جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بوتیک هتل سوریجان کاشان

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مهر ۱۳۹۹

بوتیک هتل سوریجان کاشان یکی از هتلهای سنتی این شهر تاریخی است .عمارت بوتیک هتل سوریجان بنایی است با قدمت بیش از ۲۵۰ سال که در دوره قاجار سنگ بنای آن گذاشته شده و در محله اصیل و قدیمی سوریجان قرار گرفته است . موقعیت مکانی بنا به نحوی است که در بافت قدیمی کاشان بوده و با عبور از کوچه های محله سوریجان می توان به بناهای فاخر و قدیمی شهر دست پیدا کرد .برای ورود به سوریجان از کوچه باریکی که طاق آن با ساباط های زیبا گره خورده و کف آن نیز با سنگ‌فرشی طوسی مزین شده عبور می‌کنید و به یک محیط آرام خواهید رسید که چهار سکوی پیرنشین دارد. درب سمت راست که سنگ های پیر نشین سفید رنگ دارد بوتیک هتل سوریجان است.

%name بوتیک هتل سوریجان کاشان

اقامتگاه بومگردی سوریجان پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است.اقامتگاه سنتی سوریجان در دو طبقه و ۸ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.بوتیک هتل سوریجان با معماری گودال باغچه و بهره مندی از حیاط مرکزی و ساخته شده در ۲ طبقه دارای ۸ اتاق به صورت یک اتاق یک تخته (سینگل)، سه اتاق ۲ تخته – دبل نرمال و چهار اتاق ۲ تخته – دبل پلاس می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۰ گردشگر را دارد. در طبقه پایین ۳ اتاق و در طبقه بالا ۵ اتاق وجود دارد، تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت فرنگی و حمام)، تلفن، یخچال، مینی بار و سشوار هستند. سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) نیز به صورت اشتراکی داخل محوطه هتل موجود است. اتاق های پلاس و نرمال هر دو دارای یک تخت دو نفره هستند و تنها تفاوت آن ها در سایز اتاق است که اتاق های دبل پلاس فضای نشیمن نیز دارد.

%name بوتیک هتل سوریجان کاشان

تمامی پرسنل رزرواسیون هتل مسلط به زبان انگلیسی بوده و برای آسایش بیشتر تورهایی با موضوعات مختلف برای شما در نظر گرفته شده که برای اطلاع از آن بنا به فصول مختلف می‌توانید با پرسنل پذیرش در تماس باشید.برای راحتی میهمانان کلیه اطاق‌ها دارای منوی بالش و رواندازهای تابستانی و زمستانی بوده و بواسطه ایجاد فضایی آرام در اطاق‌های این هتل تلویزیون وجود ندارد همچنین بواسطه حفظ حریم برای آرامش افراد از پذیرش کودکان زیر ۱۲ سال معذوریم.از جمله امکانات و خدماتی که سرای سنتی سوریجان برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف مجهز به دوربین مدار بسته، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه های دیدنی، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر و آشپزخانه مجهز اشاره کرد.از دیگر امکانات جالب این هتل می توان به ارائه منو بالش و رواندازهای تابستانی و زمستانی اشاره کرد.سرای سوریجان در طبقه پایین دارای فضای مخصوص و بسیار زیبا برای سرو صبحانه (صبحانه خوری) نیز می باشد.

بوتیک هتل سوریجان کاشان 3 بوتیک هتل سوریجان کاشان

جاهای دیدنی اطراف

هتل سنتی سوریجان با قرار گرفتن در مرکز شهر و محله ی اصیل و قدیمی کاشان فاصله کوتاهی تا جاذبه های گردشگری فاخر و ارزشمند این شهر دارد. باغ و حمام فین کاشان، غار نیاسر، مسجد آقا بزرگ، قدمگاه حضرت علی (ع)، آرامگاه شاعر نامی سهراب سپهری، شهر زیرزمینی نوش آباد، روستاهای دیدنی قمصر و ابیانه از مهم ترین و دیدنی ترین اماکن گردشگری و توریستی کاشان به شمار می آیند.

بوتیک هتل سوریجان کاشان 2 بوتیک هتل سوریجان کاشان

نحوه دسترسی به بوتیک هتل سوریجان

آدرس :استان اصفهان ، شهر کاشان ، خیابان فاضل نراقی، کوچه حاج بابا عطوف

بوتیک هتل سوریجان کاشان بوتیک هتل سوریجان کاشان
بوتیک هتل سوریجان کاشان بوتیک هتل سوریجان کاشان

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *