رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ مهر ۱۳۹۴

درخواست دفاتر گردشگری سلامت برای استفاده از ویزای «T»

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۴/۰۷/۰۴- دفاتر خدمات گردشگری سلامت که با صلاحدید شورای راهبردی فعالیت می‌کنند، متقاضی استفاده از ویزای T شده و در بازاریابی‌های خود بیماران گردشگر را به کشور می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نشست و نخستین سالگرد تشکیل شورای راهبردی گردشگری سلامت هفته گذشته با حضور نمایندگان و اعضای این شورا برگزار شد. معاون گردشگری در این نشست گفت: «چهار عضو شورا بر اساس تفاهم‌نامه سال ۹۳ که میان وزرای خارجه، بهداشت و درمان، علوم پزشکی، نظام پزشکی و سازمان میراث فرهنگی امضا شد، تکالیفی را برای دسترسی به اهداف مشترکی در ارتباط با توسعه، تثبیت و مدیریت گردشگری سلامت کشور عهده‌دار شده‌اند که این تکالیف به فعالیت‌های مختلفی تقسیم می‌شود. این شورا وظایف مربوط به هر دستگاهی را تبیین کرده است.»

به گفته رحمانی موحد، «استفاده از مزایای روادید T زمانی می‌تواند در چرخه برنامه‌های معاونت گردشگری کشور باشد که دفاتر خدمات گردشگری سلامت که با صلاحدید شورا فعالیت می‌کند، متقاضی استفاده از این ویزا شوند و در بازاریابی‌هایی که انجام می‌دهند، نوع بیماران و گردشگران را در قالب تسهیلات این ویزا مشخص ‌کنند.» وی ادامه داد: «اگر سه گام اساسی در این شورا نهادینه شود، یکی از آنها دفاتر مجری و فعالانی خواهد بود که شیوه‌نامه فعالیت آنها تصویب و ابلاغ شده است. گام دیگر شناخت موانع و امکانات خدمات در بیمارستان‌ها است که به مراحل پایانی رسیده است.» معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور تصریح کرد: «گام دیگر نظام قیمت‌‌گذاری مراکز است که این سه گام تا قبل از سال آینده عملیاتی می‌شود و در سال‌های آینده وارد بازاریابی انبوه خواهد شد. همچنین اساسنامه سندیکای پزشکان و بیمارستان‌های فعال نیز در همین راستا به‌زودی مشخص خواهد شد.»

pic6 درخواست دفاتر گردشگری سلامت برای استفاده از ویزای «T»

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *