جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین گالری های هنری تهران

تاریخ بروزرسانی :
۷ آذر ۱۳۹۷

تهران پایتخت ایران جاهای دیدنی زیادی دارد اگر در تهران زندگی می کنید و به هنرهای تجسمی و نقاشی و همچنین گالری در تهران هم علاقه مند هستید پس بهتر است این مقاله را مطالعه بفرمایید ما در اینجا سعی کردیم بهترین گالری های هنری تهران را که آثار هنری زیبایی به نمایش می گذارند, به شما معرفی کنیم . قبل از رفتن به این گالری ها با آنها آشنا شده و مسیرهای دسترسی به آنها را بررسی کنید . امیدواریم از رفتن به این گالری ها لذت ببرید .

گالری هنری آران

گالری هنری آران در لیست بهترین های تهران قرار دارد و در عرصه هنری هم خیلی کوشا می باشد . اگر به سبک هنر های جنوب غرب و جنوب شرق آسیا علاقه مند هستید حتما سری به این گالری هنر در تهران هم بزنید و از آثار زیبای به نمایش گذاشته شده هم دیدن کنید و لذت ببرید .
آدرس : کریم خان زند – خیابان خردمند –شمالی – کوچه دی – پلاک ۱۲

آران 1 بهترین گالری های هنری تهران

آران بهترین گالری های هنری تهران

گالری هنری هما

این گالری در سال ۸۴ تاسیس شده و تا به امروزه ۱۰ نمایشگاه از هنر های تجسمی تو این گالری برگزار شده است . گالری هما از داخل ایران و خارج از کشور هم متقاضی دارد و هنرمندان زیادی که به این مکان علاقه مند هستند به دیدن این گالری می آیند .
آدرس : خیابان کریم خان زند – خیابان سنایی – کوچه چهارم غربی – پلاک ۸ – واحد ۱

هما بهترین گالری های هنری تهران

نگارستان آن

این مکان در سال ۸۸ تاسیس شده و فضای خیلی خاصی دارد، سقف اون بلنده و به ارتفاع ۵ متر هم میرسد.انواع نمایشگاه های عکاسی، مجسمه سازی و یا نقاشی تو این گالری به نمایش درمی آید و ساعت کاری گالری نگارستان آن از شنبه تا جمعه ۱۱ تا ۸ شب می باشد .
آدرس : ونک – خیابان سئول – پلاک ۴۰

آن بهترین گالری های هنری تهران

نگارخانه الهه

مدیر این گالری یک نقاش است و در سال ۷۸ گالری را برای دو منظور تشویق هنرمندان و کمک به هنرمندان تاسیس کرده است . گالری الهه از شنبه تا پنج شنبه آماده به کارمی باشد و ساعات کاری نگارخانه الهه هم از ۴ بعدازظهر تا ۸ شب برای بازدید کنندگان است .
آدرس : خیابان آفریقا – انتهای خیابان گلفام – سمت راست – بن بست امینی – پلاک ۳

الهه بهترین گالری های هنری تهران

گالری اعتماد

این گالری ۴ شعبه دارد که یکی از بهترین گالری های هنری در تهران می باشد . این گالری هم محل برگزاری نمایشگاه های آثار هنر تجسمی و مفهومی است ولی بیشتر روی هنرهای تجسمی و آثار حجمی تمرکز دارد ساعات بازدید از این مجموعه هم از ۱۴ تا ۲۰ است و این گالری در روزهای دوشنبه هم تعطیل می باشد .
آدرس این گالری هنر در تهران : نیاوران – میدان یاسر – خیابان صادقی قمی – خیابان بوکان – پلاک ۴

اعتماد بهترین گالری های هنری تهران

گالری سیحون

این گالری یکی از قدیمی ترین و بهترین گالری های هنری در تهران است که در سال ۱۳۴۵ هم احداث شده. بیش از ۱۵۰۰ بار میزبان نمایشگاه های مختلف تجسمی هم بوده است . گالری سیحون به جز دوشنبه ها و جمعه ها در ساعات ۹ تا ۱۱ پذیرای بازدیدکنندگان می باشد .
آدرس گالری در تهران : خیابان وزراء – کوچه چهارم – شماره ۱۱

سیحون بهترین گالری های هنری تهران

گالری راه ابریشم

آثار این گالری مربوط به هنر و عکاسی می باشد .گالری راه ابریشم در سال ۸۰ احداث شده و تا به امروز هم بازدیدکنندگان بسیاری داشته است .هدف این گالری کمک به توسعه هنر و عکاسی در کشور است.این گالری بجز روزهای شنبه بقیه روزهای هفته از ساعت۱۱ تا ۱۹ قابل بازدید است.
آدرس این گالری در تهران : خیابان لواسانی غربی(فرمانیه) – بین خیابان آبکوه و آقایی – پلاک ۱۰۳ – واحد ۲

راه ابریشم بهترین گالری های هنری تهران

گالری سین

این مکان تنها گالری هنر در غرب تهران می باشد و یکی از بهترین گالری های هنری تهران هم محسوب میشود که در سال ۸۸ هم تاسیس شده و با هدف جوان گرایی و تشویق هنرمندان پا به عرصه گذاشته است . ساعات کار این نگارخانه هم به جز پنج شنبه ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ می باشد .
آدرس گالری هنر در تهران : شهرک غرب – خیابان هرمزان – خیابان پیروزان جنوبی – خیابان دوازدهم – پلاک۱۶

سین بهترین گالری های هنری تهران

گالری اثر

یکی از مهمترین نگارخانه های تهران این مجموعه تحت عنوان گالری اثر است که با برگزاری نمایشگاه های اثار هنری و تجسمی سهم بزرگی در فرهنگ سازی شهر داشته است . این مکان در روزهای هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۰ قابل بازدید می باشد .
آدرس گالری در تهران : خیابان ایرانشهر – کوی برفروشان – شماره ۱۶ – روبروی خانه هنرمندان

اثر بهترین گالری های هنری تهران

گالری شیرین

این گالری یکی از محبوبترین ها در تهران است که می توانید آثار زیبای هنری مثل نمایشگاه های عکاسی، مجسمه، هنرهای تجسمی را با قیمت های مناسب خریداری کنید.گالری شیرین دوشنبه ها تعطیل است و بقیه روزهای هفته هم از ساعت ۱۱ تا ۷ شب پذیرای بازدید کنندگان می باشد .
آدرس گالری هنر در تهران : خیابان کریمخان زند – خیابان سنایی – کوچه ی سیزدهم – پلاک

شیرین بهترین گالری های هنری تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 1.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حسن حسن زاده

    مردم عزيز بايد به اين گالري ها برن تا هنرمندان تشويق بشن و انگيزه براي هنر خود داشته باشند

    ۲۶ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    همه گالری ها رو رفتم و همشون هم فضای خوب و بزرگی رو داشتن

    ۲۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *