رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۴ خرداد ۱۳۹۴

دبیرکل اکو : فرصت های سرمایه گذاری در کاشان بررسی می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۳/۰۴- دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو گفت : پیشنهاد فرماندار کاشان در خصوص سرمایه گذاری در فرصت های گردشگری، صنعت فرش و گیاهان دارویی این خطه در اکو بررسی می شود.
دبیرکل اکو : فرصت های سرمایه گذاری در کاشان بررسی می شود
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری کاشان شمیل العسکروف در نامه ای به ابوالفضل صدراییه فرماندار کاشان از مهمان نوازی مردم، مدیریت شهری و فرمانداری کاشان قدردانی کرد.

وی در این نامه افزود: سفر دو روزه اعضای سازمان همکاری اقتصادی اکو برای برگزاری دویست و دومین جلسه شورای نمایندگان دائم سازمان همکاری اقتصادی اکو این فرصت را فراهم کرد تا فرهنگ غنی و معماری باشکوه کاشان بیش از گذشته در معرض دید نمایندگان کشورهای اکو قرار گیرد.

دویست و دومین نشست بین المللی اکو در کاشان بیستم اردیبهشت سال جاری، با حضور شمیل عسگراف دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی، افتخار عارف حسین رییس موسسه فرهنگی اکو و اعضای عضو سازمان همکاری اقتصادی به مدت دو روز در کاشان برگزار شد.

نشست تخصصی اعضا، نشست مشترک با سرمایه گذاران منطقه کاشان، بازدید از گلستان های قمصر، بازدید از باغ تاریخی فین و تپه های سیلک بخشی از برنامه های سفر اعضای اکو به کاشان بود.

در این نشست همکاری اقتصادی و طراحی و ارائه چشم اندازهای منطقه ای در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و ایجاد زمینه های لازم برای حضور سفیران، تاجران و بازرگانان کشورهای عضو سازمان اکو از جمله مباحث این نشست بود.

1511 دبیرکل اکو : فرصت های سرمایه گذاری در کاشان بررسی می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *