رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ بهمن ۱۳۹۳

تبدیل برج میلاد به کاخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۱۱- مدیرعامل برج میلاد تهران از آمادگی این برج برای برگزاری هفته‌های فرهنگی کشورهای مختلف خبر داد و گفت: برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایران محل افتخارات فرهنگی است و امیدوارم همانطور که امروز این برج تبدیل به کاخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری شده است، بتواند میزبان خوبی برای مهمانان خارجی در هفته‌های فرهنگی باشد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرزاد هوشیار پارسیان در دیدار با سفرای کشورهای جهان در برج میلاد تهران، با بیان این مطلب گفت: برج میلاد تهران دارای رکوردهای جهانی است و ما درصدد هستیم تا با کمک شما سفرا، ششمین برج بلند مخابراتی دنیا را به عنوان یکی از اماکن گردشگری و فرهنگی تهران بیشتر به دنیا بشناسانیم.

وی افزود:برج میلاد تهران قطورترین سازه راس را در میان برج های مخابراتی دنیا دارد و شاید یکی از مزیت های این برج نسبت به سایر برج های مخابراتی دنیا این است که این برج کاملا ایرانی است و توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است.

هوشیار پارسیان با بیان اینکه امروز برج میلاد تهران به محل افتخارات فرهنگی و کاخ جشنواره های فرهنگی و هنری تبدیل شده است، توضیح داد: برج میلاد تهران عمری ۴۰۰ ساله خواهد داشت و قرار است پس از گذشت ۱۰۰ سال به یک سازه کلاسیک برای گردشگران تبدیل شود، بنابراین این محل باید محلی برای برگزاری مراسم های فرهنگی باشد تا بتوان در طول ۱۰۰ سال آینده به عنوان یادمان ملی ایرانیان یاد کرد.

مدیرعامل برج میلاد تهران سپس خطاب به سفرای کشورهای جهان گفت: ما امروز از شما سفرا می خواهیم که ما را در معرفی این برج در دنیا کمک کنید و همچنین میزبان شما در برگزاری هفته های فرهنگی شامل هفته فیلم، شعر، معرفی آیین و آداب و رسوم سنتی خواهیم بود.

در این مراسم سفرا و رایزنان فرهنگی کشورهای تونس، کروواسی، کوبا، دانمارک، اندونزی، برزیل، اردن، بلغارستان، الجزایر، سریلانکا،لبنان، موریتانی، پاکستان، فیلیپین، لهستان، تاجیکستان،کومور،افغانستان،اکوادور،لیبی، یمن و … حضور داشتند و از بخش‌های مختلف برج میلاد تهران بازدید کردند.

528 تبدیل برج میلاد به کاخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *