جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه لورکا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱ تیر ۱۳۹۹

کافه لورکا تهران یک عمارت سفید رنگ با ستون های بزرگ و جذاب است که در واقع حیاط بسیار زیبای آن تبدیل به کافه شده است.این کافه فقط دارای فضای باز برای نشستن می باشد و فضای داخلی ندارد و به همین منظور شاهد چتر و مه پاش در فضای بیرون کافه برای راحتی و آسایش مشتری ها هستیم.موسیقی ملایم و بدون کلامی که در فضای حیاط در حال پخش هست، محیط آرام بخشی را برای شما در طبیعت فراهم خواهد کرد.

%name کافه لورکا تهران

همان طور که گفته شد فضای لورکا، حیاط عمارت «پژوهشکده‌ی مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه» است که خود عمارت با ابهتی که دارد زیبایی به‌خصوصی به حیاط لورکا داده است. پله‌های ورودی و فضای کافه با گلدان‌های بزرگ گیاه پوشیده شده و حس سرزندگی را در لحظه‌ی ورود به هر شخصی منتقل می‌کند. حوض مستطیل‌شکل و سنگفرش‌های حیاط، حال‌وهوای خیلی خوبی دارد و حس خوبی که منتقل می‌کند، باعث می‌شود هر دغدغه‌ای که در زندگی دارید را زیر سنگفرش‌های زیر پا چالش کنید. وسط حیاط هم حوض بزرگی قرار دارد که محیط کافه را دلچسب‌تر کرده است. چیدمان حیاط لورکا برای دورهمی های دو تا شش نفره مناسبه و چند میز و صندلی شیشه‌ای در فضای حیاط و چند میز و صندلی سنگی هم در ایوان عمارت چیده شده است.

%name کافه لورکا تهران

منوی کافه لورکا شامل انواع نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، انواع شیک‌ها، عرقیجات، غذاها و سالادها می‌شود. بعضی از خوراکی‌هایی که در منوی لورکا به چشم می‌خورد عبارتند از قهوه‌ی اسپرسو، قهوه‌ی موکا، شیک نسکافه، شیک نوتلا، سالاد لورکا، انواع پاستا، ساندویچ مرغ و برگر مخصوص لورکا است. البته خوراکی‌های دیگری نیز در منو وجود دارد که تنوع را زیادتر کرده اند. قیمت‌ها مناسب هستند و همه افراد از جمله دانشجوها و کارمندها می‌توانند در فضای این کافه، از یک دورهمی با غذاهای خوشمزه و باکیفیت لذت ببرند.

%name کافه لورکا تهران

نحوه دسترسی به کافه لورکا

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا

ساعت کاری: ۸ صبح تا ۱۲ شب

%name کافه لورکا تهران
%name کافه لورکا تهران
%name کافه لورکا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمود بخیت

    همه چیز عالی بود

    ۱۵ دی, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد