگران هیچ چیز نباشید، چرا که پارکینگ رستوران ملل از اتومبیلتان مراقبت خواهد کرد. در ادامه سفرتان خوب است تا از دیدنی های کاشان مثل خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، باغ فین و حمام میر احمد بازدید کنید و از تک تک لحظاتتان در این سرزمین دوست‌داشتنی لذت ببرید. اگر هم دوست دارید تا به خرید کردن بپردازید، بازار سنتی کاشان می‌تواند انتخاب خوبی برای یک گشت و گذار جانانه باشد و شما را با حال و هوای قدیمی شهر آشنا کند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *