رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷

تهران، شهری اسلامی با بازارهای خرید بزرگ

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۲/۱۵ – تهران – ایرنا – یک بانوی روس از تهران به عنوان شهری اسلامی و مدرن نام برد و گفت: این شهر دارای بازارهای بزرگ و جذاب برای خرید است.

میشینا لودمینا رورنامه نگار و فعال حقوقی روسیه که به عنوان یکی ازسفیران صلح سازمان ملل فعالیت می کند، چند روز پیش جهت شرکت در چهارمین دوره دانش افزایی شجره طوبی هفته گذشته به تهران سفر کرده بود.

این مراسم با حضور ۱۹ نفر از بانوان روس زبان کشورهای آسیای میانه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.بانوان حاضر دراین دوره دانش افزایی ضمن آشنایی با اصول دینی ازگوشه کنار تهران بازدید کردند.

لودمینا با اشاره براینکه ،جلوه های اسلام در تهران او را جذب کرده گفت: نحوه برخورد زنان ایرانی با اسلام برایم قابل توجه است.

این فعال روس مشاهدات خود در سفر به تهران برای خبرنگار ایرنا چنین بازگو کرد: برخلاف تصورم تهران شهری بزرگ و مدرن است که بازارهای خرید بزرگی دارد؛ می توان ساعت ها در بازارهای های این شهر با لذت قدم زد.

رییس اتحادیه زنان مسلمان گرجستان نیز تهران را از جمله شهرهای مدرن دنیای اسلام دانست.

گلشه نعمت اوا به ایرنا گفت: اسلام به خوبی در تهران به چشم می خورد از این رو می توانیم این شهر را پایتخت اسلام در منطقه نام گذاری کنیم؛ تهران افتخار ما مسلمانان است.

عضو شورای مفتیان روسیه با بیان اینکه سفر به تهران برای او به یاد ماندنی شده است، گفت: تهران به خوبی می تواند نمایانگر اسلام و زیبایی های آن برای جوانان امروز باشد.

رزا زوباروا نیز به ظرفیت های دانشگاهی تهران اشاره کرد و اظهارداشت: کثرت دانشگاه ها در تهران نشان دهنده پویایی علمی این شهر است؛ تهران می تواند به ارتقا آموزش مبانی دینی کمک کند.

دبیر حرکت وحدت ملی و احیا تاجیکستان نیز فعالیت زنان ملسمان در تهران را قابل توجه توصیف کرد.

گلناز طاهراوا که برای دومین بار به ایران سفر کرده بود اظهار کرد: تهران شهری بسیار جذاب و توریستی است که اسلام را در جامعه ای مدرن به تصویر می کشد؛ بازارهای خرید این شهر یکی از جذابیت های آن است.

81073533-5547036 تهران، شهری اسلامی با بازارهای خرید بزرگ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *