جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین کافه های تهران با روف گاردن

تاریخ بروزرسانی :
۷ مهر ۱۴۰۰

در این مطلب می خواهیم بابهترین کافه های تهران با روف گاردن آشنا شویم . روف گاردن ها امروزه به عنوان جذاب ترین و پر طرفدارترین مکانها برای کافه و رستوران  شناخته شده اند . از زمانیکه ویروس منحوس کرونا هم مهمان ناخوانده در کل دنیا شد . برای رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر مردم دوست دارند که دیدارها و جلسات خود را در فضای باز برگزار کنند . چشم اندازهای زیبا و هوای دلپذیری که در روف گاردن ها وجود دارد در کنار صرف یک نوشیدنی و همراهی دوستان بسیار لذت بخش است . کافی شاپ روف گاردن ها گزینه مناسبی برای فصل بهار و تابستان هستند . در این فضاهای بی نظیر با چشم انداز سطح شهر شما می توانید با دوستان یا خانواده خود ملاقات کنید یا یک بعد از ظهر را به خلوت خود در کافه بپردازید.

داشتن یک باغ بام یا روف گاردن که فضای سرسبز و بیشتری را برای دورهمی های ما ایجاد نماید، امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته است. در این میان طراحی و ساخت روف گاردن های لاکچری در سال های اخیر یکی از سوالات بسیاری از کاربران بوده و در حقیقت افراد زیادی با این چالش مواجه می شوند که چگونه می توانند یک روف گاردن لاکچری و بسیار زیبا را برای ساختمان خود ایجاد نمایند.

کافه روف گاردن ریوان

کافه ریوان یکی دیگر از کافه های ساخته شده در فضای روف گاردن تهران است که با منوی متنوع و فضای دلپذیر و جذاب، همه روزه پذیرای میهمانان خود می باشد. فضای داخلی و خارجی این کافه محیط مناسبی برای دورهمی های دوستانه، خانوادگی و حتی قرارهای کاری است. همچنین فضای این کافه برای خلوت های شخصی نیز بسیار مناسب است. شما می توانید با دید کلی به شهر تهران، لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنید. این کافه ۶۰ نفر ظرفیت دارد که برای برگزاری جشن ها، میهمانی ها و تولدها نیز مناسب است. اینترنت رایگان نیز از جمله ویژگی های این کافه است.

آدرس : منطقه ۵ شهرداری تهران، فردوس، بلوار فردوس شرق، سر وفا آذر، پاساژ آیریک سنتر، طبقه ۶، پلاک ۴۰۱

%name بهترین کافه های تهران با روف گاردن

کافه رستوران سرای علا

این کافه رستوران روف گاردن یکی از شناخته شده ترین کافه رستوران های پشت بام در تهران است. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی را در منو ببینید. فضای این رستوران تلفیقی از المان های ایرانی، لبنانی و ترکی است که با درهم آمیخته شدن سنت و مدرنیته توانسته محیطی جذاب، دلنشین و زیبا برای مشتریان فراهم نماید.

آدرس : خیابان فرمانيه، روبروى بيمارستان فرمانيه، مركز خريد برند سنتر، طبقه دوم رستوران كافه ايرانى– لبنانى سراى علا

کافه اعلا بهترین کافه های تهران با روف گاردن

کافه رستوران ویکولو

کافه ویکولو در تهران ۲ شعبه دارد که اولین شعبه آن در طبقه‌ی بالایی یا تاپ روف مجتمع مدرن الهیه قرار دارد. این کافه با نام ویکولو که در زبان ایتالیایی به معنی کوچه است، فضایی کوچه مانند با درب ورودی مزین شده به مجسمه های حجاری شده، دارد. آب نمای سنگی، سنگ فرش کف کافه، استفاده از رنگ های سفید و شیری در محیط، میز و صندلی های حصیری، چترهای رنگی، همه و همه فضایی ایتالیایی و مدرن را برای مشتریان ایجاد کرده است. طراحی و اجرای روف گاردن این کافه ها با دارا بودن فضای باز و بسته، محیطی خوب توامان با آرامش را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

شما می توانید برای قرارهای دوستانه، خانوادگی و یا قرارهای کاری خود از محیط این کافه رستوران روف گاردن تهران استفاده نمایید. در منوی این رستوران نیز انواع پیش غذا، قهوه دمی، کرپ، صبحانه، غذای اصلی، دسر، شیک، چای و دمنوش و آبمیوه طبیعی وجود دارد.

آدرس : منطقه ۱ تهران، الهیه، آفریقای شمالی، مرکز خرید مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

ویکولو بهترین کافه های تهران با روف گاردن

کافه رستوران ایتالیایی فلورین (ارگ)

این کافه رستوران فضایی بسیار زیبا و جذاب با ویویی عالی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. در فضای بزرگ و جذاب این رستوران می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و یا شیک ها و انواع نوشیدنی ها را امتحان کنید. این کافه روف گاردن تهران نیز محل مناسبی برای دورهمی ها می باشد. در منوی این رستوران پیش غذا، سالاد، قهوه دمی، پیتزا، صبحانه، پاستا، پنینی، غذای کودک، بشقاب ها، شیک ها، کیک و دسر، قهوه، قهوه سرد، آبمیوه طبیعی، نوشیدنی گرم و چای و دمنوش وجود دارد.

آدرس : منطقه ۱ تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع ارگ تجریش، طبقه چهارم، کافه روف گاردن فلورین

کافه رستوران ایتالیایی فلورین ارگ 800x450 بهترین کافه های تهران با روف گاردن

کافه رستوران جیلاردینو

این کافه رستوران با منوی متنوع انواع غذاهای ایرانی، فست فود، پاستا و کافه در روف گاردن مجتمع تجاری بوستان واقع شده است. این کافه رستوران با دارا بودن فضای باز و بسته می تواند رضایت مشتریان خود را با هر سلیقه ای جلب نماید. محیط دنج و زیبای این رستوران با دکوراسیون سنتی چوبی در کنار فضای سبز زیبا، قادر خواهد بود تا یک بعد از ظهر یا شب خاطره انگیز را برای شما به یادگار بگذارد.

آدرس : منطقه ۲ شهرداری تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، مرکز خرید بوستان

کافه رستوران جیلاردینو بهترین کافه های تهران با روف گاردن

کافه رویال میراژ

این کافه رستوران در محیطی زیبا، دنج و جذاب با دکوراسیونی خاص با انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی، فست فود و منوی کافی شاپ از میهمانان خود پذیرایی می کند. در فضای این رستوران می توانید در کنار صرف غذا کل شهر تهران را تماشا کنید و از محیط لذت ببرید. در منوی این کافه رستوران انواع پیش غذا، پیش غذای گرم، سوپ، سالاد، پیتزا، غذای دریایی، غذای اصلی، پاستا. دسر و بستنی، میلک شیک، قلیان، کیک، کوکتل ها، نوشیدنی ها، آبمیوه، قهوه، دمنوش، گلاسه و چای وجود دارد.

آدرس : تهران، خیابان دولت، چهارراه قنات، مجموعه تالارهای ژابیز، طبقه ششم، کافه رستوران میراژ

کافه رویال میراژ بهترین کافه های تهران با روف گاردن

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد