رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ تیر ۱۳۹۳

خیز اروپا بسوی صنعت ۱۹۰ میلیارد دلاری گردشگری حلال

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ – خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین‌الملل ـ اروپا تابستان امسال میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی گردشگری حلال می‌شود. هدف ازاین همایش کشف راه‌هایی برای سرمایه‌گذاری دریکی از صنایعی است که پرشتاب‌ترین سرعت رشد را درجهان دارد.

کنفرانس صنعت گردشگری حلال که ۲۲ و ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۴ دراندلس واقع در اسپانیا برگزار می‌شود قرار است فعالان صنایع مسافرتی را از سراسرجهان برای بحث و بررسی درباره راه‌های کسب بیشترین بهره برداری ازاین بازار رو به رشد گردهم آورد.

دراین همایش هدف اصلی تجهیز نمایندگان شرکت کننده به آخرین دستاوردها و اطلاعات جاری دراین بازار و پیش بینی‌های جاری دردرک این صنعت و گرایش‌های حاکم برآن و نیز درک چگونگی ورود به این بازار پرسود جامعه مسلمان است. طبق آخرین آمارهای منتشر شده بخش گردشگری حلال به تنهایی در سال ۲۰۱۳ ارزشی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد دلار از محل ۱۳ درصد از کل پول خرج شده در سراسر جهان را تولید کرد.انتظار می‌رود که این صنعت تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱۹۲ میلیارد دلار افزایش یابد.

“محمود تسنیم”ازدبیرخانه همایش گردشگری مسلمان CMM گفت:« این فرصتی بی سابقه برای گردشگری حلال است که به طور مستقیم در واکنش به روند جاری بازارو توجه به نیازهای صنعت گردشگری طراحی و برگزار می‌شود. درواقع این اولین بار است که از منظریک همایش جهانی به بازار گردشگری حلال درتمام جزییات آن توجه می‌شود و این درعین حال فرصتی برای کشورهای اروپایی برای جذب گردشگران بیشتر وتقویت اقتصاد است.»

وی اظهار امیدواری کرد که از تمام مناطق جهان نمایندگانی برای ارائه فرصت در کشورهای اروپایی دراین همایش حاضر شوند. همچنین افزود که اکنون هرکشوری علاقمند به کسب و کار درگردشگری حلال شده است زیرا با توجه به افزایش تعداد گردشگران مسلمان که علاقمند به گذراندن تعطیلات واوقات فراغت درکشورهای اروپایی هستند، این صنعت نیز بیش ازهمیشه جذاب و پرسود می‌شود.

این کنفرانس همچنین راه گسترده‌ای برای ایجاد شبکه‌ای است درحوزه تجارت وصنایع مسافرتی از سراسر جهان که با استفاده از فرصت سکوی جهش تازه‌ای را در رونق کسب و کار خود ایجاد کنند.

دراین همایش نمایندگانی از آژانس‌های مسافرتی، دفترها و وزارتخانه های گردشگری، تورگردان ها و رستوران‌داران و فعالان رسانه‌ای و هتل‌ها و خطوط هوایی و تمام تامین کنندگان خدمات مسافرتی شرکت دارند. همچنین با نمایشگاه‌ها و سمینارهای جانبی از سوی متخصصان این صنعت همراه است.

IMAGE635398341726281414 خیز اروپا بسوی صنعت 190 میلیارد دلاری گردشگری حلال

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *