رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ بهمن ۱۳۹۲

جای خالی دفاتر گردشگری ایران در خارج کشور

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۱۰ – کیش- ایرنا- مدیر دفتر وزارت گردشگری مالزی در ایران می گوید:وظیفه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران است که در سایر کشورها دفتر ویژه معرفی جاذبه های گردشگری دایر کند.

فرهاد جعفری، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کیش افزود: سال گذشته سفارت ایران در مالزی از نمایندگان ۳۰ آژانس گردشگری برای سفر به ایران دعوت کرد که تنها اعزام یک یا دو گروه از گردشگران مالزیایی به ایران را در پی داشت که از آن حکایت دارد که تاسیس دفتر گردشگری ایران اثربخش تر است.

وی که برای شرکت در هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی به جزیره کیش سفر کرده است، هدف از فعالیت دفتر وزارت گردشگری مالزی در ایران و حضور آن در این نمایشگاه را معرفی جاذبه های گردشگری این کشور به ایرانیان عنوان کرد.

جعفری گفت: مالزی کشوری جذاب برای گردشگران مسلمان و خانواده ها است که ایرانیان به ویژه از جشنواره های خرید آن در تابستان و پاییز استقبال می کنند.

مدیر دفتر وزارت گردشگری مالزی در ایران اظهار کرد: اقبال ایرانیان برای سفر به مالزی در حالی است که جاذبه های ایران دست کمی از این کشور واقع در جنوب شرق آسیا ندارد و حتی می توان گفت از نظر تاریخ، فرهنگ و هنر و … این جاذبه ها از شمار زیادی از کشورها بیشتر است.

وی ادامه داد: اگر ایران می خواهد سهم شایسته ای در بازار گردشگری جهان داشته باشد باید دفاتر گردشگری خود را در سایر کشورها برپا کند، کاری که امروز ما در ایران برای کشور مالزی انجام می دهیم.

جعفری اظهار کرد: در صورت تحقق این امر، می توان امید داشت که در آینده نزدیک شاهد حضور شمار زیادی از گردشگران خارجی در ایران باشیم.

هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه صنایع دستی شامگاه سه شنبه در کیش گشایش یافت و تا شامگاه جمعه یازدهم بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
81018148-5459049 جای خالی دفاتر گردشگری ایران در خارج کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *