رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ بهمن ۱۳۹۸

بهترین سالن های تولد کودک در تهران

لینک این مطلب کپی شد!

همانطور که می دانید برای هر انسان روز تولدش مهمترین روز در سال است و انتظار دارد در آن روز همه چیز مطلوب پیش برود. امروزه کودکان دوست دارند هر ساله جشن تولد شان با شکوه تر از سال قبل باشد و چون اکثرا تک فرزند هستند بالطبع پدر و مادر کودک هم دوست دارند .برگزار کردن یک جشن تولد به یادماندنی جنبه های ریز و درشت زیادی دارد که گاهی اوقات صاحب جشن حتی فرصت نمی‌کند تا طعم شیرین آن را بچشد. همین مسئله باعث شد تا در سراسر دنیا مقوله ای به نام اتاق تولد شکل گیرد تا این امکان را فراهم کند تا فرد متولد بی هیچ نگرانی از جشنِ به دنیا آمدنش پر از لبخند و شادی باشد. از بزرگترین آرزوهای یک مادر گرفتن جشنی بی عیب و نقص برای فرزندان دلبندشان است که زیباترین تصاویر را برای سالیان سال در ذهن آن ها به یادگار بگذارد اگر به دنبال بهترین ها برای برگزاری جشن تولد کودکان دلبندتان هستید، پس با سیری در ایران همراه باشید تا به معرفی بهترین سالن های تولد کودک در تهران بپردازیم .

سالن تولد شهربازی سرزمین عجایب

این سالن یکی از بهترین پیشنهادها برای برگزاری جشنی بی نظیر برای دلبندتان می باشد، فقط کافیست همه کارها را به پرسنل با تجربه سالن های تولد سرزمین عجایب بسپارید و فقط از جشن تولد لذت ببرید مجموعه سرزمین عجایب دارای ۲ سالن مجهز و پیشرفته جهت برگزاری جشنهایی خاطره انگیز با کادری حرفه ای می باشد.این مجموعه دارای سه پکیج فوق العاده نقره ، طلا و vip می باشد .
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از پل همت، مجتمع تجاری تیراژه، شهربازی سرزمین عجایب، سالن تولد سرزمین عجایب

سرزمین عجایب  بهترین سالن های تولد کودک در تهران

سرزمین عجایب  بهترین سالن های تولد کودک در تهران

سالن تولد مشیری

متفاوت ترین سالن برای تولد عزیزانتان، یک تولد رویایی بر روی آب…یکی از بهترین و زیباترین راه های سورپرایز کردن عزیزان تان، انتخاب مکانی زیبا و به یادماندنی برای برگزاری تولدشان می باشد. سالن تولد مشیری، یکی از بهترین انتخاب ها برای برپایی جشن های زیبا، ایده پردازی شده و خاطره انگیز است. سالن تولد مشیری، در واقع کشتی رویال لانژ در محدوده بام لند تهران و در حومه دریاچه چیتگر یا خلیج فارس می باشد.

آدرس : تهران، بام لند، کشتی رویال لانژ، سالن تولد مشیری

سالن تولد مشیری بهترین سالن های تولد کودک در تهران

سالن تولد مشیری بهترین سالن های تولد کودک در تهران

سالن تولد قصر گلها

اگر در فکر برگزاری یک تولد با شکوه و رمانتیک برای همسرتان و یا یک جشن تولد زیبا و جذاب برای فرزندتان هستید و در عین حال به فکر صرفه جویی اقتصادی نیز هستید حتما به سالن تولد قصر گلها که در منطقه یوسف اباد تهران واقع شده است، مراجعه نمایید.
آدرس :تهران، میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، بالاتر از تالار وزارت کشور ، نرسیده به میدان گلها، خیابان ۲/۱

سالن تولد قصر گلها بهترین سالن های تولد کودک در تهران

سالن تولد قصر گلها بهترین سالن های تولد کودک در تهران

 

سالن تولد شاپرک

شهر کودک شاپرک اولین مجتمع تخصصی کودک در ایران است که با هدف رفع تخصصی نیازهای کودکان می باشد و شهربازی شهر کودک شاپرک اولین شهربازی سرپوشیده در شرق تهران است.شما می توانید در سالن تولد با آرامش از منوی جذاب آن لذت ببرید و تولد عزیزانتان را در آن جشن بگیرید .
آدرس : بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهر کودک شاپرک

سالن کیدزکلاب (kids club)

داشتن خاطرات شیرین از تولدهای دوران کودکی مستلزم یک تجربه متفاوت است و چه تجربه ای ماندگار تر از بازی و شادی با مهمان ها در یک محیط ایمن و کودکانه و دور از دردسرهای برگزاری جشن تولد برای والدین خواهد بود.
– پکیج مقدماتی شامل ۹۰ دقیقه بازی و سرگرمی برای کودکان و سپس مدت ۹۰ دقیقه حضور در سالن تولد برای برنامه های تولد و پذیرایی .
– قرارداد جشن تولد دارای پکیج های متنوع و سفارشی است.
آدرس :تهران، خیابان سئول، باشگاه ورزشی انقلاب، خیابان دوم، باشگاه کودکان

سالن کیدزکلاب  بهترین سالن های تولد کودک در تهران

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *