رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ دی ۱۳۹۲

جزیره هرمز می تواند قطب مهمی برای توسعه گردشگری باشد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۰/۸ – خبرگزاری مهر: معاون سابق وزارت علوم گفت: جزیره هرمز می تواند قطب مهمی برای توسعه گردشگری باشد.

دکتر علی اکبر متکان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: جزیره هرمز با سابقه طولانی که دارد  می تواند قطب مهمی برای توسعه گردشگری برای ایران اسلامی باشد.

معاون سابق وزارت علوم در بازدید از ویژگیها و پتانسیلهای گردشگری هرمز، نیز گفت جزیره هرمز برای کسانی که به جمهوری اسلامی علاقمند هستند یک جزیره استراتژیک و گردشگری  می باشد که استراتژیک بودن این جزیره بخاطر این است که جایی قرار گرفته که می تواند دو دریای خلیج فارس و دریای عمان به هم دیگر متصل کند.

دکتر متکان گفت: در این بازدید بسیج اساتید شناخت بیشتری از جزیره داشته و هرمز از نظر استرتژیکی و منابع که دارد بررسی کردند و این برای بسیج اساتید دانشگاه بسیار جالب و حائز اهمیت بود.

وی اظهارداشت با این بازدید می توان مسائل و مشکلات هرمز شناخت داشته باشند و به دنبال آن از طریق نظریه پردازی و انتقال آن به مرکز امکان تحول به جزیره پیش بیاورند.

متکان نیز گفت: جزیره هرمز نیاز به حمایت بیشتر دولت دارد که در بخش اشتغال حساسیت بیشتری داشته باشد و مردم این جزیره از این بن بست اقتصادی خلاص کند.

وی گفت: بسیج اساتید کشور در جهت توسعه هرمز آمادگی ارائه هرگونه نظرات کارشناسی و تخصصی را دارند و این مهم را به دانشجویان و سایر اساتید منتقل خواهند کرد تا در قالب پایان نامه ها تخصصی دانشجویان در جهت  توسعه هرمز کمک کرده باشند .

IMG12245469 جزیره هرمز می تواند قطب مهمی برای توسعه گردشگری باشد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *