جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

حضور پر رنگ جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه گردشگری ورشو

تاریخ بروزرسانی :
۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۲/۰۱-به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، در این جشنواره که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو و همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان و اتاق توریسم لهستان، ایران از ۲۸ الی ۳۰ فروردین ماه در شهر ورشو پایتخت لهستان برپا شد نمایندگان موسسات گردشگری از شهرهای مختلف کشورمان به معرفی جاذبه های توریستی ایران پرداختند.

اجرای موسیقی سنتی و محلی ایرانی توسط گروه نغمه اصفهان و نیز برپایی مراسم ویژه ‘شب ایران’ از دیگر برنامه های این جشنواره بود که مورد توجه ویژه تورگردانان و صاحبان آژانس های مسافرتی لهستان قرار گرفت.

رامین مهمان پرست سفیر کشورمان در لهستان نیز در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لهستان توسعه همکاری های گردشگری را یکی از مهمترین اولویت های کاری خود قرار داده و توانسته با همکاری اتاق گردشگری لهستان برنامه جامع یک ساله همکاری های گردشگری دو کشور را تهیه و عملیاتی کند.

وی بر اهمیت برقراری پروازهای مسقیم میان ایران و لهستان به عنوان موتور محرکه همکاری های اقتصادی، گردشگردی و فرهنگی تاکید کرد.

در این نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مقاصد جدید گردشگری مردم لهستان معرفی شد.

1060 حضور پر رنگ جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه گردشگری ورشو

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *